Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

Gdy chce wszyukać save'a mojego to wyszukuje ale jak chce go otworzyc to pisze Plik o podanym ID nie istnieje.

MakG Dodałem save'a na strone z mojego autorstwa ale nikt go nie dodał..

Save'y 100% są chyba do wszystkich części GTA, do której konkretnie szukasz?

Przez wyszukiwarkę w lewym górnym rogu lub przez Google'a: site:gta-mods.pl szukana_fraza

Czemu nikt nie dodaje save'ów?

Gdzie można sprawdzić czy plik został dodany?

Czy ktoś wie jak obsługiwać Renderware Studio v3.7 SDK?

Dodałem temat na forum :)

Praktycznie się da. Tak są na przykład eksportowane pliki z animacjami obiektów. Ale ma tą jedną wadę. W map edytorze jest widoczny tylko pierwszy obiekt. Reszta nie jest. Choć w samej grze dobrze działają. No i trochę inaczej trzeba podejść do tworzenia kolizji.

Orientuje się ktoś czy w gta sa jest możliwość zrobienia archiwum z plikami .dff które to archiwum dało by się umieścić w archiwum .img jako jeden plik? Chodzi mi o coś takiego jak to jest z plikami kolizji.

Pobierz sobie tą wersje programu http://www.gta-modding.com/area/index.php?act=view&id=41 Limit zmienisz przez zmianę odpowiednich wartości w pliku exe za pomocą owego programu. Do zmiany wartości służą jak dobrze pamiętam dwa pierwsze pola. Wartość zmieniaj stopniowo na wyższą do momentu aż się gra nie będzie chciała włączyć. Jak się nie włączy to znaczy że więcej nie można. Mnie się udało zmienić limit z czterech obiektów do 12 i nie zapomnij zrobić kopii zapasowej pliku exe gry.

OK, działa. *Jak wysoko można podnieść limit obiektów w SA za pomocą "Alci's SALA"?

Jeżeli nic nie pomieszałeś w pliku gta.dat to wszystko powinno być ok.

Zainstalowałem "Enterable Hidden Interiors" i wszystkie enexy sie pomieszały, np.: szafa z domu CJa prowadzi do Angel Pine.

Ciekawe czy ktoś zrobi skrypt umożliwiający przesyłanie obrazu z kamery internetowej do owej gry i to też w czasie rzeczywistym. Dopiero by był czad.

Ładnie, tego nie widziałem. Podoba mi się jeszcze radio internetowe z możliwością ustawiania playlisty.

Jak widzę nie które skrypty do MTA to szczena opada. Naprzykład tutaj https://www.youtube.com/watch?v=NThTlTfJC6A Odtwarzanie filmów z youtube w czasie rzeczywistym.

Jakby ktoś miał skrypt do modelowania drogi z tego tematu to jak może to niech zarzuci linkiem http://www.gta-mods.pl/forum/temat/1515/automatyczne-modelowanie-drogi-w-3ds-max

Sprawdziłem to dokładniej i problem jest w teksturze. Wystarczy zrobić lustrzane odbicie w pionie tekstury i skin wygląda prawidłowo.

Oficjalny gameplay z GTA V!

Takiego prezentu od Rockstar Games się nie spodziewaliśmy. W zeszłym tygodniu R* przygotowało Asked & Answered na temat GTA V. Jeden z punktów newsa był dla graczy szczególnie ciekawy, bowiem zapowiadał, że niedługo opublikowany zostanie oficjalny gameplay z nadchodzącej produkcji. Mało kto spodziewał się jednak, że zapowiadany materiał zobaczymy już tydzień później!

Prezentujemy niżej oficjalny gameplay z GTA V trwający prawie pięć minut. Miłego oglądania!

Vice City Stories PC Edition BETA 3 wydane!

http://img594.imageshack.us/img594/5985/namerios


Koniec czekania! W ostatni czwartek, 6 czerwca, światło dzienne ujrzała modyfikacja Grand Theft Auto: Vice City Stories PC Edition BETA 3 o nazwie kodowej Blue Hesper. Nowa wersja przynosi niesamowitą ilość zmian zarówno w silniku gry, jak i w części fabularnej. Pierwszy rozdział misji głównych jest już niemalże skończony, a oprócz tego czekają na was równiez misje poboczne i inne dodatki odblokowywane wraz z postępem gry.


Dla przypomnienia - GTA VCS PC Edition wymaga do działania czystej instalacji GTA San Andreas, a sama modyfikacja nie powinna być instalowana w katalogu z GTA SA. Prosimy zwracać uwagę na instrukcje podczas instalacji, a w razie wątpliwości należy zajrzeć do pliku ReadMe.


Bez zbędnego przeciągania, zachęcamy do pobrania GTA VCS PC Edition (768MB). Jeszcze raz przypominamy o czytaniu instrukcji podczas instalacji. Życzymy dobrej zabawy. Będziemy wdzięczni za przekazanie nam uwag i informacji o znalezionych błędach. W nowej wersji jest dostępny Updater, który sam może pobrać aktualizacje bez potrzeby wyłączania gry. Dziękujemy za zainteresowanie naszym projektem i mamy nadzieję, że efekt naszej pracy wam się spodoba!

Trzy trailery GTA V!

Rockstar Games tym razem poszedł na całość i opublikował trzy trailery GTA V naraz. Każdy z nich prezentuje jednego z głównych bohaterów: Micheala, Franklina, i Trevora. Poniżej możecie obejrzeć wszystkie trzy klipy w jednym filmie:

Porcja świeżych screenshotów z GTA V

Rockstar Games udostępniło 10 nowych screenshotów z nadchodzącego GTA V. Jak widać, znowu przyjdzie nam pobawić się minigunem, żeby siać zamęt na ulicach. Dostaliśmy też przedsmak obiecanego rozbudowanego świata podwodnego.

/public/images/news/medium/actual_1364387558 /public/images/news/medium/actual_1364387659 /public/images/news/medium/actual_1364387695_2 /public/images/news/medium/actual_1364387755 /public/images/news/medium/actual_1364387865_2 /public/images/news/medium/actual_1364387903 /public/images/news/medium/actual_1364387961 /public/images/news/medium/actual_1364388007 /public/images/news/medium/actual_1364387787_2 /public/images/news/medium/actual_1364387827
Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone