Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

Praktycznie się da. Tak są na przykład eksportowane pliki z animacjami obiektów. Ale ma tą jedną wadę. W map edytorze jest widoczny tylko pierwszy obiekt. Reszta nie jest. Choć w samej grze dobrze działają. No i trochę inaczej trzeba podejść do tworzenia kolizji.

Orientuje się ktoś czy w gta sa jest możliwość zrobienia archiwum z plikami .dff które to archiwum dało by się umieścić w archiwum .img jako jeden plik? Chodzi mi o coś takiego jak to jest z plikami kolizji.

Pobierz sobie tą wersje programu http://www.gta-modding.com/area/index.php?act=view&id=41 Limit zmienisz przez zmianę odpowiednich wartości w pliku exe za pomocą owego programu. Do zmiany wartości służą jak dobrze pamiętam dwa pierwsze pola. Wartość zmieniaj stopniowo na wyższą do momentu aż się gra nie będzie chciała włączyć. Jak się nie włączy to znaczy że więcej nie można. Mnie się udało zmienić limit z czterech obiektów do 12 i nie zapomnij zrobić kopii zapasowej pliku exe gry.

OK, działa. *Jak wysoko można podnieść limit obiektów w SA za pomocą "Alci's SALA"?

Jeżeli nic nie pomieszałeś w pliku gta.dat to wszystko powinno być ok.

Zainstalowałem "Enterable Hidden Interiors" i wszystkie enexy sie pomieszały, np.: szafa z domu CJa prowadzi do Angel Pine.

Ciekawe czy ktoś zrobi skrypt umożliwiający przesyłanie obrazu z kamery internetowej do owej gry i to też w czasie rzeczywistym. Dopiero by był czad.

Ładnie, tego nie widziałem. Podoba mi się jeszcze radio internetowe z możliwością ustawiania playlisty.

Jak widzę nie które skrypty do MTA to szczena opada. Naprzykład tutaj https://www.youtube.com/watch?v=NThTlTfJC6A Odtwarzanie filmów z youtube w czasie rzeczywistym.

Jakby ktoś miał skrypt do modelowania drogi z tego tematu to jak może to niech zarzuci linkiem http://www.gta-mods.pl/forum/temat/1515/automatyczne-modelowanie-drogi-w-3ds-max

Sprawdziłem to dokładniej i problem jest w teksturze. Wystarczy zrobić lustrzane odbicie w pionie tekstury i skin wygląda prawidłowo.

Wygląda że tak go wymodelowali. Zaimportowałem go sobie do 3ds max i tak samo wygląda.

Mam pytanie czy skin mecgrl2 był przez R* dobrze wykonany? Bo u mnie wygląda on tak http://s2.ifotos.pl/img/mecgrl2jp_easpxqs.jpg

mapa The Crew jest na pewno kilkakrotnie większa od V

ewentualnie pobierz jakiś nowy txdworkshop z innego źródła

też mialem AVG i mnie wkur**** potrafił wykryc wirusa w pliku world ze scenariuszem który od podstaw pisałem, na TXDworkshop bawilem się przez jakisczas majac różne antywirusy i nigdy nie zdażylo mi się żeby wykrył go jako wirus, jednak jest to wersja freeware a takie takich AVG czesto widzi jako potencjalne zagrozenie

AVG wykrył wirusa "BackDoor.generic13.BNHO" w txdworkshop.exe.Czy to prawdziwy wirus czy false positive?

Ktoś się może orientuje o ile większa jest mapa z The Crew od mapy z GTA V?

nie było mnie tu z dobrych kilka miesięcy, tyle przez ten czas było ciekawych nowinek a tu newsy zamilczały, czyżby MakG miał lepsze rzeczy do roboty, nieważne ja tez miałem

Mam pytanie, za co odpowiada tekstura carfx1 w pliku particle.txd w gta sa?

The Black Market Mod - narkotykowy biznes w San Andreas

http://www.gta-mods.pl/public/images/files/medium/99-1343362539-purchase"Witaj w latach 90-tych. Handel narkotykami jeszcze nigdy nie był tak opłacalny, jak jest dziś. Obrót na czarnym rynku jest ogromny, kręcą się w nim wszyscy - od oprychów i zwykłych cpunów po celebrytów, gotowych płacić grubą kasę za działkę. Bossowie karteli i mafii kontrolują ten rynek, zarabiając na nim miliony.

Ty nie jesteś tu grubą rybą. Ty jesteś jedynie małą płotką, sprzedającą ćpunom dragi z nadzieją zarobienia kilku dolców...
"


The Black Market, lub w polskiej wersji po prostu Czarny Rynek, to mod CLEO autorstwa Deji'ego, przetłumaczony na język polski przeze mnie. Dodatek poszerza grę o możliwość handlu, kupna i zażywania różnych typów miękkich oraz twardych narkotyków. Grę zaczynasz jako płotka, której nie zauważa nikt poza ćpunami chcącymi jak najszybciej dać sobie w żyłę. W miarę budowania swojej pozycji na rynku, problemy zaczną narastać. Tylko najsilniejszym uda się przetrwać i zbudować swoją reputację na tyle, aby odnieść sukces.

Czarny Rynek wydawany jest w epizodach. W obecnej chwili dostępny jest jedynie pierwszy epizod, zatytułowany Trudne początki małej płotki. Każde następne większe wydanie modu będzie nowym epizodem, dodającym nowe możliwości oraz więcej typów narkotyków w obiegu.

Pobierz The Black Market Mod w polskiej wersji językowej
Pobierz zestaw polskich czcionek do SA, wymaganych przez Czarny Rynek

GTA Big Day - nowe miasto do GTA Vice City

GTA Big Day to powstająca polska modyfikacja do GTA Vice City, której główną ideą jest dodanie do gry całkowicie nowego miasta zrobionego od podstaw. Oprócz tego, autorzy planują wykonać nowe bronie i pojazdy. W przyszłości całość ma być doprawiona własną fabułą i misjami.

Obecnie trwają prace nad tworzeniem modeli wieżowców, które widać na screenshotach poniżej. Budynki mają być otwarte i dostępne do zwiedzania. Wejście do nich będzie odbywać się poprzez znacznik, bądź prosto z ulicy w stylu GTA IV.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/medium/gtabd2 http://www.gta-mods.pl/public/images/news/medium/gtabd3 http://www.gta-mods.pl/public/images/news/medium/gtabd10 http://www.gta-mods.pl/public/images/news/medium/gtabd16 http://www.gta-mods.pl/public/images/news/medium/centrum


Projekty broni
Niektóre pojazdy

Do pobrania jest dostępna wczesna wersja rozwojowa.

Pobierz wersję 0.1b
Oficjalny wątek na forum

INE: Extras w produkcji

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/medium/kidnapping_2Po długim czasie od premiery GTA SA: It Never Ends, zestaw dodatkowych trzech misji jest już w produkcji.

Gracz wcieli się w inną postać - kolesia od czarnej roboty pracującego dla Billa Degorio, poznanego już w podstawowej wersji modyfikacji. Akcja pierwszej misji będzie umiejscowiona zaraz przed wydarzeniami z INE, a pozostałe dwie równolegle do nich.

Stopień skomplikowania nowych misji będzie zbliżony lub większy od tych z "It Never Ends".

mta2scm - Narzędzie do konwertowania map

mta2scm to narzędzie online mojego autorstwa wykonane specjalnie dla GTA Mods ZONE.

Przygotowywanie aktorów, obiektów czy pojazdów do skryptów SCM potrafi być czasochłonne. Mając do dyspozycji np. tylko Sanny Buildera trzeba szukać w grze lokacji, odczytywać w programie współrzędne i wstawić je do odpowiedniej funkcji, wcześniej szukając jeszcze identyfikatorów modeli.

Z pomocą przychodzi mta2scm. W edytorze map MTA można w prosty i szybki sposób ustawić dowolną liczbę postaci, obiektów i pojazdów. Przy pomocy wspomnianego narzędzia można skonwertować zapisaną mapę w MTA do gotowego kodu SCM zawierającego wszystkie niezbędne elementy - ładowanie modeli, tworzenie aktorów, obiektów, pojazdów oraz ustawienie ich rotacji, a także przypisanie do odpowiednich interiorów.

Poniżej filmik przedstawiający cały proces:


Planowane jest rozszerzenie mta2scm o dodatkową funkcjonalność, a swoje propozycje możecie pisać w komentarzach, bądź na forum.

Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone