Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

Uważajcie na najnowsze MTA 1.5 jeżeli używacie program takich jak np. GTA-SA Crazy Trainer do testowanie swoich map, modeli itd w zwykłym GTA SA. Teraz jak się zapomni wyłączyć taki program i włączy MTA to od razu ma się bana na kilka godzin. Ja dostałem na 20.

ps. nawet edytora potem nie można uruchomić bo też pisze że ban.

Na forum też musiałeś reklamy dowalić między tabelami bo chyba nie było. Tak samo na dole strony. Z tej strony zrobiła się teraz choinka. Jeszcze napisu "wesołych świąt brakuje" i będzie jak znalazł.

Na forum nic nie ruszałem, ta reklama po lewej pewnie wyleci jak zmienię rozkład paneli po lewej.

To serio tak wygląda http://s5.ifotos.pl/img/jhklhjkgh_wqwneah.jpg czy mi jakaś wtyczka stronę rozwaliła bo czasem się mi tak zdarza. Ta strona jest teraz w ogóle nieczytelna.

Tak ma być ;) Muszę tylko jeszcze zrównać te boczne belki, bo prawa bez reklamy jest za krótka.

Zmieniłem nieco koncept strony głównej, podstawowym elementem będzie teraz stary, ale rozszerzony Shoutbox przeplatany z newsami, także aktualności o modach do GTA dalej będą się pojawiać.

Myślę, że w takiej formie łatwiej też będzie komuś też zadać pytanie o modding i inne rzeczy związane z GTA i nie tylko.

Pod polem tekstowym do wprowadzania wpisów są przyciski wspomagające formatowanie w markdown, wcześniej był bbcode. Dodatkowo można umieścić pojedyncze zdjęcie z dysku.

Przy każdym wpisie jest link "odpowiedz", po użyciu którego dodawany komentarz będzie pojawiał się pod daną wypowiedzią.

Wszelkie propozycje i uwagi mile widziane.
Pozdrawiam.

Mi do modowania ostatnio jakoś chęci odeszły. Co do osób, które robią mody do GTA albo próbują robić to można policzyć na palcach u jednej ręki.

Tak było na starym gta-zone i doszedłem do wniosku, że jest lepiej po jednej stronie. Teoretycznie ta część z menu i shoutboxem powinna być po prawej, ze względu na lewostronne czytanie, ale chyba już nie będę przenosić.

Zamiast shoutbox to mógł byś nieco wygląd głównej strony zmienić. Np coś w tym stylu zrobić: http://s2.ifotos.pl/img/test1jpg_wqenewx.jpg

Mógłbym w sumie taki shoutbox/chat/mikroblog wstawić zamiast newsów, albo dać na przemian.

A co myślicie jakimś rozszerzonym Shoutboxie, przeznaczonym na dłuższe teksty ze wstawianiem obrazków, może bardziej by się sprawdziło tu, niż forum?

Chyba coraz mniej polskich modderów mamy. Twój post przeczytałem, ale nie miałem pomysłu żadnego. Dalej ci to nie działa?

No właśnie nic się nie dzieje ostatnio.

Zagląda ktoś jeszcze na forum?

ok dzięki za odpowiedź:-)

Oczywiście, że najnowszą. Przecież napisałem "zaktualizować"...

mam pytanie do artgina czy ten mod jest nowszą wersją czy starą?

Zaktualizowane.

próbowałem nawet 3 razy i wyłączyłem wszystkie możliwe opcje przed misją i efekt jest taki sam wywala mnie z gry sory że zawracam głowę takimi sprawami a może to tylko u mnie jest coś nie tak a u kogoś może wszystko gra

LSPD First Response 0.2 Beta - mod policyjny do GTA V

LSPD First Response to mod do GTA V symulujący pracę policjanta w Los Santos. Wprowadza on całkiem sporo elementów do gry pozwalających na dobre wcielić się w rolę gliny na ulicach miasta. Nowa wersja zawiera m.in.

  • Możliwość aresztowania i eskortowania ludzi
  • Pościgi policyjne
  • Zatrzymywanie pojazdów i dokonywanie kontroli drogowej
  • Wezwania na miejsca przestępstwa
  • Wzywanie wsparcia
  • Komputer policyjny

Dodatkowo twórcy zamierzają udostępnić API, które ma ułatwić tworzenie dodatków do tej modyfikacji.

http://www.gta-mods.pl/public/images/files/lspdfr

Próbowałeś drugi raz? Możesz spróbować wyłączyć dźwięki postaci z menu wpisując podczas gry "inemenu". Niedługo chcemy wydać patcha, ale przy testach nie było żadnych błędów uniemożliwiających ukończenie gry.

Mark & Execute dla GTA V

Mark & Execute wprowadza do GTA V mechanizm znany z gier Splinter Cell: Conviction oraz Blacklist - gracz może oznaczyć przeciwników i zabić ich wszystkich wybraną bronią przy pomocy jednego klawisza.

Kod źródłowy tego moda zostanie opublikowany, kiedy wprowadzę do niego trochę poprawek, będzie on częścią poradników nt. tworzenia skryptów do GTA V.



/public/images/files/gtav_mark_execute


Mods Binder, czyli menu do modów w GTA V

Pierwszy mod do GTA V mojego autorstwa, którym, jak mam nadzieję, zapoczątkuję serię poradników nt. tworzenia skryptów i misji(?) do GTA V. Na razie pojawił się jeden artykuł, do którego odnośnik znajduje się po lewej, który przedstawia konfigurację środowiska pod pisanie pluginów ASI w C++.

Mods Binder dodaje do gry menu, z którego można wywołać wszystkie zainstalowane mody. Nie ma już konieczności pamiętania wszystkich skrótów klawiszowych, można je ustawić raz i wywoływać je z poziomu wygodnego menu. Mody można dodać do menu w prosty sposób poprzez plik konfiguracyjny podając tylko nazwę i kombinację klawiszową w naturalnym dla użytkownika formacie.

Kod źródłowy modyfikacji (projekt w Visual Studio Community 2013) znajduje się na GitHubie:
https://github.com/MakG10/gtav-mods-binder



/public/images/files/gtav_mods_binder_makg


GTA V - wgrywanie modów z OpenIV

Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.

W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.

Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej:



Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone