Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

Jak dla mnie lepiej wyglądała jak była węższa choć może taki styl jak teraz to kwestia przyzwyczajenia.

Script Hook, ASI Loader i Native Trainer dla GTA V!

Alexander Blade sprawił wielki prezent społeczności GTA, wydał dzisiaj pierwszą wersję swojej biblioteki Script Hook oraz ASI Loadera wraz ze znanym i bardzo popularnym Native Trainerem dla GTA V, który daje naprawdę wiele zabawy.

Script Hook V to biblioteka umożliwiająca wykorzystywanie natywnych funkcji skryptowych w pluginach *.asi. Na chwilę obecną, SDK dla programistów nie jest udostępnione, ale myślę, że nie trzeba będzie długo czekać. Możecie się spodziewać poradników na naszej stronie dotyczących tworzenia skryptów dla GTA V.



Tak, poszerzyłem na ~90% szerokości ekranu przy maksymalnym limicie 1400px. Forum też będę poszerzał.

OpenIV 2.5 - wsparcie dla GTA V (eksport)

Jeszcze wczoraj pisałem o sukcesie ekipy OpenIV, a dziś mamy już dostępną nową wersję do pobrania dla wszystkich.

Pierwszy krok w kierunku tworzenia modów do GTA V został zrobiony. Niestety nowe narzędzie na chwilę obecną pozwala tylko na przeglądanie i eksportowanie zasobów. Na opcję importu/podmiany trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, ale już dzisiaj możecie rozeznać się w teksturach, modelach itd. Pliki audio wciąż nie są dostępne do podglądu.



http://www.gta-mods.pl/public/images/files/openiv_gta5_export

MakG, poszerzyłeś główną stronę czy mi się wydaje. Za nic nie mogę dopasować jej do wielkości forum.

GTA V + Oculus Rift

Na mody do GTA V trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, w międzyczasie umieszczam filmik z piątki podpiętej pod Oculus Rifta i platformę Virtuix Omni. Robi wrażenie, chociaż powrót do rzeczywistości po takiej sesji byłby ciężki.

Teraz zarzekają się, że na tej karcie odpalisz grę w 1080p 60 fps na średnich ustawieniach. Zobaczymy.

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

Wymagania GTA V na pc coś dziwnie wyglądają - rekomendowany geforce gtx 660, 8gb ram. Rockstar znów zaniżył, tak jak przy czwórce.

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

W sumie to nawet grafika lepsza, niż w Watch Dogs, Ubi mogłoby się zająć robieniem modów do GTA.

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

m.youtube.com/watch?v=vntTG3wRVyA Ciekawe co jeszcze można zrobić z GTA IV? Czy udało by się dodać w pełni animowane Transformery, z możliwością zamiany w pojazd?

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

W Sanny Builder 3 była możliwość zaznaczanie poszczególnych kolumn za pomocą skróty klawiaturowego. Może ktoś pamięta jaki skrót to był.

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

Siemka, nie wie ktoś co się z tym linkiem dzieje? U was dobrze działa? http://www.gta-mods.pl/pliki/393/stream-memory-fix

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

Mógłbyś jutro zatwierdzić save'a do gTA SA 100% w wersji 1.0 bo tamted jest w wersji 1.01

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

Silent : Jesteś Administratorem lub Moderatorem?

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

ta ja widziałem, dobra robota :P

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

Ktoś z was widział mojego save'a ?

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

Dzięki MakG myślałem że już nikt nie doda mojego save'a.. Bo jak wchodze to rzadko widzę Kogoś..

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp

Moderacja musi najpierw zatwierdzić nadesłany plik, żeby był widoczny dla innych użytkowników. Pozdrawiam.

Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone