Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

Czemu nikt nie dodaje save'ów?

Gdzie można sprawdzić czy plik został dodany?

Czy ktoś wie jak obsługiwać Renderware Studio v3.7 SDK?

Dodałem temat na forum :)

Praktycznie się da. Tak są na przykład eksportowane pliki z animacjami obiektów. Ale ma tą jedną wadę. W map edytorze jest widoczny tylko pierwszy obiekt. Reszta nie jest. Choć w samej grze dobrze działają. No i trochę inaczej trzeba podejść do tworzenia kolizji.

Orientuje się ktoś czy w gta sa jest możliwość zrobienia archiwum z plikami .dff które to archiwum dało by się umieścić w archiwum .img jako jeden plik? Chodzi mi o coś takiego jak to jest z plikami kolizji.

Pobierz sobie tą wersje programu http://www.gta-modding.com/area/index.php?act=view&id=41 Limit zmienisz przez zmianę odpowiednich wartości w pliku exe za pomocą owego programu. Do zmiany wartości służą jak dobrze pamiętam dwa pierwsze pola. Wartość zmieniaj stopniowo na wyższą do momentu aż się gra nie będzie chciała włączyć. Jak się nie włączy to znaczy że więcej nie można. Mnie się udało zmienić limit z czterech obiektów do 12 i nie zapomnij zrobić kopii zapasowej pliku exe gry.

OK, działa. *Jak wysoko można podnieść limit obiektów w SA za pomocą "Alci's SALA"?

Jeżeli nic nie pomieszałeś w pliku gta.dat to wszystko powinno być ok.

Zainstalowałem "Enterable Hidden Interiors" i wszystkie enexy sie pomieszały, np.: szafa z domu CJa prowadzi do Angel Pine.

Ciekawe czy ktoś zrobi skrypt umożliwiający przesyłanie obrazu z kamery internetowej do owej gry i to też w czasie rzeczywistym. Dopiero by był czad.

Ładnie, tego nie widziałem. Podoba mi się jeszcze radio internetowe z możliwością ustawiania playlisty.

Jak widzę nie które skrypty do MTA to szczena opada. Naprzykład tutaj https://www.youtube.com/watch?v=NThTlTfJC6A Odtwarzanie filmów z youtube w czasie rzeczywistym.

Jakby ktoś miał skrypt do modelowania drogi z tego tematu to jak może to niech zarzuci linkiem http://www.gta-mods.pl/forum/temat/1515/automatyczne-modelowanie-drogi-w-3ds-max

Sprawdziłem to dokładniej i problem jest w teksturze. Wystarczy zrobić lustrzane odbicie w pionie tekstury i skin wygląda prawidłowo.

Wygląda że tak go wymodelowali. Zaimportowałem go sobie do 3ds max i tak samo wygląda.

Mam pytanie czy skin mecgrl2 był przez R* dobrze wykonany? Bo u mnie wygląda on tak http://s2.ifotos.pl/img/mecgrl2jp_easpxqs.jpg

mapa The Crew jest na pewno kilkakrotnie większa od V

ewentualnie pobierz jakiś nowy txdworkshop z innego źródła

GTA V już w sklepach!

Dziś odbyła się oficjalna premiera Grand Theft Auto V. Gra jest dostępna na platformy Xbox 360 i PlayStation 3 w polskiej wersji językowej. Zainteresowanie nową odsłoną serii jest tak duże, że jeżeli nie zamówiliście preordera, to możecie mieć problem z dostaniem swojej kopii w sklepie stacjonarnym.

Teraz czekamy na wersję PC, wtedy ruszy modding GTA V, a pole do popisu jest ogromne. Na koniec gameplay:

Helikoptery w GTA III

Z jakiegoś niezrozumianego powodu, Rockstar Games nie pozwolił nam polatać helikopterami nad Liberty City, ani w GTA III, ani w GTA LCS. Taka możliwość pojawiła się dopiero dzisiaj, prawie 12 lat po premierze gry.

Modyfikacja III Aircraft autorstwa Silenta dodaje do GTA III pięć w pełni sterowalnych helikopterów i 3 samoloty, w tym ulepszony Dodo. Jeden ze śmigłowców to wojskowy Hunter wyposażony w pełni funkcjonalne rakiety i działka.

Pobierz III Aircraft

Gameplay z GTA Online!

Następna porcja informacji o najnowszym GTA! Dziś Rockstar Games opublikowało gameplay z GTA Online - trybu multiplayer GTA V, który rozbudowany jest tak bardzo, ze producenci postanowili nadać mu status (prawie) osobnej gry. W trzyminutowym gameplay'u Rockstar pokazuje część tego, co gracz będzie mógł robić ze znajomymi grając po sieci, a jest tego naprawdę sporo. Miłego oglądania!



Przypominamy, że premiera GTA V na PS3 i X360 ustalona jest na 17 września, a GTA Online dostępne będzie za darmo dla każdego posiadacza piątki już od 1 października.
Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone