Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

W sensie że po dodaniu siódmego miałeś crash, czy więcej niż 6 nie próbowałeś dodać?

Ściągnij sobie limit adjuster z tej strony http://www.gta-modding.com/area/index.php?act=view&id=41 i dwa pierwsze pole zmień na 53000 a drugie na 5500 Potem mogłem dodać 6 modeli.

Z tego co kiedyś sprawdzałem to właśnie limit kolizji jest najmniejszy, tylko nie wiem co z pozostałymi

Po porostu modele dff. Nie lici się tutaj wielkość ale jak jest ich zbyt dużo to wywala. Co ciekawe nie dotyczy to kolizji ani plików txd ich można dodawać ile się chce a gra będzie działać.

Mam pytanie jakie limity w gta sa najbardziej ograniczają dodawanie nowych obiektów na mapie? Np. gdybym chciał dodać 10 obiektów to jakie limity musiałbym zwiększyć?

Potrzebuję pomocy.
Stream memory fix nie pomaga, a w oddali znikają mi tekstury. Problem powoduje paczka modów-pojazdów gta V

Wiecie może czy istnieje jakiś fix do gta sa naprawiający błędy z teksturami alpha?

tak se sie cholernie nudzi ze chyba zaś będe robić jakiegoś moda do GTA
nuda wykończy każdego

Np. do wyświetlania ceny albo innych informacji o produkcie.

A po co jest ta opcja dzielenia na kolumny, skoro w każdej z kolumn ten sam wiersz jest zaznaczany jednocześnie?

Musisz podzielić to na strony, inaczej nie da rady.

Jak w cleo stworzyć panel który wyświetlał by więcej niż 12 pozycji na raz? Bo z tego co wiem to za pomocą opcode 08DB można pokazać tylko do 12 pozycji

mimilol1lol1, tak jak już Ci ktoś pisał, to jest storyline, funkcja w DYOM, można kilka misji naraz robić i je umieścić, tak żeby działały jedna po drugiej. Ale misji DYOM nie da się przenieść na CLEO, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo

SabaruPL, a skąd od razu takie podejrzenie że pobrałem :D A co do wersji to jest akurat odwrotnie, ja mam system 64 bit, a 3DS jest 32 bit. Pomimo tego błędu program się uruchamia, ale jak parę lat temu miałem zainstalowaną tą samą wersję to nie wyrzucało tego komunikatu.

Możliwe że pobrałeś nie odpowiednią wersje programu dla swojego systemu. Tym mas np. 32 bitowy system a program jest pod 64.

Wie ktoś jak naprawić taki błąd, który pojawia się przy uruchamianiu 3DS MAXa http://s6.ifotos.pl/img/1jpg_exwhnqh.jpg

mimi - Specjalnie przypomniałem sobie nazwę użytkownika tylko po to, by Ci odpisać. On nie wrzucił tego do normalnego GTA, po prostu stworzył storyline i podczepił tą misję do niego, następnie odpalił storyline i miał już załącznik misji by tam dojechać.

Ma ktoś czystą mapę z GTA IV.

Jak by ktoś nie wiedział o co chodzi to jest tu link pokazany jak koles dojeżdża do misji zrobionej przez dyom na początku http://www.youtube.com/watch?v=CQ7zEtIj1VY

Z tego co wiem, nie bardzo, misje DYOM są odpalane przez ich własny skrypt.

Nakaz aresztowania Nikolaia Bellica

Dzisiaj pojawiła się u nas ciekawa modyfikacja do GTA IV - Arrest Warrant, czyli system rozpoznawania wzorowany na grze Assassin's Creed. Od teraz twoje działania będą miały znaczący wpływ na to, jak będą na ciebie reagować policjanci w mieście.

Mod ma mnóstwo funkcji i został dobrze przemyślany. Szczegółowy opis po polsku znajdziecie tutaj.

http://www.gta-mods.pl/public/images/files/ArrestWarrant_Investigation

GTA Mods ZONE 2.5

GTA Mods ZONE doczekało się kolejnej większej aktualizacji. Zostało wprowadzonych mnóstwo poprawek od strony technicznej, dzięki czemu strona powinna znacznie szybciej działać. Oprócz tego, pojawiło się sporo zmian kosmetycznych, a interfejs użytkownika został nieco dopracowany.

Osoby zajmujące się tworzeniem skryptów SCM/CLEO z pewnością zauważą nową funkcję - kolorowanie składni kodu SCM zawartego w tagu scm - często wykorzystywanym na forum i w tutorialach. Dodatkowo, kod umieszczany na stronie jest zintegrowany z naszą bazą opcodów, każdy identyfikator opcodów jest klikalny i przenosi do szczegółowego opisu. Przykładowy fragment kodu:
Kod:
:LABEL
0001: wait 1000 ms
0109: player $PLAYER_CHAR money += 1000
jump 
@LABEL


Jeżeli macie jakieś propozycje dalszych zmian lub znaleźliście jakiś błąd, możecie o tym napisać w tym temacie.

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim użytkownikom za korzystanie z serwisu.

Grand Theft Auto: Vice City - wersja mobilna

Po wielkim sukcesie GTA III na smartfonach, Rockstar Games w końcu wydało wersję mobilną GTA: Vice City, tymczasowo tylko na system iOS. Wersja na Androida prawdopodobnie pojawi się pod koniec tego tygodnia.

Gra kosztuje 4,99$ i można ją zakupić w App Store.

Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone