Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

Oczywiście, że najnowszą. Przecież napisałem "zaktualizować"...

mam pytanie do artgina czy ten mod jest nowszą wersją czy starą?

Zaktualizowane.

próbowałem nawet 3 razy i wyłączyłem wszystkie możliwe opcje przed misją i efekt jest taki sam wywala mnie z gry sory że zawracam głowę takimi sprawami a może to tylko u mnie jest coś nie tak a u kogoś może wszystko gra

Próbowałeś drugi raz? Możesz spróbować wyłączyć dźwięki postaci z menu wpisując podczas gry "inemenu". Niedługo chcemy wydać patcha, ale przy testach nie było żadnych błędów uniemożliwiających ukończenie gry.

siema mam problem zainstalowałem INE i cleo 4 wszystko do czasu jak wczytało mi misje oko za oko i wywaliło mnie z gry jeżeli ktoś gra w INE i ma podobny problem i poradził sobie z nim to prosze o poradę dzięki

Nie, wymagane jest CLEO4.

a jak zainstaluje cleo 3 i INE to normalnie się mission pack uruchomi?

Najprościej przez instalator EXE - http://www.gta-mods.pl/pliki/630/gta-sa-it-never-ends-zestaw-misji Uruchamiasz, upewniasz się, że zaznaczona jest opcja instalacji CLEO4 i tyle.

siema powie mi ktoś jak zainstalować INE

Rozwiń pytanie. Do jakiej gry, jaki to mod? Po za tym od zadawania takich pytań jest forum. Wygodniej odpowiadać.

Jak zrobić żeby jakiś mod był wgrze

Napisz temat na forum.

Wie ktoś jak edytować sztuczną inteligencję (piesi i kierowcy)na ulicach w SA? (gdzie mogą chodzić/jeździć itp)
Mam z kolegami pomysł na fajną modyfikację ale kompletnie nw jak można to edytować :(

Przywrócę dziś lub jutro.

Dlaczego nie ma wyszukiwarki opcodów, tak jak dawniej? Była bardzo przydatna.

Script Hook, ASI Loader i Native Trainer dla GTA V!

Alexander Blade sprawił wielki prezent społeczności GTA, wydał dzisiaj pierwszą wersję swojej biblioteki Script Hook oraz ASI Loadera wraz ze znanym i bardzo popularnym Native Trainerem dla GTA V, który daje naprawdę wiele zabawy.

Script Hook V to biblioteka umożliwiająca wykorzystywanie natywnych funkcji skryptowych w pluginach *.asi. Na chwilę obecną, SDK dla programistów nie jest udostępnione, ale myślę, że nie trzeba będzie długo czekać. Możecie się spodziewać poradników na naszej stronie dotyczących tworzenia skryptów dla GTA V.



Jak dla mnie lepiej wyglądała jak była węższa choć może taki styl jak teraz to kwestia przyzwyczajenia.

OpenIV 2.5 - wsparcie dla GTA V (eksport)

Jeszcze wczoraj pisałem o sukcesie ekipy OpenIV, a dziś mamy już dostępną nową wersję do pobrania dla wszystkich.

Pierwszy krok w kierunku tworzenia modów do GTA V został zrobiony. Niestety nowe narzędzie na chwilę obecną pozwala tylko na przeglądanie i eksportowanie zasobów. Na opcję importu/podmiany trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, ale już dzisiaj możecie rozeznać się w teksturach, modelach itd. Pliki audio wciąż nie są dostępne do podglądu.



http://www.gta-mods.pl/public/images/files/openiv_gta5_export

GTA V + Oculus Rift

Na mody do GTA V trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, w międzyczasie umieszczam filmik z piątki podpiętej pod Oculus Rifta i platformę Virtuix Omni. Robi wrażenie, chociaż powrót do rzeczywistości po takiej sesji byłby ciężki.

Archiwa GTA V zdeszyfrowane

Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.

Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.

Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.

http://www.gta-mods.pl/public/images/news/CCpmA4mWAAERMrp
Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone