Strona główna
Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Statystyki
On-Line: 14
Gości: 14
Użytkowników: 0
Shoutbox
Archiwum
Pobierz sobie tą wersje programu KLIK! Limit zmienisz przez zmianę odpowiednich wartości w pliku exe za pomocą owego programu. Do zmiany wartości służą jak dobrze pamiętam dwa pierwsze pola. Wartość zmieniaj stopniowo na wyższą do momentu aż się gra nie będzie chciała włączyć. Jak się nie włączy to znaczy że więcej nie można. Mnie się udało zmienić limit z czterech obiektów do 12 i nie zapomnij zrobić kopii zapasowej pliku exe gry.
OK, działa. *Jak wysoko można podnieść limit obiektów w SA za pomocą "Alci's SALA"?
Jeżeli nic nie pomieszałeś w pliku gta.dat to wszystko powinno być ok.
Zainstalowałem "Enterable Hidden Interiors" i wszystkie enexy sie pomieszały, np.: szafa z domu CJa prowadzi do Angel Pine.
Ciekawe czy ktoś zrobi skrypt umożliwiający przesyłanie obrazu z kamery internetowej do owej gry i to też w czasie rzeczywistym. Dopiero by był czad.
Ładnie, tego nie widziałem. Podoba mi się jeszcze radio internetowe z możliwością ustawiania playlisty.

Buttony
Witaj, nieznajomy!

Wgrywanie nowych aut
Z tego poradnika dowiemy się jak zainstalować nowe pojazdy za pomocą SparkaIV.

Co nam będzie potrzebne:
- SparkIV
- Samochód, który chcemy wgrać, np. ten.


  1. Robimy kopie zapasowe plików:
  2. - vehicles.img (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages)
    - handling.dat (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data)

  3. Uruchamiamy SparkIV, klikamy na "Open", a następnie otwieramy plik "vehicles.img".

  4. W pole "Filter:" wpisujemy "coquette"
  5. /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-21-14

  6. Zaznaczamy plik "coquette.wtf" i klikamy na "Import" i zastępujemy go plikiem coquette.wtf z archiwum , tak samo postępujemy z plikiem "coquette.wtd"
  7. /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-23-14

  8. Po skończeniu zamiany plików klikamy na "Rebuild" i czekamy aż wyświetli się komunikat "The archive has been rebuilt."
  9. /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-24-22
    W niektórych autach na tym poprzestajemy, lecz niektóre auta wymagają zmiany pliku "handling.dat"

  10. Więc teraz zajmiemy się plikiem "handling.dat", otwieramy go za pomocą Notatnika i znajdujemy linijkę
  11. Kod:
    COQUETTE     1600.0  7.0   85 0.0 0.0 -0.05 0.0  5  0.25  1.0 160.0 0.35 0.65 0.7  35.0 1.45 1.15 14.0 0.15 0.48 2.0  1.2  1.2  0.10 -0.10 0.0  0.5   1.0 1.0 0.6 1.5  0.0  41000  440010 0 0

    I zastępujemy ją na
    Kod:
    COQUETTE     1600.0  7.0   85 0.0 -0.01 -0.35 0.0  5  0.17  1.0 220.0 0.50 0.65 0.7  35.0 1.45 1.15 14.0 0.15 0.48 2.0  1.2  1.2  0.10 -0.10 0.0  0.5   1.0 1.0 1.1 1.5  0.0  41000  440010 0  0


    /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-25-19

  12. Zapisujemy plik.

Teraz uruchamiamy grę i cieszymy się nowym autem!

UWAGA!!!
Poradnik w całości stworzony przez caezar24. Zakaz kopiowania!
Zredagowane przez: Eurphie.
Dodane przez: caezar24
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone