Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

SabaruPL jak skontaktować się z tobą?

SabaruPL, a jak już tak jesteśmy w temacie obracających się modeli to mam dla Ciebie niezły pomysł :D wprawienie w ruch diabelskiego młyna na plaży w LS. Myślę że nadanie obrotów całemu kołu to nie byłby problem dla Ciebie problem. Później wystarczyłoby nadać takie same, z odpowiednio dobraną prędkością, ale przeciwnie skierowane obroty dla każdego z wagoników. Myślę że efekt byłby super. Co Ty na to? :D

Próbowałem już takie coś kiedyś robić. Z nadaniem odpowiedniego ruchu kołu i wagonikom w programie do tworzenia animacji nie ma problemu ale jest problem z wyeksportowaniem podwójnej animacji (podwójna bo musi być osobna dla wagoników i koła ale wyeksportowana razem). Skrypt, który znalazłem do eksportu animacji potrafi wyeksportować właśnie tylko jedną animacje. Choć możliwe że coś źle robię ale nie udało mi się tego do końca rozwiązać.

A czy nie da się zrobić osobnego modelu koła z animacją i osobny model wagoników z drugą animacją? Później je nałożyć w med czy w czym tam robicie :D

W przypadku wiatraków przecież też były 2 animacje. Jedna to obracające się śmigła wiatraków, a druga to ten malutki wiatromierz na górze. I z tego co kojarzę to również były wyeksportowane razem.

Dokładnie chodzi o to że wagonik musi się obracać według własnej osi i osi dużego koła czyli dwie animacje, które muszą być połączone razem i właśnie skrypt nie umie tej opcji wyeksportować. Może rysunek wyjaśni o co chodzi http://s2.ifotos.pl/img/etrtrett4_sxraahr.jpg.

Teraz załapałem. Faktycznie w całym SA chyba nie ma takiego połączenia animacji.

Chciałem coś podobnego przy wiatrakach zrobić ale nie dało się tej jednej możliwości wyeksportować.

SabaluPL you could help to create an animation for a model dff?

Po polsku proszę pisać.

Please write in Polish

Mógłbyś mi pomóc, muszę zrobić animację dla modelu DFF, podobne do wiatraków.

Załóż temat na forum. Napisz dokładnie co to za model i opisz jaki efekt chciałbyś uzyskać, a ja zobaczę czy da się to zrobić i ci odpisze.

Mam już utworzony

Dziś wyszła najnowsza wersja modu gta big day. Mod zalicza się do największych, sprawia że Vice City to całkiem nowa gra, przenosi nas do nowego miasta, innych samochodów i klimatu.

Mod można pobrać:
GTABigDay0.4

oficjalny wątek modyfikacji
temat na forum

Witam wszystkich mam pytanie. Posiadam oryginalna wersję gta 5 wersja 505.2 instalowałem police mod 1.0c Rev6 New oraz inny z strony gta mod i nic nie działa. Póżniej zainstalowałem ScriptHookV_1.0.505.2a i też nic. Może mi ktoś pomóc. Ale napisać szczegółowo jak dla przedszkolaka jak i co trzeba zrobić żeby mod działał?

Czy ktoś wie może co się stało ze stroną GTA: Big Day? Od kilku dni jest wyświetlana inna strona.

Ta strona już jest. Prawdopodobnie wszystkie strony z tamtego hostingu były przez pewien czas wyłączone.

kto pomoze? albo da stronke gdzie sciagnac mod do gta vice city na zmiane kamery w aucie na kamere w srodku

O lol ta strona jeszcze istnieje. Pozdro dla prawdziwych :)

Istnieje i będzie istnieć jeszcze długo :)

tylko trochę mało dzieje się na stronie i forum.

Ferrari 458 Italia pięknie się prezentuje w gta V :D

Ferrari 458 Italia pięknie się prezentuje w GTA V :D

Uważajcie na najnowsze MTA 1.5 jeżeli używacie program takich jak np. GTA-SA Crazy Trainer do testowanie swoich map, modeli itd w zwykłym GTA SA. Teraz jak się zapomni wyłączyć taki program i włączy MTA to od razu ma się bana na kilka godzin. Ja dostałem na 20.

ps. nawet edytora potem nie można uruchomić bo też pisze że ban.

Na forum też musiałeś reklamy dowalić między tabelami bo chyba nie było. Tak samo na dole strony. Z tej strony zrobiła się teraz choinka. Jeszcze napisu "wesołych świąt brakuje" i będzie jak znalazł.

Na forum nic nie ruszałem, ta reklama po lewej pewnie wyleci jak zmienię rozkład paneli po lewej.

To serio tak wygląda http://s5.ifotos.pl/img/jhklhjkgh_wqwneah.jpg czy mi jakaś wtyczka stronę rozwaliła bo czasem się mi tak zdarza. Ta strona jest teraz w ogóle nieczytelna.

Tak ma być ;) Muszę tylko jeszcze zrównać te boczne belki, bo prawa bez reklamy jest za krótka.

Zmieniłem nieco koncept strony głównej, podstawowym elementem będzie teraz stary, ale rozszerzony Shoutbox przeplatany z newsami, także aktualności o modach do GTA dalej będą się pojawiać.

Myślę, że w takiej formie łatwiej też będzie komuś też zadać pytanie o modding i inne rzeczy związane z GTA i nie tylko.

Pod polem tekstowym do wprowadzania wpisów są przyciski wspomagające formatowanie w markdown, wcześniej był bbcode. Dodatkowo można umieścić pojedyncze zdjęcie z dysku.

Przy każdym wpisie jest link "odpowiedz", po użyciu którego dodawany komentarz będzie pojawiał się pod daną wypowiedzią.

Wszelkie propozycje i uwagi mile widziane.
Pozdrawiam.

Mi do modowania ostatnio jakoś chęci odeszły. Co do osób, które robią mody do GTA albo próbują robić to można policzyć na palcach u jednej ręki.

Tak było na starym gta-zone i doszedłem do wniosku, że jest lepiej po jednej stronie. Teoretycznie ta część z menu i shoutboxem powinna być po prawej, ze względu na lewostronne czytanie, ale chyba już nie będę przenosić.

Zamiast shoutbox to mógł byś nieco wygląd głównej strony zmienić. Np coś w tym stylu zrobić: http://s2.ifotos.pl/img/test1jpg_wqenewx.jpg

Mógłbym w sumie taki shoutbox/chat/mikroblog wstawić zamiast newsów, albo dać na przemian.

LSPD First Response 0.2 Beta - mod policyjny do GTA V

LSPD First Response to mod do GTA V symulujący pracę policjanta w Los Santos. Wprowadza on całkiem sporo elementów do gry pozwalających na dobre wcielić się w rolę gliny na ulicach miasta. Nowa wersja zawiera m.in.

  • Możliwość aresztowania i eskortowania ludzi
  • Pościgi policyjne
  • Zatrzymywanie pojazdów i dokonywanie kontroli drogowej
  • Wezwania na miejsca przestępstwa
  • Wzywanie wsparcia
  • Komputer policyjny

Dodatkowo twórcy zamierzają udostępnić API, które ma ułatwić tworzenie dodatków do tej modyfikacji.

http://www.gta-mods.pl/public/images/files/lspdfr

Mark & Execute dla GTA V

Mark & Execute wprowadza do GTA V mechanizm znany z gier Splinter Cell: Conviction oraz Blacklist - gracz może oznaczyć przeciwników i zabić ich wszystkich wybraną bronią przy pomocy jednego klawisza.

Kod źródłowy tego moda zostanie opublikowany, kiedy wprowadzę do niego trochę poprawek, będzie on częścią poradników nt. tworzenia skryptów do GTA V.



/public/images/files/gtav_mark_execute


Mods Binder, czyli menu do modów w GTA V

Pierwszy mod do GTA V mojego autorstwa, którym, jak mam nadzieję, zapoczątkuję serię poradników nt. tworzenia skryptów i misji(?) do GTA V. Na razie pojawił się jeden artykuł, do którego odnośnik znajduje się po lewej, który przedstawia konfigurację środowiska pod pisanie pluginów ASI w C++.

Mods Binder dodaje do gry menu, z którego można wywołać wszystkie zainstalowane mody. Nie ma już konieczności pamiętania wszystkich skrótów klawiszowych, można je ustawić raz i wywoływać je z poziomu wygodnego menu. Mody można dodać do menu w prosty sposób poprzez plik konfiguracyjny podając tylko nazwę i kombinację klawiszową w naturalnym dla użytkownika formacie.

Kod źródłowy modyfikacji (projekt w Visual Studio Community 2013) znajduje się na GitHubie:
https://github.com/MakG10/gtav-mods-binder



/public/images/files/gtav_mods_binder_makg


GTA V - wgrywanie modów z OpenIV

Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.

W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.

Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej:



Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone