Strona główna
Witaj, nieznajomy!

GTA Mods ZONE

Zadaj pytanie, podziel się czymś ciekawym, napisz coś!

Sprawdziłem, któregoś dnia to skrobnę. Pewnie w weekend.

Silent, sprawdź PW :)

Podaj model plyty glownej

a ja mam problem ze złożeniem kompa, zaś nie wiem gdzie podłączyć te druciki od restartu i diod może i ktoś podpowie

No, w końcu naprawiłem komputer.

pytam tu bo nie chce mi sie zasmiecać forum kolejnym tematem

jaki plik odpowiada za to ze wyskakują mi modele bez tekstur, (poprostu plastelinki)

Spotkał się ktoś z japońskimi serwerami w MTA?

Niestety, ale komputer mi wlasnie sie zepsul. :~{

Umieść skrypt na forum, może uda mi się coś z tym poradzić, a Shoutbox niezyt się do tego nadaje.

Przeszukalem cale archiwum rar z tym modem, ale nie znalazlem w nim nic o sposobie uzycia nowych opcodow. Niby wszystko dobrze tworze, SB nie wywala zadnego bledu w czasie kompilacji, ale gra crashuje. :-/

Chyba tylko dokumentacja dołączona do paczki.

Istnieje jakis poradnik do new_opcodes? Mam problem z uzyciem opcodow na car_component - gta sa crashuje ilekroc podejde do pojazdu, na ktorym ten opcode dziala.

to nie był czasami mod doany przeze mnie

znalazłem w downloadzie 1 super mod, śnieg w gta3 pamiętam ten mod kiedyś jak grałem, wprowadzał ciekawy klimat, akurat w zime :d

Chcialeś powiedzieć, że trza poczekać, aż przestaną nołlajfić ;)

gdybys zapytał przed premierą piątki to pewnie by ktos jeszcze był, ale teraz cza poczekać aż nasi moderzy doprowadzą nową produkcje rockstara do stanu w jakim powinni ją wydać

daj im trochę czasu

HALO! Jest tu kto? W wakacje wrzucilem moda "motorniczy" i nadal nie zostal dodany do downloadu.

nie wypowiadam się na temat nowoczesnych udogodnień, wracam do kaset wideo i winylu z nimi przynajmniej nie mam problemu podczas obsługi

Przenoszenie modeli z innych gier do GTA

Na naszej stronie pojawił się nowy poradnik do GTA San Andreas autorstwa użytkownika SabaruPL.

Tekst dotyczy konwertowania modeli z innych gier do GTA. Okazuje się, że ten proces jest bardzo prosty do przeprowadzenia wyciągając modele 3D z dowolnej gry.

GTA SA: It Never Ends wydane!

http://www.gta-mods.pl/public/layout/gzmods/projects/1Wreszcie, po długich miesiącach oczekiwania światło dzienne ujrzał zestaw misji do GTA San Andreas - "It Never Ends".

Modyfikacja dodaje 8 misji razem z głosami postaci. Oprócz tego są zadania poboczne w postaci 8 nowych unikalnych skoków i 8 toreb z pieniędzmi do zebrania rozmieszczonych po Los Santos. Całość jest wykonana w CLEO, co oznacza, że w nowe misje można zagrać na swoich starych zapisach gry.

Wgrywanie moda jest banalnie proste, wystarczy uruchomić instalator. Będziemy wdzięczni, jeśli podzielicie się Waszymi opiniami nt. tej modyfikacji na naszym forum. Tam możecie też zgłaszać napotkane błędy, postaramy się je poprawić jak najszybciej.


Jeżeli nie posiadasz żadnych zapisów gry do GTA SA, to możesz pobrać je z naszej strony:
- Save na początku gry
- Save 100%

Tworzenie Misji - tutorial o ścieżkach RRR

Nasz zbiór poradników na temat tworzenia misji do GTA San Andreas wzbogacił się o kolejną pozycję.

Najnowszy tutorial dotyczy ścieżek RRR dla pojazdów w grze. Mogą one posłużyć do stworzenia efektownych pościgów i precyzyjnej automatycznej jazdy. Ta technika została użyta w jednej z oryginalnych misji GTA SA - Just Bussiness.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o tworzeniu misji w GTA, zajrzyj do sekcji "Tworzenie Misji" po lewej stronie. Oferujemy swoją pomoc na naszym forum w razie jakbyście utknęli na jakimś etapie modowania.



Dop. Silent: Do poradnika dodaliśmy sekcję "Dla zaawansowanych", jak zwykle będącą swego rodzaju ciekawostką, którą można wykorzystać bez wielkiego nakładu pracy.

Spray 'N' Escape - CLEO mod

Pojawiła się druga wersja popularnej modyfikacji CLEO umożliwiająca malowanie samochodów sprayem.

Tym razem powróciła z nową funkcją - możliwość zgubienia policji po przemalowaniu swojego samochodu w miejscu, gdzie policjanci nie będą widzieć całej akcji. Coś jak własnoręczny Pay 'N' Spray znany z serii GTA.



It Never Ends - data premiery

http://www.gta-mods.pl/public/layout/gzmods/projects/1 Podczas dokładnych testów zestawu misji "It Never Ends" napotkaliśmy pewne problemy, z którymi uporaliśmy dopiero dzisiaj. Kilka elementów wciąż wymaga doszlifowania, ale nie ma tego dużo. Niestety wciąż czeka nas trochę pracy związanej z publikacją modyfikacji, dlatego premiera moda odbędzie się 18 listopada 2011 roku.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do wejścia na stronę tego dnia. Informacja o publikacji razem z linkiem do pobrania pojawi się na stronie głównej.

Dla niewtajemniczonych, podaję link do informacji o projekcie:
Musisz być zalogowany, aby publikować wpisy.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone