Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

Halo.....jestu któś..... czy tu jeszcze któś zaglada...??
halo......tu ja pukam.......wieczne EHO......

a tak serio jeśli któś jeszcze tu zaglada to dodałem nowy temat w sekcji dla GTA 3 o rozpoczęciu prac nad modem total conversion..... wiem stara gra....mało ktow w to gra...ale jak wiadomo mody nie są dla wszystkich tylko dla tych którzy lubią dany gatunek.....

Tak przeglądałem moje stare poradniki z forum i poznikały wszystkie z nich obrazki.

Prace nad modem do Vice City trwają w najlepsze! Dodano cutscenki, będzie można zagrać w nowe VC na nowej mapie i mieście
screen1
screen2
screen3

siemacie ludzie
też mnie troche tu nie było i sam sie zdziwiłem ze jeszcze pamiętam hasło
z góry pozdrawiam starą ekipe która jest tu ze mną od lat i zapraszam na mój kanał yt https://www.youtube.com/channel/UCPMBLjmJvTP_KzUCtCeDyjg
każdeu z nas inaczej poukładało sie zycie i każdy poszedł inna scieżką
sorki za jakość filmów ale w montuje wszystko w terenie, a bateria też nie starcza na długo

Silent jest cały czas aktywny na GTA Forums. Kilka dni temu wydał chociażby update SilentPatch'a.

Tylko co się stało z MakG. Długo go już nie widziałem. Nie ma go na forum ani nawet na GG.

Czasem jeszcze zaglądam. Nie wiem tylko co się stało z MakG. Od pół roku go nie widziałem na forum. Silent też gdzieś wsiąknął. Widywałem go jeszcze na jednym forum związanym z GTA ale jak zmienili wyglądać i co nie którzy musieli zmienić niki to od tej pory ślad po nim zaginął.

Ale najwyraźniej strona musi być opłacona z góry skoro jeszcze stoi. Silent może zajmuje sie jakimś poważniejszym programowaniem, od zawsze miał do tego talent więc. Szkoda tylko mi tej strony. Jest tu strasznie dużo przydatnych informacji.

Co sie stało z wszystkimi ludzmi tutaj ? SabaruPL, Silent, MakG? Ktoś jeszcze żyje ?

Ktoś tu jeszcze wgl zagląda ?

Siema, poszukuję kogoś kto mi załatwi mody na x360! Ja się na tym kompletnie nie znam. Wiem tylko że na pewno będę musiał jakoś przerobić konsolę. Ale jak? Nie wiem :D . Ktoś się zapyta o jakie mody mi chodzi. Jakieś zwykłe... Takie (jeśli będzie trzeba) żeby kolegom sypnąć trochę kasy, itd. Nie potrzebuję ich na dziś czy na jutro. Za miesiąc wracam do Polski, a miesiąc później (jak znajdzie się praca i dostanę wypłatę) można już kombinować z modami. To jak? Pomoże ktoś? :D

Czy ktoś tu jeszcze zagląda i co się stało z MakG.

dodajcie jakies mody cleo na jakies fajne traktory z kapiną i zeby mozna traktorem wozic ruzne towary albo na jakies tiry scania znalazłem jednego ale on nie działa fajnie by było zeby był snieg do 1mb zajmującego miejsca

wybaczcie za ten lekki spam
zaglądnijcie czasami na mój kanał zapraszam na mój kanał youtube.com/watch?v=o16Ek_Psgjw&list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb&index=24wMvOb
może i profesjonalistą nie jestem ale zawsze znajdziecie u mnie cos interesujacego

czy ktos tyu jeszcze bywa
tak w ogóle to siema po długim czasie

ps, moze jakis moder w końcu by pousuwał nieaktywne posty z działu handel
moje nieaktualnie oznaczyłem jako "do usuniacia"

Teraz tak patrze i chyba wszystkie obrazki które kiedyś wstawiłem na forum poznikały.

SabaruPL jak skontaktować się z tobą?

SabaruPL, a jak już tak jesteśmy w temacie obracających się modeli to mam dla Ciebie niezły pomysł :D wprawienie w ruch diabelskiego młyna na plaży w LS. Myślę że nadanie obrotów całemu kołu to nie byłby problem dla Ciebie problem. Później wystarczyłoby nadać takie same, z odpowiednio dobraną prędkością, ale przeciwnie skierowane obroty dla każdego z wagoników. Myślę że efekt byłby super. Co Ty na to? :D

Próbowałem już takie coś kiedyś robić. Z nadaniem odpowiedniego ruchu kołu i wagonikom w programie do tworzenia animacji nie ma problemu ale jest problem z wyeksportowaniem podwójnej animacji (podwójna bo musi być osobna dla wagoników i koła ale wyeksportowana razem). Skrypt, który znalazłem do eksportu animacji potrafi wyeksportować właśnie tylko jedną animacje. Choć możliwe że coś źle robię ale nie udało mi się tego do końca rozwiązać.

A czy nie da się zrobić osobnego modelu koła z animacją i osobny model wagoników z drugą animacją? Później je nałożyć w med czy w czym tam robicie :D

W przypadku wiatraków przecież też były 2 animacje. Jedna to obracające się śmigła wiatraków, a druga to ten malutki wiatromierz na górze. I z tego co kojarzę to również były wyeksportowane razem.

Dokładnie chodzi o to że wagonik musi się obracać według własnej osi i osi dużego koła czyli dwie animacje, które muszą być połączone razem i właśnie skrypt nie umie tej opcji wyeksportować. Może rysunek wyjaśni o co chodzi http://s2.ifotos.pl/img/etrtrett4_sxraahr.jpg.

Teraz załapałem. Faktycznie w całym SA chyba nie ma takiego połączenia animacji.

Chciałem coś podobnego przy wiatrakach zrobić ale nie dało się tej jednej możliwości wyeksportować.

Mark & Execute 1.0 - aktualizacja

Dziś udostępniam zaktualizowaną wersję moda do GTA V - Mark & Execute. Dla tych co nie wiedzą, modyfikacja wprowadza do gry mechanizm znany z gier Splinter Cell - gracz może oznaczyć przeciwników i zabić ich wszystkich wybraną bronią przy pomocy jednego klawisza.

Lista zmian:
- Lepsze efekty wizualne - 4 różne widoki zabójstw
- Przytrzymanie klawisza "X" oznacza wszystkich pobliskich przeciwników
- Lepsza praca kamery, teraz jest całkowicie płynna i bardziej naturalna
- Konfigurowalne klawisze, limit zaznaczanych celi oraz widok zabójstwa
- Menu w grze do edycji ustawień (domyślnie F3)
- Poprawki błędów



http://www.gta-mods.pl/public/images/files/gtav_mark_execute_10
Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone