Orientuje się ktoś czy w gta sa jest możliwość zrobienia archiwum z plikami .dff które to archiwum dało by się umieścić w archiwum .img jako jeden plik? Chodzi mi o coś takiego jak to jest z plikami kolizji.
Pobierz sobie tą wersje programu http://www.gta-modding.com/area/index.php?act=view&id=41 Limit zmienisz przez zmianę odpowiednich wartości w pliku exe za pomocą owego programu. Do zmiany wartości służą jak dobrze pamiętam dwa pierwsze pola. Wartość zmieniaj stopniowo na wyższą do momentu aż się gra nie będzie chciała włączyć. Jak się nie włączy to znaczy że więcej nie można. Mnie się udało zmienić limit z czterech obiektów do 12 i nie zapomnij zrobić kopii zapasowej pliku exe gry.
też mialem AVG i mnie wkur**** potrafił wykryc wirusa w pliku world ze scenariuszem który od podstaw pisałem, na TXDworkshop bawilem się przez jakisczas majac różne antywirusy i nigdy nie zdażylo mi się żeby wykrył go jako wirus, jednak jest to wersja freeware a takie takich AVG czesto widzi jako potencjalne zagrozenie
nie było mnie tu z dobrych kilka miesięcy, tyle przez ten czas było ciekawych nowinek a tu newsy zamilczały, czyżby MakG miał lepsze rzeczy do roboty, nieważne ja tez miałem
Jednak sam Dual Shock 3 jest wg mnie bardzo dobrym padem. Może rzeczywiście jest nieco za mały, ale poza tym jest naprawdę fajny. No i ma akcelerometry.
Premiera najbardziej wyczekiwanej gry wideo na świecie, Grand Theft Auto V, odbędzie się dopiero 17 września 2013 roku, a więc cztery miesiące później, niż pierwotnie planowano.
Rockstar Games przeprasza za opóźnienie, ale przekonuje, że warto poczekać nieco dłużej. GTA V będzie na tyle wielką i rozbudowaną grą, że ekipa deweloperów potrzebuje jeszcze trochę czasu na dopracowanie wszystkich szczegółów.
Miejmy tylko nadzieję, że nie będzie powtórki sytuacji z GTA IV, kiedy to R* przekładało premierę 2 razy, w rezultacie czego gra pojawiła się rok później, niż pierwotnie planowano.
Jeden z naszych użytkowników, Silent, wydał dziś niesamowitą modyfikację, moim zdaniem inspirującą na moda roku, choć jeszcze nie wiadomo, co przyniesie nam rok 2013.
Mowa tu o Amazing Screenshot - modyfikacji, która wspomaga robienie screenshotów w GTA San Andreas. Dzięki niej możemy uwiecznić idealne ujęcie dowolnego momentu podczas gry. Po wciśnięciu ALT+V czas gry całkowicie się zatrzymuje. To nie wszystko - kiedy cały świat stoi w miejscu możemy dowolnie obracać kamerą i swobodnie zmieniać jej pozycję. Oprócz tego, mamy możliwość włączenia/wyłączenia ekranu kinowego oraz zapisania zdjęcia na dysk bezpośrednio w grze, wciskając klawisz F12.
Instalacja jest banalnie prosta. Jeżeli masz już bibliotekę CLEO, wystarczy wkleić jeden plik ważący niecałe 2,5 kB.
Orientuje się ktoś czy w gta sa jest możliwość zrobienia archiwum z plikami .dff które to archiwum dało by się umieścić w archiwum .img jako jeden plik? Chodzi mi o coś takiego jak to jest z plikami kolizji.
Pobierz sobie tą wersje programu http://www.gta-modding.com/area/index.php?act=view&id=41 Limit zmienisz przez zmianę odpowiednich wartości w pliku exe za pomocą owego programu. Do zmiany wartości służą jak dobrze pamiętam dwa pierwsze pola. Wartość zmieniaj stopniowo na wyższą do momentu aż się gra nie będzie chciała włączyć. Jak się nie włączy to znaczy że więcej nie można. Mnie się udało zmienić limit z czterech obiektów do 12 i nie zapomnij zrobić kopii zapasowej pliku exe gry.
OK, działa. *Jak wysoko można podnieść limit obiektów w SA za pomocą "Alci's SALA"?
Jeżeli nic nie pomieszałeś w pliku gta.dat to wszystko powinno być ok.
Zainstalowałem "Enterable Hidden Interiors" i wszystkie enexy sie pomieszały, np.: szafa z domu CJa prowadzi do Angel Pine.
Ciekawe czy ktoś zrobi skrypt umożliwiający przesyłanie obrazu z kamery internetowej do owej gry i to też w czasie rzeczywistym. Dopiero by był czad.
Ładnie, tego nie widziałem. Podoba mi się jeszcze radio internetowe z możliwością ustawiania playlisty.
Jak widzę nie które skrypty do MTA to szczena opada. Naprzykład tutaj https://www.youtube.com/watch?v=NThTlTfJC6A Odtwarzanie filmów z youtube w czasie rzeczywistym.
Jakby ktoś miał skrypt do modelowania drogi z tego tematu to jak może to niech zarzuci linkiem http://www.gta-mods.pl/forum/temat/1515/automatyczne-modelowanie-drogi-w-3ds-max
Sprawdziłem to dokładniej i problem jest w teksturze. Wystarczy zrobić lustrzane odbicie w pionie tekstury i skin wygląda prawidłowo.
Wygląda że tak go wymodelowali. Zaimportowałem go sobie do 3ds max i tak samo wygląda.
Mam pytanie czy skin mecgrl2 był przez R* dobrze wykonany? Bo u mnie wygląda on tak http://s2.ifotos.pl/img/mecgrl2jp_easpxqs.jpg
mapa The Crew jest na pewno kilkakrotnie większa od V
ewentualnie pobierz jakiś nowy txdworkshop z innego źródła
też mialem AVG i mnie wkur**** potrafił wykryc wirusa w pliku world ze scenariuszem który od podstaw pisałem, na TXDworkshop bawilem się przez jakisczas majac różne antywirusy i nigdy nie zdażylo mi się żeby wykrył go jako wirus, jednak jest to wersja freeware a takie takich AVG czesto widzi jako potencjalne zagrozenie
AVG wykrył wirusa "BackDoor.generic13.BNHO" w txdworkshop.exe.Czy to prawdziwy wirus czy false positive?
Ktoś się może orientuje o ile większa jest mapa z The Crew od mapy z GTA V?
nie było mnie tu z dobrych kilka miesięcy, tyle przez ten czas było ciekawych nowinek a tu newsy zamilczały, czyżby MakG miał lepsze rzeczy do roboty, nieważne ja tez miałem
Mam pytanie, za co odpowiada tekstura carfx1 w pliku particle.txd w gta sa?
Jednak sam Dual Shock 3 jest wg mnie bardzo dobrym padem. Może rzeczywiście jest nieco za mały, ale poza tym jest naprawdę fajny. No i ma akcelerometry.
Premiera GTA V dopiero 17 września 2013 roku
Premiera najbardziej wyczekiwanej gry wideo na świecie, Grand Theft Auto V, odbędzie się dopiero 17 września 2013 roku, a więc cztery miesiące później, niż pierwotnie planowano.Rockstar Games przeprasza za opóźnienie, ale przekonuje, że warto poczekać nieco dłużej. GTA V będzie na tyle wielką i rozbudowaną grą, że ekipa deweloperów potrzebuje jeszcze trochę czasu na dopracowanie wszystkich szczegółów.
Miejmy tylko nadzieję, że nie będzie powtórki sytuacji z GTA IV, kiedy to R* przekładało premierę 2 razy, w rezultacie czego gra pojawiła się rok później, niż pierwotnie planowano.
Amazing Screenshot - mod CLEO
Jeden z naszych użytkowników, Silent, wydał dziś niesamowitą modyfikację, moim zdaniem inspirującą na moda roku, choć jeszcze nie wiadomo, co przyniesie nam rok 2013.Mowa tu o Amazing Screenshot - modyfikacji, która wspomaga robienie screenshotów w GTA San Andreas. Dzięki niej możemy uwiecznić idealne ujęcie dowolnego momentu podczas gry. Po wciśnięciu ALT+V czas gry całkowicie się zatrzymuje. To nie wszystko - kiedy cały świat stoi w miejscu możemy dowolnie obracać kamerą i swobodnie zmieniać jej pozycję. Oprócz tego, mamy możliwość włączenia/wyłączenia ekranu kinowego oraz zapisania zdjęcia na dysk bezpośrednio w grze, wciskając klawisz F12.
Instalacja jest banalnie prosta. Jeżeli masz już bibliotekę CLEO, wystarczy wkleić jeden plik ważący niecałe 2,5 kB.
Pobierz Amazing Screenshot
Nowe bronie do GTA Vice City
Instalacja broni
Nowe skiny do GTA IV
OpenIV 1.3.5 - instrukcja obsługi
Instalacja skinów i podmiana tekstur
Nowe modyfikacje