Strona główna
Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Statystyki
On-Line: 15
Gości: 15
Użytkowników: 0
Shoutbox
Archiwum
Czy ktoś miałby skrypt z tego tematu KLIK!
Czy ktoś wie jak obsługiwać Renderware Studio v3.7 SDK?
Dodałem temat na forum :)
Praktycznie się da. Tak są na przykład eksportowane pliki z animacjami obiektów. Ale ma tą jedną wadę. W map edytorze jest widoczny tylko pierwszy obiekt. Reszta nie jest. Choć w samej grze dobrze działają. No i trochę inaczej trzeba podejść do tworzenia kolizji.
Orientuje się ktoś czy w gta sa jest możliwość zrobienia archiwum z plikami .dff które to archiwum dało by się umieścić w archiwum .img jako jeden plik? Chodzi mi o coś takiego jak to jest z plikami kolizji.
Pobierz sobie tą wersje programu KLIK! Limit zmienisz przez zmianę odpowiednich wartości w pliku exe za pomocą owego programu. Do zmiany wartości służą jak dobrze pamiętam dwa pierwsze pola. Wartość zmieniaj stopniowo na wyższą do momentu aż się gra nie będzie chciała włączyć. Jak się nie włączy to znaczy że więcej nie można. Mnie się udało zmienić limit z czterech obiektów do 12 i nie zapomnij zrobić kopii zapasowej pliku exe gry.

Buttony
Witaj, nieznajomy!

Wgrywanie nowych aut
Z tego poradnika dowiemy się jak zainstalować nowe pojazdy za pomocą SparkaIV.

Co nam będzie potrzebne:
- SparkIV
- Samochód, który chcemy wgrać, np. ten.


  1. Robimy kopie zapasowe plików:
  2. - vehicles.img (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages)
    - handling.dat (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data)

  3. Uruchamiamy SparkIV, klikamy na "Open", a następnie otwieramy plik "vehicles.img".

  4. W pole "Filter:" wpisujemy "coquette"
  5. /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-21-14

  6. Zaznaczamy plik "coquette.wtf" i klikamy na "Import" i zastępujemy go plikiem coquette.wtf z archiwum , tak samo postępujemy z plikiem "coquette.wtd"
  7. /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-23-14

  8. Po skończeniu zamiany plików klikamy na "Rebuild" i czekamy aż wyświetli się komunikat "The archive has been rebuilt."
  9. /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-24-22
    W niektórych autach na tym poprzestajemy, lecz niektóre auta wymagają zmiany pliku "handling.dat"

  10. Więc teraz zajmiemy się plikiem "handling.dat", otwieramy go za pomocą Notatnika i znajdujemy linijkę
  11. Kod:
    COQUETTE     1600.0  7.0   85 0.0 0.0 -0.05 0.0  5  0.25  1.0 160.0 0.35 0.65 0.7  35.0 1.45 1.15 14.0 0.15 0.48 2.0  1.2  1.2  0.10 -0.10 0.0  0.5   1.0 1.0 0.6 1.5  0.0  41000  440010 0 0

    I zastępujemy ją na
    Kod:
    COQUETTE     1600.0  7.0   85 0.0 -0.01 -0.35 0.0  5  0.17  1.0 220.0 0.50 0.65 0.7  35.0 1.45 1.15 14.0 0.15 0.48 2.0  1.2  1.2  0.10 -0.10 0.0  0.5   1.0 1.0 1.1 1.5  0.0  41000  440010 0  0


    /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-25-19

  12. Zapisujemy plik.

Teraz uruchamiamy grę i cieszymy się nowym autem!

UWAGA!!!
Poradnik w całości stworzony przez caezar24. Zakaz kopiowania!
Zredagowane przez: Eurphie.
Dodane przez: caezar24
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone