Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

GTA SA: It Never Ends 1.1 - 11 misji

Po długim czasie od wydania pierwszej wersji naszej modyfikacji GTA SA: It Never Ends, publikujemy nowe wydanie z wieloma poprawkami i dodatkowymi, obiecanymi trzema misjami, których akcja rozgrywa się równolegle do wydarzeń z podstawowej wersji INE, ale gracz wciela się w pomocnika Billa Degorio.

Dla tych, którzy jeszcze nie słyszeli o tym modzie, "It Never Ends" rozszerza fabułę GTA SA o 11 misji, z czego 8 jest dostępna z opcjonalnymi głosami postaci. Oprócz tego są drobne zadania poboczne - 8 nowych unikalnych skoków do zaliczenia z losowymi zdarzeniami i 8 toreb z pieniędzmi do zebrania.

Poprawki w nowej wersji:
- wspomniane 3 dodatkowe misje
- naprawienie crashy i błędów, które występowały w niektórych przypadkach uniemożliwiając wykonanie misji
- opcja autosave'u po każdej misji z "It Never Ends"
- inne mniejsze poprawki kosmetyczne i funkcjonalne

Kody źródłowe trzech nowych misji zostaną wkrótce opublikowane na naszej stronie.

Pozdrawiam i zachęcam do wypróbowania naszego moda i obejrzenia nowego trailera. Mod jest dostępny w dwóch wariantach - jako automatyczny instalator oraz jako paczka dla modloadera.




Dzięki MakG myślałem że już nikt nie doda mojego save'a.. Bo jak wchodze to rzadko widzę Kogoś..

Moderacja musi najpierw zatwierdzić nadesłany plik, żeby był widoczny dla innych użytkowników. Pozdrawiam.

3DH: Dodałem już twojego save'a.

Gdy chce wszyukać save'a mojego to wyszukuje ale jak chce go otworzyc to pisze Plik o podanym ID nie istnieje.

MakG Dodałem save'a na strone z mojego autorstwa ale nikt go nie dodał..

Save'y 100% są chyba do wszystkich części GTA, do której konkretnie szukasz?

Przez wyszukiwarkę w lewym górnym rogu lub przez Google'a: site:gta-mods.pl szukana_fraza

Czemu nikt nie dodaje save'ów?

Gdzie można sprawdzić czy plik został dodany?

Czy ktoś wie jak obsługiwać Renderware Studio v3.7 SDK?

Dodałem temat na forum :)

Praktycznie się da. Tak są na przykład eksportowane pliki z animacjami obiektów. Ale ma tą jedną wadę. W map edytorze jest widoczny tylko pierwszy obiekt. Reszta nie jest. Choć w samej grze dobrze działają. No i trochę inaczej trzeba podejść do tworzenia kolizji.

Orientuje się ktoś czy w gta sa jest możliwość zrobienia archiwum z plikami .dff które to archiwum dało by się umieścić w archiwum .img jako jeden plik? Chodzi mi o coś takiego jak to jest z plikami kolizji.

Pobierz sobie tą wersje programu http://www.gta-modding.com/area/index.php?act=view&id=41 Limit zmienisz przez zmianę odpowiednich wartości w pliku exe za pomocą owego programu. Do zmiany wartości służą jak dobrze pamiętam dwa pierwsze pola. Wartość zmieniaj stopniowo na wyższą do momentu aż się gra nie będzie chciała włączyć. Jak się nie włączy to znaczy że więcej nie można. Mnie się udało zmienić limit z czterech obiektów do 12 i nie zapomnij zrobić kopii zapasowej pliku exe gry.

OK, działa. *Jak wysoko można podnieść limit obiektów w SA za pomocą "Alci's SALA"?

Jeżeli nic nie pomieszałeś w pliku gta.dat to wszystko powinno być ok.

Zainstalowałem "Enterable Hidden Interiors" i wszystkie enexy sie pomieszały, np.: szafa z domu CJa prowadzi do Angel Pine.

Mapa z GTA V w czwórce

Na początek, żeby trochę zgasić entuzjazm, powiem, że modyfikacja "GTA V LOD to IV" to bardziej ciekawostka, niż grywalny mod. Autor skonwertował San Andreas z GTA V do GTA IV z teksturami o najniższej możliwej jakości używanych w grze do rysowania oddalonych obszarów. Instalacja sprowadza się do przekopiowania dwóch folderów, a całość waży zaledwie 22 MB.

Możliwe, że jeszcze przed premierą GTA V na PC będziemy mieli okazję przechadzki po nowym San Andreas w wysokiej jakości.

Pobierz GTA V LOD

Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone