Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

ok dzięki za odpowiedź:-)

Oczywiście, że najnowszą. Przecież napisałem "zaktualizować"...

mam pytanie do artgina czy ten mod jest nowszą wersją czy starą?

Zaktualizowane.

próbowałem nawet 3 razy i wyłączyłem wszystkie możliwe opcje przed misją i efekt jest taki sam wywala mnie z gry sory że zawracam głowę takimi sprawami a może to tylko u mnie jest coś nie tak a u kogoś może wszystko gra

LSPD First Response 0.2 Beta - mod policyjny do GTA V

LSPD First Response to mod do GTA V symulujący pracę policjanta w Los Santos. Wprowadza on całkiem sporo elementów do gry pozwalających na dobre wcielić się w rolę gliny na ulicach miasta. Nowa wersja zawiera m.in.

  • Możliwość aresztowania i eskortowania ludzi
  • Pościgi policyjne
  • Zatrzymywanie pojazdów i dokonywanie kontroli drogowej
  • Wezwania na miejsca przestępstwa
  • Wzywanie wsparcia
  • Komputer policyjny

Dodatkowo twórcy zamierzają udostępnić API, które ma ułatwić tworzenie dodatków do tej modyfikacji.

http://www.gta-mods.pl/public/images/files/lspdfr

Próbowałeś drugi raz? Możesz spróbować wyłączyć dźwięki postaci z menu wpisując podczas gry "inemenu". Niedługo chcemy wydać patcha, ale przy testach nie było żadnych błędów uniemożliwiających ukończenie gry.

Mark & Execute dla GTA V

Mark & Execute wprowadza do GTA V mechanizm znany z gier Splinter Cell: Conviction oraz Blacklist - gracz może oznaczyć przeciwników i zabić ich wszystkich wybraną bronią przy pomocy jednego klawisza.

Kod źródłowy tego moda zostanie opublikowany, kiedy wprowadzę do niego trochę poprawek, będzie on częścią poradników nt. tworzenia skryptów do GTA V.



/public/images/files/gtav_mark_execute


siema mam problem zainstalowałem INE i cleo 4 wszystko do czasu jak wczytało mi misje oko za oko i wywaliło mnie z gry jeżeli ktoś gra w INE i ma podobny problem i poradził sobie z nim to prosze o poradę dzięki

Mods Binder, czyli menu do modów w GTA V

Pierwszy mod do GTA V mojego autorstwa, którym, jak mam nadzieję, zapoczątkuję serię poradników nt. tworzenia skryptów i misji(?) do GTA V. Na razie pojawił się jeden artykuł, do którego odnośnik znajduje się po lewej, który przedstawia konfigurację środowiska pod pisanie pluginów ASI w C++.

Mods Binder dodaje do gry menu, z którego można wywołać wszystkie zainstalowane mody. Nie ma już konieczności pamiętania wszystkich skrótów klawiszowych, można je ustawić raz i wywoływać je z poziomu wygodnego menu. Mody można dodać do menu w prosty sposób poprzez plik konfiguracyjny podając tylko nazwę i kombinację klawiszową w naturalnym dla użytkownika formacie.

Kod źródłowy modyfikacji (projekt w Visual Studio Community 2013) znajduje się na GitHubie:
https://github.com/MakG10/gtav-mods-binder



/public/images/files/gtav_mods_binder_makg


Nie, wymagane jest CLEO4.

a jak zainstaluje cleo 3 i INE to normalnie się mission pack uruchomi?

Najprościej przez instalator EXE - http://www.gta-mods.pl/pliki/630/gta-sa-it-never-ends-zestaw-misji Uruchamiasz, upewniasz się, że zaznaczona jest opcja instalacji CLEO4 i tyle.

siema powie mi ktoś jak zainstalować INE

GTA V - wgrywanie modów z OpenIV

Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.

W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.

Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej:



GTA V - wgrywanie modów z OpenIV

Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.

W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.

Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej:



Rozwiń pytanie. Do jakiej gry, jaki to mod? Po za tym od zadawania takich pytań jest forum. Wygodniej odpowiadać.

GTA V - wgrywanie modów z OpenIV

Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.

W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.

Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej:



Jak zrobić żeby jakiś mod był wgrze

GTA V - wgrywanie modów z OpenIV

Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.

W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.

Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej:



Napisz temat na forum.

GTA V - wgrywanie modów z OpenIV

Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.

W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.

Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej:



Wie ktoś jak edytować sztuczną inteligencję (piesi i kierowcy)na ulicach w SA? (gdzie mogą chodzić/jeździć itp)
Mam z kolegami pomysł na fajną modyfikację ale kompletnie nw jak można to edytować :(

GTA V - wgrywanie modów z OpenIV

Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.

W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.

Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej:



Przywrócę dziś lub jutro.

GTA V - wgrywanie modów z OpenIV

Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.

W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.

Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej:



Dlaczego nie ma wyszukiwarki opcodów, tak jak dawniej? Była bardzo przydatna.

Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone