mam pytanie Do Modow instalacji uzywam GTA Parking i podczas instalowania modow wyskakuje blad (CANNOT OPEN FILE C:/PROGRAM FILES(86X)/ROCKSTAR GAMES/GTA SAN ANDREAS/MODELS/GTA3.IMG.) co to oznacza i co mogę zrobić aby juz to nie wyskakiwało i zebym mogl normalnie instalowac mody?? prosze o pomoc
can someone make mta2scm converter offline as .exe for single player san andreas so i can make maps and add peds or cars and events like that if when fix gaps
or how do i save the whole webpage for converter and opcodes?
@skatefilter5 It's written in PHP, I can publish the source code later on my github. Then you could run it offline as long as you got PHP interpreter installed. Let me know if you still need it.
Halo.....jestu któś..... czy tu jeszcze któś zaglada...??
halo......tu ja pukam.......wieczne EHO......
a tak serio jeśli któś jeszcze tu zaglada to dodałem nowy temat w sekcji dla GTA 3 o rozpoczęciu prac nad modem total conversion..... wiem stara gra....mało ktow w to gra...ale jak wiadomo mody nie są dla wszystkich tylko dla tych którzy lubią dany gatunek.....
siemacie ludzie
też mnie troche tu nie było i sam sie zdziwiłem ze jeszcze pamiętam hasło
z góry pozdrawiam starą ekipe która jest tu ze mną od lat i zapraszam na mój kanał yt https://www.youtube.com/channel/UCPMBLjmJvTP_KzUCtCeDyjg
każdeu z nas inaczej poukładało sie zycie i każdy poszedł inna scieżką
sorki za jakość filmów ale w montuje wszystko w terenie, a bateria też nie starcza na długo
Czasem jeszcze zaglądam. Nie wiem tylko co się stało z MakG. Od pół roku go nie widziałem na forum. Silent też gdzieś wsiąknął. Widywałem go jeszcze na jednym forum związanym z GTA ale jak zmienili wyglądać i co nie którzy musieli zmienić niki to od tej pory ślad po nim zaginął.
Ale najwyraźniej strona musi być opłacona z góry skoro jeszcze stoi. Silent może zajmuje sie jakimś poważniejszym programowaniem, od zawsze miał do tego talent więc. Szkoda tylko mi tej strony. Jest tu strasznie dużo przydatnych informacji.
Alexander Blade sprawił wielki prezent społeczności GTA, wydał dzisiaj pierwszą wersję swojej biblioteki Script Hook oraz ASI Loadera wraz ze znanym i bardzo popularnym Native Trainerem dla GTA V, który daje naprawdę wiele zabawy.
Script Hook V to biblioteka umożliwiająca wykorzystywanie natywnych funkcji skryptowych w pluginach *.asi. Na chwilę obecną, SDK dla programistów nie jest udostępnione, ale myślę, że nie trzeba będzie długo czekać. Możecie się spodziewać poradników na naszej stronie dotyczących tworzenia skryptów dla GTA V.
Jeszcze wczoraj pisałem o sukcesie ekipy OpenIV, a dziś mamy już dostępną nową wersję do pobrania dla wszystkich.
Pierwszy krok w kierunku tworzenia modów do GTA V został zrobiony. Niestety nowe narzędzie na chwilę obecną pozwala tylko na przeglądanie i eksportowanie zasobów. Na opcję importu/podmiany trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, ale już dzisiaj możecie rozeznać się w teksturach, modelach itd. Pliki audio wciąż nie są dostępne do podglądu.
Na mody do GTA V trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, w międzyczasie umieszczam filmik z piątki podpiętej pod Oculus Rifta i platformę Virtuix Omni. Robi wrażenie, chociaż powrót do rzeczywistości po takiej sesji byłby ciężki.
Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.
Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.
Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.
mam pytanie Do Modow instalacji uzywam GTA Parking i podczas instalowania modow wyskakuje blad (CANNOT OPEN FILE C:/PROGRAM FILES(86X)/ROCKSTAR GAMES/GTA SAN ANDREAS/MODELS/GTA3.IMG.) co to oznacza i co mogę zrobić aby juz to nie wyskakiwało i zebym mogl normalnie instalowac mody?? prosze o pomoc
jakie som mody takie z fabułą?
Witam.
Postanowiłem powrócić do CLEO.
Póki co przypominam sobie opcody i strukturę katalogów i plików GT_SA.
Strona jest REWELACYJNA ;-)
MakG, żyjesz?
can someone make mta2scm converter offline as .exe for single player san andreas so i can make maps and add peds or cars and events like that if when fix gaps
or how do i save the whole webpage for converter and opcodes?
@skatefilter5 It's written in PHP, I can publish the source code later on my github. Then you could run it offline as long as you got PHP interpreter installed. Let me know if you still need it.
we can i find it?
how can would get the source code for mta2scm to grab all the opcodes to convert it?
oh I still need the source code from your github
Nie wydaje mi się żeby była gdzieś taka opcja - po prostu zostaw to konto w spokoju.
Wie ktoś może jak usunąć konto na tej stronie?
Nie widzę takiej opcji w "edycji profilu"
potrzebuje pomocy przy jednym projekcie
chodzi o mod manager do gta sa
jeśli chcesz mi pomóc przyłącz się
do tematu to wszystko objaśnię
Po kilku latach, witam :)
Halo.....jestu któś..... czy tu jeszcze któś zaglada...??
halo......tu ja pukam.......wieczne EHO......
a tak serio jeśli któś jeszcze tu zaglada to dodałem nowy temat w sekcji dla GTA 3 o rozpoczęciu prac nad modem total conversion..... wiem stara gra....mało ktow w to gra...ale jak wiadomo mody nie są dla wszystkich tylko dla tych którzy lubią dany gatunek.....
Tak przeglądałem moje stare poradniki z forum i poznikały wszystkie z nich obrazki.
możecie pobrać i zagrać w
największy polski mod do VC??
info tutaj na forum
instalacja moda
Prace nad modem do Vice City trwają w najlepsze! Dodano cutscenki, będzie można zagrać w nowe VC na nowej mapie i mieście
screen1
screen2
screen3
Prace nad modem do Vice City idą w najlepsze! :) będziecie mogli zagrać w VC na nowej mapie i nowym mieście. Różnic jest od groma.
[img]http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/mini/gtabd0_46v_13.jpg[/img][img]http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/mini/gtabd0_46v_14.jpg[/img]
[img]http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/mini/gtabd0_46v_15.jpg[/img][img]http://gtabigday.comxa.com/Forum/img/images/mini/gtabd0_46v_16.jpg[/img]
?????
siemacie ludzie
też mnie troche tu nie było i sam sie zdziwiłem ze jeszcze pamiętam hasło
z góry pozdrawiam starą ekipe która jest tu ze mną od lat i zapraszam na mój kanał yt https://www.youtube.com/channel/UCPMBLjmJvTP_KzUCtCeDyjg
każdeu z nas inaczej poukładało sie zycie i każdy poszedł inna scieżką
sorki za jakość filmów ale w montuje wszystko w terenie, a bateria też nie starcza na długo
Silent jest cały czas aktywny na GTA Forums. Kilka dni temu wydał chociażby update SilentPatch'a.
Tylko co się stało z MakG. Długo go już nie widziałem. Nie ma go na forum ani nawet na GG.
Czasem jeszcze zaglądam. Nie wiem tylko co się stało z MakG. Od pół roku go nie widziałem na forum. Silent też gdzieś wsiąknął. Widywałem go jeszcze na jednym forum związanym z GTA ale jak zmienili wyglądać i co nie którzy musieli zmienić niki to od tej pory ślad po nim zaginął.
Ale najwyraźniej strona musi być opłacona z góry skoro jeszcze stoi. Silent może zajmuje sie jakimś poważniejszym programowaniem, od zawsze miał do tego talent więc. Szkoda tylko mi tej strony. Jest tu strasznie dużo przydatnych informacji.
Co sie stało z wszystkimi ludzmi tutaj ? SabaruPL, Silent, MakG? Ktoś jeszcze żyje ?
Ktoś tu jeszcze wgl zagląda ?
Nowe mody (skrypty) do GTA V
Script Hook, ASI Loader i Native Trainer dla GTA V!
Alexander Blade sprawił wielki prezent społeczności GTA, wydał dzisiaj pierwszą wersję swojej biblioteki Script Hook oraz ASI Loadera wraz ze znanym i bardzo popularnym Native Trainerem dla GTA V, który daje naprawdę wiele zabawy.Script Hook V to biblioteka umożliwiająca wykorzystywanie natywnych funkcji skryptowych w pluginach *.asi. Na chwilę obecną, SDK dla programistów nie jest udostępnione, ale myślę, że nie trzeba będzie długo czekać. Możecie się spodziewać poradników na naszej stronie dotyczących tworzenia skryptów dla GTA V.
OpenIV 2.5 - wsparcie dla GTA V (eksport)
Jeszcze wczoraj pisałem o sukcesie ekipy OpenIV, a dziś mamy już dostępną nową wersję do pobrania dla wszystkich.Pierwszy krok w kierunku tworzenia modów do GTA V został zrobiony. Niestety nowe narzędzie na chwilę obecną pozwala tylko na przeglądanie i eksportowanie zasobów. Na opcję importu/podmiany trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, ale już dzisiaj możecie rozeznać się w teksturach, modelach itd. Pliki audio wciąż nie są dostępne do podglądu.
GTA V + Oculus Rift
Na mody do GTA V trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, w międzyczasie umieszczam filmik z piątki podpiętej pod Oculus Rifta i platformę Virtuix Omni. Robi wrażenie, chociaż powrót do rzeczywistości po takiej sesji byłby ciężki.Archiwa GTA V zdeszyfrowane
Ekipie OpenIV udało się otworzyć archiwa .rpf zawierające wszystkie pliki GTA V - modele, tekstury, pliki konfiguracyjne, skrypty itd.Niestety Rockstar Games starał się przeszkodzić modderom, prawdopodobnie obawiając się o GTA Online, i zastosowali nowy algorytm szyfrujący wspomniane archiwa. Nawet pliki typu handling.cfg zawierający informacje o sterowności pojazdów i który zawsze był dostępny "luzem" w każdej części GTA, został zakodowany.
Na chwilę obecną, modderom udało się jedynie otworzyć archiwa, także na funkcję importu i podmieniania plików gry trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Program OpenIV z możliwością eksportu plików GTA V nie jest jeszcze dostępny do pobrania.