Strona główna
Witaj, nieznajomy!

mta2scm - Narzędzie do konwertowania map

mta2scm - Narzędzie do konwertowania map

mta2scm to narzędzie online mojego autorstwa wykonane specjalnie dla GTA Mods ZONE.

Przygotowywanie aktorów, obiektów czy pojazdów do skryptów SCM potrafi być czasochłonne. Mając do dyspozycji np. tylko Sanny Buildera trzeba szukać w grze lokacji, odczytywać w programie współrzędne i wstawić je do odpowiedniej funkcji, wcześniej szukając jeszcze identyfikatorów modeli.

Z pomocą przychodzi mta2scm. W edytorze map MTA można w prosty i szybki sposób ustawić dowolną liczbę postaci, obiektów i pojazdów. Przy pomocy wspomnianego narzędzia można skonwertować zapisaną mapę w MTA do gotowego kodu SCM zawierającego wszystkie niezbędne elementy - ładowanie modeli, tworzenie aktorów, obiektów, pojazdów oraz ustawienie ich rotacji, a także przypisanie do odpowiednich interiorów.

Poniżej filmik przedstawiający cały proces:


Planowane jest rozszerzenie mta2scm o dodatkową funkcjonalność, a swoje propozycje możecie pisać w komentarzach, bądź na forum.

Dodane przez MakG dnia 2013-02-16 o godzinie 18:01:58
2017-09-11 16:44:54
Is it possible to increase to 1000kbs because my map have alot of objects it won't covernt passed 75kbs my map is 50 kbs
2013-02-26 21:19:43
Odrazu lepiej na sercu, hah, dzięki :)
2013-02-24 01:23:08
Pliki są przetwarzane i usuwane z katalogu tymczasowego. Ale jeżeli chcesz, to dopiszę informacje, że mapy nie będą nigdzie publikowane, ani przekazywane.
2013-02-23 17:33:33
Może jakieś zapewnienie że nie możesz publikować tych plików wrzucanych bo tak czy owak pliki są wrzucane na serwer ftp i dopiero potem dostajemy kod.
2013-02-20 20:50:39
Bym musiał od nowa całość pisać. Jak już się zdecydowałem na wersję online, to dociągnę dalej na tej wersji.
2013-02-20 04:35:45
Zrób jeszcze wersje offline i wersje z konwersja do .ipl . A co do filmiku: "Stunter się znalazł :D"
2013-02-18 19:32:34
Hmm, bardzo możliwe bo robiłem to na szybko.
2013-02-18 08:14:10
dawio966, wg mnie niektóre pojazdy Ci się nie pojawiają, bo są ustawione zbyt blisko innych
2013-02-17 17:39:29
Nic nie edytowałem, po prostu skopiowałem cały kod w czyste nowo stworzone .cm
Jak wrócę do tego to wypróbuję dodanie .0
2013-02-17 17:01:18
A jak przerabiałeś ten swój skrypt? Czy to sam w całości pisałeś bez użycia konwertera? Problem polega na tym, że MTA ustawia współrzędne w formie liczb całkowitych, jeżeli ustawisz coś dokładnie w takim miejscu. W przypadku kombajnu jest to współrzędna Y:

Kod:
10@ = Car.Create(#COMBINE, 2600.5, -1675, 2.9)


Wystarczy zmienić -1675 na -1675.0 i będzie działać. W moim konwerterze takie współrzędne są automatycznie naprawiane.
2013-02-17 16:54:59
Sorki że tak spamię ale caly czas sie spiesze :D
na przyklad obiekt COMBINE (kombajn) się nie pojawia.
2013-02-17 16:52:34
Sabaru, ja zrobiłem takie coś, najpierw napisalem STARTER.cs a potem OBIEKTY.cm i w starterze uruchomilem OBIEKTY.cm i działa bez problemów, a mam od h... obiektów :).

Tzn. mi działa tylko po wczytaniu gry bo jak wezmę nową to mam crasha, widocznie gdzieś mam błąd.

MarkG trzymaj
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007


{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cm}

//-------------MAIN---------------

thread 
'ZADOMEMCJ' 
wait 

Model.Load(#QUAD)
Model.Load(#YOSEMITE)
Model.Load(#RHINO)
Model.Load(#BULLET)
Model.Load(#RAINDANC)
Model.Load(#HOTRING)
Model.Load(#PIZZABOY)
Model.Load(#BF400)
Model.Load(#BFINJECT)
Model.Load(#COMBINE)
Model.Load(#FREEWAY)
Model.Load(#WAYFARER)
Model.Load(#DUNERIDE)
Model.Load(#MTBIKE)
Model.Load(#TRACTOR)
Model.Load(#NRG500)
Model.Load(#DUMPER)
Model.Load(#DOZER)
Model.Load(#FBIRANCH)
Model.Load(#EUROS)
Model.Load(#FELTZER)
Model.Load(#POLMAV)
Model.Load(#PATRIOT)
Model.Load(#BLOODRA)
Model.Load(#MONSTERA)
Model.Load(3080)
Model.Load(2898)
Model.Load(3524)
Model.Load(16782)
Model.Load(2892)
038B: load_requested_models 
1@ = Car.Create(#QUAD, 2568.4, -1677.6, 1.3)
Car.Angle(1@) = 0.0
2@ = Car.Create(#YOSEMITE, 2571.1, -1677.4, 1.9)
Car.Angle(2@) = 0.0
3@ = Car.Create(#RHINO, 2576.7, -1676.5, 1.8)
Car.Angle(3@) = 0.0
4@ = Car.Create(#BULLET, 2565.6, -1677.7, 1.4)
Car.Angle(4@) = 0.0
5@ = Car.Create(#RAINDANC, 2586.8, -1673, 2.7)
Car.Angle(5@) = 0.0
6@ = Car.Create(#HOTRING, 2562.8, -1677.1, 1.7)
Car.Angle(6@) = 0.0
7@ = Car.Create(#PIZZABOY, 2582.5, -1675.5, 1.4)
Car.Angle(7@) = 0.0
8@ = Car.Create(#BF400, 2593.5, -1674.4, 1.5)
Car.Angle(8@) = 0.0
9@ = Car.Create(#BFINJECT, 2559.5, -1677.4, 1.7)
Car.Angle(9@) = 0.0
10@ = Car.Create(#COMBINE, 2600.5, -1675, 2.9)
Car.Angle(10@) = 0.0
11@ = Car.Create(#FREEWAY, 2580.9, -1675.7, 1.4)
Car.Angle(11@) = 0.0
12@ = Car.Create(#WAYFARER, 2556.2, -1675.9, 1.3)
Car.Angle(12@) = 0.0
13@ = Car.Create(#DUNERIDE, 2609.7, -1671, 2.1)
Car.Angle(13@) = 0.0
14@ = Car.Create(#MTBIKE, 2609.5, -1678, 1.4)
Car.Angle(14@) = 0.0
15@ = Car.Create(#TRACTOR, 2598.6, -1683.6, 1.7)
Car.Angle(15@) = 0.0
16@ = Car.Create(#NRG500, 2554.5, -1675.6, 1.4)
Car.Angle(16@) = 0.0
17@ = Car.Create(#DUMPER, 2588.0, -1689.6, 2.4)
Car.Angle(17@) = 0.0
18@ = Car.Create(#DOZER, 2579.0, -1691.3, 1.9)
Car.Angle(18@) = 0.0
19@ = Car.Create(#FBIRANCH, 2572.4, -1692.5, 2.0)
Car.Angle(19@) = 0.0
20@ = Car.Create(#BULLET, 2568.2, -1692, 1.3)
Car.Angle(20@) = 0.0
21@ = Car.Create(#EUROS, 2564.5, -1691.8, 1.5)
Car.Angle(21@) = 0.0
22@ = Car.Create(#FELTZER, 2561.4, -1691, 1.5)
Car.Angle(22@) = 0.0
23@ = Car.Create(#POLMAV, 2605.3, -1689.2, 1.9)
Car.Angle(23@) = 0.0
24@ = Car.Create(#PATRIOT, 2596.8, -1692.4, 1.8)
Car.Angle(24@) = 0.0
25@ = Car.Create(#BLOODRA, 2556.7, -1690.1, 1.6)
Car.Angle(25@) = 0.0
26@ = Car.Create(#MONSTERA, 2582.5, -1700.8, 0.6)
Car.Angle(26@) = 0.0
27@ = Object.Init(3080, 2600.6, -1641.5, 2.8)
0453: set_object 27@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
28@ = Object.Init(3080, 2596.4, -1641.7, 2.8)
0453: set_object 28@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
29@ = Object.Init(3080, 2581.1, -1641.8, 2.8)
0453: set_object 29@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
30@ = Object.Init(3080, 2574.5, -1642.1, 2.8)
0453: set_object 30@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
31@ = Object.Init(3080, 2570.7, -1641.7, 2.8)
0453: set_object 31@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
34@ = Object.Init(3080, 2565.9, -1641.7, 2.8)
0453: set_object 34@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
35@ = Object.Init(3080, 2561.6, -1641.7, 2.8)
0453: set_object 35@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
36@ = Object.Init(3080, 2557.4, -1641.7, 2.8)
0453: set_object 36@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
37@ = Object.Init(3080, 2553.7, -1641.3, 2.8)
0453: set_object 37@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
38@ = Object.Init(3080, 2604.3, -1641.8, 3.0)
0453: set_object 38@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
39@ = Object.Init(3080, 2578.2, -1642.3, 2.8)
0453: set_object 39@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
40@ = Object.Init(2898, 2563.3, -1657, 1.2)
0453: set_object 40@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
41@ = Object.Init(2898, 2558.1, -1656.6, 1.2)
0453: set_object 41@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
42@ = Object.Init(2898, 2558.3, -1651.7, 1.3)
0453: set_object 42@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
43@ = Object.Init(2898, 2562.3, -1651.8, 1.3)
0453: set_object 43@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
44@ = Object.Init(2898, 2565.9, -1651.8, 1.3)
0453: set_object 44@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
45@ = Object.Init(2898, 2569.9, -1651.8, 1.3)
0453: set_object 45@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
46@ = Object.Init(2898, 2567.3, -1657, 1.2)
0453: set_object 46@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
47@ = Object.Init(2898, 2557.6, -1662.1, 1.1)
0453: set_object 47@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
48@ = Object.Init(2898, 2561.6, -1662, 1.1)
0453: set_object 48@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
49@ = Object.Init(2898, 2565.6, -1662.1, 1.1)
0453: set_object 49@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
50@ = Object.Init(2898, 2569.6, -1662, 1.1)
0453: set_object 50@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
51@ = Object.Init(2898, 2573.7, -1662.1, 1.1)
0453: set_object 51@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
52@ = Object.Init(2898, 2571.3, -1657.1, 1.2)
0453: set_object 52@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
53@ = Object.Init(2898, 2573.8, -1652.7, 1.3)
0453: set_object 53@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
54@ = Object.Init(2898, 2575.1, -1657, 1.2)
0453: set_object 54@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
55@ = Object.Init(2898, 2577.6, -1652.6, 1.3)
0453: set_object 55@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
56@ = Object.Init(2898, 2586.5, -1651.9, 1.3)
0453: set_object 56@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
57@ = Object.Init(2898, 2582.5, -1652.7, 1.3)
0453: set_object 57@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
58@ = Object.Init(2898, 2580.1, -1653.3, 1.3)
0453: set_object 58@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
59@ = Object.Init(2898, 2578.5, -1656.9, 1.2)
0453: set_object 59@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
60@ = Object.Init(2898, 2581.3, -1656.2, 1.2)
0453: set_object 60@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
61@ = Object.Init(2898, 2586.0, -1656.7, 1.2)
0453: set_object 61@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
62@ = Object.Init(2898, 2583.7, -1657, 1.2)
0453: set_object 62@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
63@ = Object.Init(2898, 2580.7, -1659.6, 1.1)
0453: set_object 63@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
64@ = Object.Init(2898, 2577.4, -1661.9, 1.1)
0453: set_object 64@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
65@ = Object.Init(2898, 2581.8, -1663, 1.1)
0453: set_object 65@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
66@ = Object.Init(2898, 2580.1, -1663.7, 1.2)
0453: set_object 66@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
67@ = Object.Init(2898, 2584.6, -1660.7, 1.1)
0453: set_object 67@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
68@ = Object.Init(2898, 2557.1, -1666.1, 1.0)
0453: set_object 68@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
69@ = Object.Init(2898, 2560.7, -1666.6, 1.0)
0453: set_object 69@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
70@ = Object.Init(2898, 2564.3, -1666.9, 1.0)
0453: set_object 70@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
71@ = Object.Init(2898, 2567.7, -1667.3, 1.0)
0453: set_object 71@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
72@ = Object.Init(2898, 2570.9, -1667.2, 1.0)
0453: set_object 72@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
73@ = Object.Init(2898, 2574.5, -1666.8, 1.0)
0453: set_object 73@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
74@ = Object.Init(2898, 2577.1, -1667.2, 1.0)
0453: set_object 74@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
75@ = Object.Init(2898, 2560.5, -1657.4, 1.2)
0453: set_object 75@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
76@ = Object.Init(2898, 2560.7, -1655.9, 1.3)
0453: set_object 76@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
77@ = Object.Init(2898, 2557.5, -1659, 1.3)
0453: set_object 77@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
78@ = Object.Init(2898, 2557.6, -1648.5, 1.4)
0453: set_object 78@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
79@ = Object.Init(2898, 2561.5, -1648.9, 1.4)
0453: set_object 79@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
80@ = Object.Init(2898, 2565.2, -1648.6, 1.4)
0453: set_object 80@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
81@ = Object.Init(2898, 2569.0, -1648.7, 1.4)
0453: set_object 81@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
82@ = Object.Init(2898, 2572.7, -1648.5, 1.4)
0453: set_object 82@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
83@ = Object.Init(2898, 2575.9, -1648.6, 1.4)
0453: set_object 83@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
84@ = Object.Init(2898, 2579.3, -1648.9, 1.4)
0453: set_object 84@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
85@ = Object.Init(2898, 2582.6, -1648, 1.4)
0453: set_object 85@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
86@ = Object.Init(2898, 2586.5, -1647.7, 1.4)
0453: set_object 86@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
87@ = Object.Init(2898, 2582.6, -1667.2, 1.0)
0453: set_object 87@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
88@ = Object.Init(2898, 2590.6, -1647.9, 1.4)
0453: set_object 88@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
89@ = Object.Init(2898, 2590.3, -1651.4, 1.3)
0453: set_object 89@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
90@ = Object.Init(2898, 2589.7, -1655.4, 1.2)
0453: set_object 90@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
91@ = Object.Init(2898, 2589.8, -1658.6, 1.2)
0453: set_object 91@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
92@ = Object.Init(2898, 2587.9, -1661.5, 1.1)
0453: set_object 92@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
93@ = Object.Init(2898, 2585.6, -1665.1, 1.0)
0453: set_object 93@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
94@ = Object.Init(2898, 2589.3, -1665.5, 1.0)
0453: set_object 94@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
95@ = Object.Init(2898, 2593.1, -1665.4, 1.0)
0453: set_object 95@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
96@ = Object.Init(2898, 2597.0, -1665, 1.0)
0453: set_object 96@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
97@ = Object.Init(2898, 2601.0, -1664.9, 1.0)
0453: set_object 97@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
98@ = Object.Init(2898, 2604.9, -1665.4, 1.0)
0453: set_object 98@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
99@ = Object.Init(2898, 2608.6, -1665.7, 1.0)
0453: set_object 99@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
100@ = Object.Init(2898, 2611.8, -1665.4, 1.0)
0453: set_object 100@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
101@ = Object.Init(2898, 2591.0, -1661.1, 1.3)
0453: set_object 101@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
102@ = Object.Init(2898, 2594.5, -1660.6, 1.1)
0453: set_object 102@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
103@ = Object.Init(2898, 2598.1, -1661, 1.1)
0453: set_object 103@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
104@ = Object.Init(2898, 2602.1, -1660.8, 1.1)
0453: set_object 104@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
105@ = Object.Init(2898, 2605.1, -1660.9, 1.1)
0453: set_object 105@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
106@ = Object.Init(2898, 2609.4, -1660.4, 1.1)
0453: set_object 106@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
107@ = Object.Init(2898, 2609.3, -1660.5, 1.2)
0453: set_object 107@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
108@ = Object.Init(2898, 2608.1, -1661.1, 1.3)
0453: set_object 108@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
109@ = Object.Init(2898, 2590.1, -1654.9, 1.3)
0453: set_object 109@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
110@ = Object.Init(2898, 2593.7, -1656.3, 1.2)
0453: set_object 110@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
111@ = Object.Init(2898, 2597.0, -1656.9, 1.2)
0453: set_object 111@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
112@ = Object.Init(2898, 2600.6, -1655.8, 1.2)
0453: set_object 112@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
113@ = Object.Init(2898, 2605.7, -1655.5, 1.2)
0453: set_object 113@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
114@ = Object.Init(2898, 2603.7, -1656.4, 1.3)
0453: set_object 114@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
115@ = Object.Init(2898, 2608.3, -1654.9, 1.2)
0453: set_object 115@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
116@ = Object.Init(2898, 2594.0, -1652.1, 1.3)
0453: set_object 116@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
117@ = Object.Init(2898, 2596.5, -1651.6, 1.3)
0453: set_object 117@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
118@ = Object.Init(2898, 2600.1, -1651.8, 1.3)
0453: set_object 118@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
119@ = Object.Init(2898, 2603.0, -1651.3, 1.3)
0453: set_object 119@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
120@ = Object.Init(2898, 2606.3, -1650.8, 1.3)
0453: set_object 120@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
121@ = Object.Init(2898, 2612.4, -1648.7, 1.4)
0453: set_object 121@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
122@ = Object.Init(2898, 2609.2, -1652, 1.3)
0453: set_object 122@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
123@ = Object.Init(2898, 2611.2, -1652.8, 1.4)
0453: set_object 123@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
124@ = Object.Init(2898, 2611.7, -1655.4, 1.2)
0453: set_object 124@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
125@ = Object.Init(2898, 2610.8, -1658.7, 1.3)
0453: set_object 125@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
126@ = Object.Init(2898, 2610.5, -1660.6, 1.4)
0453: set_object 126@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
127@ = Object.Init(2898, 2606.2, -1657.4, 1.3)
0453: set_object 127@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
128@ = Object.Init(2898, 2606.7, -1657.4, 1.4)
0453: set_object 128@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
129@ = Object.Init(2898, 2602.8, -1647.4, 1.4)
0453: set_object 129@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
130@ = Object.Init(2898, 2598.7, -1648.4, 1.4)
0453: set_object 130@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
131@ = Object.Init(2898, 2595.3, -1649.7, 1.4)
0453: set_object 131@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
132@ = Object.Init(2898, 2595.2, -1648.6, 1.5)
0453: set_object 132@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
133@ = Object.Init(2898, 2594.3, -1648.4, 1.6)
0453: set_object 133@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
134@ = Object.Init(2898, 2606.9, -1648.6, 1.4)
0453: set_object 134@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
135@ = Object.Init(2898, 2609.4, -1649.1, 1.3)
0453: set_object 135@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
136@ = Object.Init(2898, 2608.2, -1648.9, 1.5)
0453: set_object 136@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
137@ = Object.Init(2898, 2579.7, -1667.8, 0.9)
0453: set_object 137@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
138@ = Object.Init(2898, 2579.8, -1665.6, 1.3)
0453: set_object 138@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
139@ = Object.Init(2898, 2585.7, -1666.8, 1.1)
0453: set_object 139@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
140@ = Object.Init(2898, 2589.9, -1667, 1.1)
0453: set_object 140@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
141@ = Object.Init(2898, 2588.5, -1666.9, 1.2)
0453: set_object 141@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
142@ = Object.Init(2898, 2593.4, -1666.8, 1.1)
0453: set_object 142@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
143@ = Object.Init(2898, 2596.7, -1666.8, 1.1)
0453: set_object 143@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
144@ = Object.Init(2898, 2600.7, -1666.6, 1.1)
0453: set_object 144@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
145@ = Object.Init(2898, 2604.4, -1666.8, 1.1)
0453: set_object 145@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
146@ = Object.Init(3524, 2557.0, -1669.5, 3.8)
0453: set_object 146@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
147@ = Object.Init(3524, 2612.6, -1668.7, 3.8)
0453: set_object 147@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
148@ = Object.Init(16782, 2579.7, -1629, 15.4)
0453: set_object 148@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 265.0 
149@ = Object.Init(2892, 2567.88, -1612.242, 2.21927)
0453: set_object 149@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
150@ = Object.Init(2892, 2588.142, -1637.562, 1.3471)
0453: set_object 150@ XY_rotation 0.0 0.0 angle 0.0 
Model.Destroy(#QUAD)
Model.Destroy(#YOSEMITE)
Model.Destroy(#RHINO)
Model.Destroy(#BULLET)
Model.Destroy(#RAINDANC)
Model.Destroy(#HOTRING)
Model.Destroy(#PIZZABOY)
Model.Destroy(#BF400)
Model.Destroy(#BFINJECT)
Model.Destroy(#COMBINE)
Model.Destroy(#FREEWAY)
Model.Destroy(#WAYFARER)
Model.Destroy(#DUNERIDE)
Model.Destroy(#MTBIKE)
Model.Destroy(#TRACTOR)
Model.Destroy(#NRG500)
Model.Destroy(#DUMPER)
Model.Destroy(#DOZER)
Model.Destroy(#FBIRANCH)
Model.Destroy(#EUROS)
Model.Destroy(#FELTZER)
Model.Destroy(#POLMAV)
Model.Destroy(#PATRIOT)
Model.Destroy(#BLOODRA)
Model.Destroy(#MONSTERA)
Model.Destroy(3080)
Model.Destroy(2898)
Model.Destroy(3524)
Model.Destroy(16782)
Model.Destroy(2892)
end_thread 
2013-02-17 15:31:30
Fajna sprawa z tym edytorem. Jedyną wadę jaką na razie zauważyłem to że jest problem z tymi zmiennymi bo można dać w cleo tylko max 33. Chyba że można to jakoś naprawić inaczej.
2013-02-17 11:40:50
A mógłbyś wrzucić kod i wskazać, które się nie pojawiają?
2013-02-17 01:17:00
OK już wszystko bez problemów, gra działała gdy wczytałem grę...
Wystarczyło usunąć PEDy bo zrobiłem własnego, który się też tam respił :).

Wszystko działa pięknie bez zarzutów, jedynie czasami pojazdy nie działają bo widocznie w MTA mają inne ID albo nie wiem, po prostu niektóre się nie pojawiają.
2013-02-17 00:24:02
Wrzuć kod na pastebina, czy gdzieś, przetestuję u siebie. Ogólnie testowałem narzędzie na kilku mapach, generowany kod powinien być w porządku.
2013-02-16 23:30:19
Ymmm jak dodalem w .cm i dodalem do startera w .cs to mam dziwnego crasha, nie wyskakuje zaden blad, po prostu wywala do desktopu.
Czy moze inaczej go skompilowac? Bo wyskakuje blad thread 33.......
2013-02-16 21:39:59
ZARAZ TRZEBA WYPRÓBOWAĆ :D, bo ostatnio właśnie to było mi potrzebne.
Poprzedni 1 Następny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać komentarze.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone