hej mam problem jak chce pobrac mod do gta 4 to wyrzuca mnie do ekranu logowania na nowo mimo ze jestem zalogowany i zaznaczylem kratke ze by mnie zapamietalo. :(
Witam chciałbym się pochwalić swoją pierwszą machinimą w gta 3. Jest to Zwiastun pewnej modyfikacji, która przenosi gta IV na slinik GTA III. Ma to być w pewnym stopniu remaster GTA III. Jak oceniacie? https://www.youtube.com/watch?v=FVyT_GBgrRE
oznacza to, rze mody CI nie działajom. Proponuje odinstalować windows32 z systemu. U mnie trohe zwieziło system, ale ogulnie system dziaua. Pozdro,elo mordko;)))
oznacza to, rze mody CI nie działajom. Proponuje odinstalować windows32 z systemu. U mnie trohe zwieziło system, ale ogulnie system dziaua. Pozdro,elo mordko;)))
LSPD First Response to mod do GTA V symulujący pracę policjanta w Los Santos. Wprowadza on całkiem sporo elementów do gry pozwalających na dobre wcielić się w rolę gliny na ulicach miasta. Nowa wersja zawiera m.in.
Możliwość aresztowania i eskortowania ludzi
Pościgi policyjne
Zatrzymywanie pojazdów i dokonywanie kontroli drogowej
Wezwania na miejsca przestępstwa
Wzywanie wsparcia
Komputer policyjny
Dodatkowo twórcy zamierzają udostępnić API, które ma ułatwić tworzenie dodatków do tej modyfikacji.
Mark & Execute wprowadza do GTA V mechanizm znany z gier Splinter Cell: Conviction oraz Blacklist - gracz może oznaczyć przeciwników i zabić ich wszystkich wybraną bronią przy pomocy jednego klawisza.
Kod źródłowy tego moda zostanie opublikowany, kiedy wprowadzę do niego trochę poprawek, będzie on częścią poradników nt. tworzenia skryptów do GTA V.
Pierwszy mod do GTA V mojego autorstwa, którym, jak mam nadzieję, zapoczątkuję serię poradników nt. tworzenia skryptów i misji(?) do GTA V. Na razie pojawił się jeden artykuł, do którego odnośnik znajduje się po lewej, który przedstawia konfigurację środowiska pod pisanie pluginów ASI w C++.
Mods Binder dodaje do gry menu, z którego można wywołać wszystkie zainstalowane mody. Nie ma już konieczności pamiętania wszystkich skrótów klawiszowych, można je ustawić raz i wywoływać je z poziomu wygodnego menu. Mody można dodać do menu w prosty sposób poprzez plik konfiguracyjny podając tylko nazwę i kombinację klawiszową w naturalnym dla użytkownika formacie.
Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.
W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.
Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej:
Zapraszam na moją nową stronę z modyfikacjami do różnych gier m.in. z serii Grand Theft Auto i SAMP
[https://mod-games.ucoz.net/load/]
mi wszystko działa pobieram mody do sa i bez problemów mi pobiera @GabSon
Dlaczego jak chce pobrac jaki pojazd do gta sa to musze sie zalogowac i jak sie zaloguje i chce pobrac to znowu musze sie zalogowac?
eeeeeeeeeeeeeeeeeee
hej mam problem jak chce pobrac mod do gta 4 to wyrzuca mnie do ekranu logowania na nowo mimo ze jestem zalogowany i zaznaczylem kratke ze by mnie zapamietalo. :(
Bardzo dobry pomysł !
Witam chciałbym się pochwalić swoją pierwszą machinimą w gta 3. Jest to Zwiastun pewnej modyfikacji, która przenosi gta IV na slinik GTA III. Ma to być w pewnym stopniu remaster GTA III. Jak oceniacie? https://www.youtube.com/watch?v=FVyT_GBgrRE
eloo
Siemka szukam fajnych modów do RP w gta san andreas na SP możecie mi kilka znaleść ? Prosze pilne !
Cze, mam problem jsak korzystac z workshopa 5.0? proszę o pomoc pilnie
siema co tam uwas ziomeczki
Hej. Można w GTA V podmienić filmy w kini w i/lub w TV w domu?
puk puk, halo jest tam ktos??
HALO
HALO
ktos tu jest czy mam isc
a tak serio to bywa tu jeszcze ktos ze starej ekipy..??
Fajna stronka ale szkoda że już nie ma na niej żadnej aktywności.
Dodajcie nowe podmianki na samochody gta sa
Stronka jeszcze żyje?
ta nie usuwajcie stronki bo dobre poradniki są
siemacie ludzie, czy ktos tu jeszcze zaglada, bo widze ze moje posty w shootboxie sa sprzed 2 lat czyli moja ostatnia wizyta
oznacza to, rze mody CI nie działajom. Proponuje odinstalować windows32 z systemu. U mnie trohe zwieziło system, ale ogulnie system dziaua. Pozdro,elo mordko;)))
oznacza to, rze mody CI nie działajom. Proponuje odinstalować windows32 z systemu. U mnie trohe zwieziło system, ale ogulnie system dziaua. Pozdro,elo mordko;)))
Kolejne mody do GTA V
LSPD First Response 0.2 Beta - mod policyjny do GTA V
LSPD First Response to mod do GTA V symulujący pracę policjanta w Los Santos. Wprowadza on całkiem sporo elementów do gry pozwalających na dobre wcielić się w rolę gliny na ulicach miasta. Nowa wersja zawiera m.in.Dodatkowo twórcy zamierzają udostępnić API, które ma ułatwić tworzenie dodatków do tej modyfikacji.
Mark & Execute dla GTA V
Mark & Execute wprowadza do GTA V mechanizm znany z gier Splinter Cell: Conviction oraz Blacklist - gracz może oznaczyć przeciwników i zabić ich wszystkich wybraną bronią przy pomocy jednego klawisza.Kod źródłowy tego moda zostanie opublikowany, kiedy wprowadzę do niego trochę poprawek, będzie on częścią poradników nt. tworzenia skryptów do GTA V.
Mods Binder, czyli menu do modów w GTA V
Pierwszy mod do GTA V mojego autorstwa, którym, jak mam nadzieję, zapoczątkuję serię poradników nt. tworzenia skryptów i misji(?) do GTA V. Na razie pojawił się jeden artykuł, do którego odnośnik znajduje się po lewej, który przedstawia konfigurację środowiska pod pisanie pluginów ASI w C++.Mods Binder dodaje do gry menu, z którego można wywołać wszystkie zainstalowane mody. Nie ma już konieczności pamiętania wszystkich skrótów klawiszowych, można je ustawić raz i wywoływać je z poziomu wygodnego menu. Mody można dodać do menu w prosty sposób poprzez plik konfiguracyjny podając tylko nazwę i kombinację klawiszową w naturalnym dla użytkownika formacie.
Kod źródłowy modyfikacji (projekt w Visual Studio Community 2013) znajduje się na GitHubie:
https://github.com/MakG10/gtav-mods-binder
GTA V - wgrywanie modów z OpenIV
Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.
Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej: