Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

Prace nad modem do Vice City trwają w najlepsze! Dodano cutscenki, będzie można zagrać w nowe VC na nowej mapie i mieście
screen1
screen2
screen3

siemacie ludzie
też mnie troche tu nie było i sam sie zdziwiłem ze jeszcze pamiętam hasło
z góry pozdrawiam starą ekipe która jest tu ze mną od lat i zapraszam na mój kanał yt https://www.youtube.com/channel/UCPMBLjmJvTP_KzUCtCeDyjg
każdeu z nas inaczej poukładało sie zycie i każdy poszedł inna scieżką
sorki za jakość filmów ale w montuje wszystko w terenie, a bateria też nie starcza na długo

Silent jest cały czas aktywny na GTA Forums. Kilka dni temu wydał chociażby update SilentPatch'a.

Tylko co się stało z MakG. Długo go już nie widziałem. Nie ma go na forum ani nawet na GG.

Czasem jeszcze zaglądam. Nie wiem tylko co się stało z MakG. Od pół roku go nie widziałem na forum. Silent też gdzieś wsiąknął. Widywałem go jeszcze na jednym forum związanym z GTA ale jak zmienili wyglądać i co nie którzy musieli zmienić niki to od tej pory ślad po nim zaginął.

Ale najwyraźniej strona musi być opłacona z góry skoro jeszcze stoi. Silent może zajmuje sie jakimś poważniejszym programowaniem, od zawsze miał do tego talent więc. Szkoda tylko mi tej strony. Jest tu strasznie dużo przydatnych informacji.

Co sie stało z wszystkimi ludzmi tutaj ? SabaruPL, Silent, MakG? Ktoś jeszcze żyje ?

Ktoś tu jeszcze wgl zagląda ?

Siema, poszukuję kogoś kto mi załatwi mody na x360! Ja się na tym kompletnie nie znam. Wiem tylko że na pewno będę musiał jakoś przerobić konsolę. Ale jak? Nie wiem :D . Ktoś się zapyta o jakie mody mi chodzi. Jakieś zwykłe... Takie (jeśli będzie trzeba) żeby kolegom sypnąć trochę kasy, itd. Nie potrzebuję ich na dziś czy na jutro. Za miesiąc wracam do Polski, a miesiąc później (jak znajdzie się praca i dostanę wypłatę) można już kombinować z modami. To jak? Pomoże ktoś? :D

Czy ktoś tu jeszcze zagląda i co się stało z MakG.

dodajcie jakies mody cleo na jakies fajne traktory z kapiną i zeby mozna traktorem wozic ruzne towary albo na jakies tiry scania znalazłem jednego ale on nie działa fajnie by było zeby był snieg do 1mb zajmującego miejsca

wybaczcie za ten lekki spam
zaglądnijcie czasami na mój kanał zapraszam na mój kanał youtube.com/watch?v=o16Ek_Psgjw&list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb&index=24wMvOb
może i profesjonalistą nie jestem ale zawsze znajdziecie u mnie cos interesujacego

czy ktos tyu jeszcze bywa
tak w ogóle to siema po długim czasie

ps, moze jakis moder w końcu by pousuwał nieaktywne posty z działu handel
moje nieaktualnie oznaczyłem jako "do usuniacia"

Teraz tak patrze i chyba wszystkie obrazki które kiedyś wstawiłem na forum poznikały.

SabaruPL jak skontaktować się z tobą?

SabaruPL, a jak już tak jesteśmy w temacie obracających się modeli to mam dla Ciebie niezły pomysł :D wprawienie w ruch diabelskiego młyna na plaży w LS. Myślę że nadanie obrotów całemu kołu to nie byłby problem dla Ciebie problem. Później wystarczyłoby nadać takie same, z odpowiednio dobraną prędkością, ale przeciwnie skierowane obroty dla każdego z wagoników. Myślę że efekt byłby super. Co Ty na to? :D

Próbowałem już takie coś kiedyś robić. Z nadaniem odpowiedniego ruchu kołu i wagonikom w programie do tworzenia animacji nie ma problemu ale jest problem z wyeksportowaniem podwójnej animacji (podwójna bo musi być osobna dla wagoników i koła ale wyeksportowana razem). Skrypt, który znalazłem do eksportu animacji potrafi wyeksportować właśnie tylko jedną animacje. Choć możliwe że coś źle robię ale nie udało mi się tego do końca rozwiązać.

A czy nie da się zrobić osobnego modelu koła z animacją i osobny model wagoników z drugą animacją? Później je nałożyć w med czy w czym tam robicie :D

W przypadku wiatraków przecież też były 2 animacje. Jedna to obracające się śmigła wiatraków, a druga to ten malutki wiatromierz na górze. I z tego co kojarzę to również były wyeksportowane razem.

Dokładnie chodzi o to że wagonik musi się obracać według własnej osi i osi dużego koła czyli dwie animacje, które muszą być połączone razem i właśnie skrypt nie umie tej opcji wyeksportować. Może rysunek wyjaśni o co chodzi http://s2.ifotos.pl/img/etrtrett4_sxraahr.jpg.

Teraz załapałem. Faktycznie w całym SA chyba nie ma takiego połączenia animacji.

Chciałem coś podobnego przy wiatrakach zrobić ale nie dało się tej jednej możliwości wyeksportować.

SabaluPL you could help to create an animation for a model dff?

Po polsku proszę pisać.

Please write in Polish

Mógłbyś mi pomóc, muszę zrobić animację dla modelu DFF, podobne do wiatraków.

Załóż temat na forum. Napisz dokładnie co to za model i opisz jaki efekt chciałbyś uzyskać, a ja zobaczę czy da się to zrobić i ci odpisze.

Mam już utworzony

Dziś wyszła najnowsza wersja modu gta big day. Mod zalicza się do największych, sprawia że Vice City to całkiem nowa gra, przenosi nas do nowego miasta, innych samochodów i klimatu.

Mod można pobrać:
GTABigDay0.4

oficjalny wątek modyfikacji
temat na forum

Witam wszystkich mam pytanie. Posiadam oryginalna wersję gta 5 wersja 505.2 instalowałem police mod 1.0c Rev6 New oraz inny z strony gta mod i nic nie działa. Póżniej zainstalowałem ScriptHookV_1.0.505.2a i też nic. Może mi ktoś pomóc. Ale napisać szczegółowo jak dla przedszkolaka jak i co trzeba zrobić żeby mod działał?

LSPD First Response 0.2 Beta - mod policyjny do GTA V

LSPD First Response to mod do GTA V symulujący pracę policjanta w Los Santos. Wprowadza on całkiem sporo elementów do gry pozwalających na dobre wcielić się w rolę gliny na ulicach miasta. Nowa wersja zawiera m.in.

  • Możliwość aresztowania i eskortowania ludzi
  • Pościgi policyjne
  • Zatrzymywanie pojazdów i dokonywanie kontroli drogowej
  • Wezwania na miejsca przestępstwa
  • Wzywanie wsparcia
  • Komputer policyjny

Dodatkowo twórcy zamierzają udostępnić API, które ma ułatwić tworzenie dodatków do tej modyfikacji.

http://www.gta-mods.pl/public/images/files/lspdfr

Mark & Execute dla GTA V

Mark & Execute wprowadza do GTA V mechanizm znany z gier Splinter Cell: Conviction oraz Blacklist - gracz może oznaczyć przeciwników i zabić ich wszystkich wybraną bronią przy pomocy jednego klawisza.

Kod źródłowy tego moda zostanie opublikowany, kiedy wprowadzę do niego trochę poprawek, będzie on częścią poradników nt. tworzenia skryptów do GTA V.



/public/images/files/gtav_mark_execute


Mods Binder, czyli menu do modów w GTA V

Pierwszy mod do GTA V mojego autorstwa, którym, jak mam nadzieję, zapoczątkuję serię poradników nt. tworzenia skryptów i misji(?) do GTA V. Na razie pojawił się jeden artykuł, do którego odnośnik znajduje się po lewej, który przedstawia konfigurację środowiska pod pisanie pluginów ASI w C++.

Mods Binder dodaje do gry menu, z którego można wywołać wszystkie zainstalowane mody. Nie ma już konieczności pamiętania wszystkich skrótów klawiszowych, można je ustawić raz i wywoływać je z poziomu wygodnego menu. Mody można dodać do menu w prosty sposób poprzez plik konfiguracyjny podając tylko nazwę i kombinację klawiszową w naturalnym dla użytkownika formacie.

Kod źródłowy modyfikacji (projekt w Visual Studio Community 2013) znajduje się na GitHubie:
https://github.com/MakG10/gtav-mods-binder



/public/images/files/gtav_mods_binder_makg


GTA V - wgrywanie modów z OpenIV

Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.

W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.

Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej:



Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone