Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

Jak to jest ze sciezka pociagu w gta 3? Gdy ja przerobie to gra crashuje, a chcialem dodac nowa linie metra.

co tak mało newsów na stronie

Mnie zastanawia jak w MTA zrobili że można ustawiać modele dużo poza mapą.

Którykolwiek z limitów to jest, 10500 plików kolizji to pierwszy limit, w który się zawsze uderza. Później powinien być spokój przez jakiś czas.

Nie próbowałem więcej dodawać.

W sensie że po dodaniu siódmego miałeś crash, czy więcej niż 6 nie próbowałeś dodać?

Ściągnij sobie limit adjuster z tej strony http://www.gta-modding.com/area/index.php?act=view&id=41 i dwa pierwsze pole zmień na 53000 a drugie na 5500 Potem mogłem dodać 6 modeli.

Z tego co kiedyś sprawdzałem to właśnie limit kolizji jest najmniejszy, tylko nie wiem co z pozostałymi

Po porostu modele dff. Nie lici się tutaj wielkość ale jak jest ich zbyt dużo to wywala. Co ciekawe nie dotyczy to kolizji ani plików txd ich można dodawać ile się chce a gra będzie działać.

Mam pytanie jakie limity w gta sa najbardziej ograniczają dodawanie nowych obiektów na mapie? Np. gdybym chciał dodać 10 obiektów to jakie limity musiałbym zwiększyć?

Potrzebuję pomocy.
Stream memory fix nie pomaga, a w oddali znikają mi tekstury. Problem powoduje paczka modów-pojazdów gta V

Wiecie może czy istnieje jakiś fix do gta sa naprawiający błędy z teksturami alpha?

tak se sie cholernie nudzi ze chyba zaś będe robić jakiegoś moda do GTA
nuda wykończy każdego

Np. do wyświetlania ceny albo innych informacji o produkcie.

A po co jest ta opcja dzielenia na kolumny, skoro w każdej z kolumn ten sam wiersz jest zaznaczany jednocześnie?

Musisz podzielić to na strony, inaczej nie da rady.

Jak w cleo stworzyć panel który wyświetlał by więcej niż 12 pozycji na raz? Bo z tego co wiem to za pomocą opcode 08DB można pokazać tylko do 12 pozycji

mimilol1lol1, tak jak już Ci ktoś pisał, to jest storyline, funkcja w DYOM, można kilka misji naraz robić i je umieścić, tak żeby działały jedna po drugiej. Ale misji DYOM nie da się przenieść na CLEO, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo

SabaruPL, a skąd od razu takie podejrzenie że pobrałem :D A co do wersji to jest akurat odwrotnie, ja mam system 64 bit, a 3DS jest 32 bit. Pomimo tego błędu program się uruchamia, ale jak parę lat temu miałem zainstalowaną tą samą wersję to nie wyrzucało tego komunikatu.

Możliwe że pobrałeś nie odpowiednią wersje programu dla swojego systemu. Tym mas np. 32 bitowy system a program jest pod 64.

The Black Market Mod - narkotykowy biznes w San Andreas

http://www.gta-mods.pl/public/images/files/medium/99-1343362539-purchase"Witaj w latach 90-tych. Handel narkotykami jeszcze nigdy nie był tak opłacalny, jak jest dziś. Obrót na czarnym rynku jest ogromny, kręcą się w nim wszyscy - od oprychów i zwykłych cpunów po celebrytów, gotowych płacić grubą kasę za działkę. Bossowie karteli i mafii kontrolują ten rynek, zarabiając na nim miliony.

Ty nie jesteś tu grubą rybą. Ty jesteś jedynie małą płotką, sprzedającą ćpunom dragi z nadzieją zarobienia kilku dolców...
"


The Black Market, lub w polskiej wersji po prostu Czarny Rynek, to mod CLEO autorstwa Deji'ego, przetłumaczony na język polski przeze mnie. Dodatek poszerza grę o możliwość handlu, kupna i zażywania różnych typów miękkich oraz twardych narkotyków. Grę zaczynasz jako płotka, której nie zauważa nikt poza ćpunami chcącymi jak najszybciej dać sobie w żyłę. W miarę budowania swojej pozycji na rynku, problemy zaczną narastać. Tylko najsilniejszym uda się przetrwać i zbudować swoją reputację na tyle, aby odnieść sukces.

Czarny Rynek wydawany jest w epizodach. W obecnej chwili dostępny jest jedynie pierwszy epizod, zatytułowany Trudne początki małej płotki. Każde następne większe wydanie modu będzie nowym epizodem, dodającym nowe możliwości oraz więcej typów narkotyków w obiegu.

Pobierz The Black Market Mod w polskiej wersji językowej
Pobierz zestaw polskich czcionek do SA, wymaganych przez Czarny Rynek

GTA Big Day - nowe miasto do GTA Vice City

GTA Big Day to powstająca polska modyfikacja do GTA Vice City, której główną ideą jest dodanie do gry całkowicie nowego miasta zrobionego od podstaw. Oprócz tego, autorzy planują wykonać nowe bronie i pojazdy. W przyszłości całość ma być doprawiona własną fabułą i misjami.

Obecnie trwają prace nad tworzeniem modeli wieżowców, które widać na screenshotach poniżej. Budynki mają być otwarte i dostępne do zwiedzania. Wejście do nich będzie odbywać się poprzez znacznik, bądź prosto z ulicy w stylu GTA IV.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/medium/gtabd2 http://www.gta-mods.pl/public/images/news/medium/gtabd3 http://www.gta-mods.pl/public/images/news/medium/gtabd10 http://www.gta-mods.pl/public/images/news/medium/gtabd16 http://www.gta-mods.pl/public/images/news/medium/centrum


Projekty broni
Niektóre pojazdy

Do pobrania jest dostępna wczesna wersja rozwojowa.

Pobierz wersję 0.1b
Oficjalny wątek na forum

INE: Extras w produkcji

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/medium/kidnapping_2Po długim czasie od premiery GTA SA: It Never Ends, zestaw dodatkowych trzech misji jest już w produkcji.

Gracz wcieli się w inną postać - kolesia od czarnej roboty pracującego dla Billa Degorio, poznanego już w podstawowej wersji modyfikacji. Akcja pierwszej misji będzie umiejscowiona zaraz przed wydarzeniami z INE, a pozostałe dwie równolegle do nich.

Stopień skomplikowania nowych misji będzie zbliżony lub większy od tych z "It Never Ends".

mta2scm - Narzędzie do konwertowania map

mta2scm to narzędzie online mojego autorstwa wykonane specjalnie dla GTA Mods ZONE.

Przygotowywanie aktorów, obiektów czy pojazdów do skryptów SCM potrafi być czasochłonne. Mając do dyspozycji np. tylko Sanny Buildera trzeba szukać w grze lokacji, odczytywać w programie współrzędne i wstawić je do odpowiedniej funkcji, wcześniej szukając jeszcze identyfikatorów modeli.

Z pomocą przychodzi mta2scm. W edytorze map MTA można w prosty i szybki sposób ustawić dowolną liczbę postaci, obiektów i pojazdów. Przy pomocy wspomnianego narzędzia można skonwertować zapisaną mapę w MTA do gotowego kodu SCM zawierającego wszystkie niezbędne elementy - ładowanie modeli, tworzenie aktorów, obiektów, pojazdów oraz ustawienie ich rotacji, a także przypisanie do odpowiednich interiorów.

Poniżej filmik przedstawiający cały proces:


Planowane jest rozszerzenie mta2scm o dodatkową funkcjonalność, a swoje propozycje możecie pisać w komentarzach, bądź na forum.

Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone