Strona główna
Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Statystyki
On-Line: 7
Gości: 7
Użytkowników: 0
Shoutbox
Archiwum
SabaruPL, a skąd od razu takie podejrzenie że pobrałem :D A co do wersji to jest akurat odwrotnie, ja mam system 64 bit, a 3DS jest 32 bit. Pomimo tego błędu program się uruchamia, ale jak parę lat temu miałem zainstalowaną tą samą wersję to nie wyrzucało tego komunikatu.
Możliwe że pobrałeś nie odpowiednią wersje programu dla swojego systemu. Tym mas np. 32 bitowy system a program jest pod 64.
Wie ktoś jak naprawić taki błąd, który pojawia się przy uruchamianiu 3DS MAXa KLIK!
mimi - Specjalnie przypomniałem sobie nazwę użytkownika tylko po to, by Ci odpisać. On nie wrzucił tego do normalnego GTA, po prostu stworzył storyline i podczepił tą misję do niego, następnie odpalił storyline i miał już załącznik misji by tam dojechać.
Ma ktoś czystą mapę z GTA IV.
Jak by ktoś nie wiedział o co chodzi to jest tu link pokazany jak koles dojeżdża do misji zrobionej przez dyom na początku KLIK!

Buttony
Witaj, nieznajomy!

Wgrywanie nowych aut
Z tego poradnika dowiemy się jak zainstalować nowe pojazdy za pomocą SparkaIV.

Co nam będzie potrzebne:
- SparkIV
- Samochód, który chcemy wgrać, np. ten.


  1. Robimy kopie zapasowe plików:
  2. - vehicles.img (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages)
    - handling.dat (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data)

  3. Uruchamiamy SparkIV, klikamy na "Open", a następnie otwieramy plik "vehicles.img".

  4. W pole "Filter:" wpisujemy "coquette"
  5. /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-21-14

  6. Zaznaczamy plik "coquette.wtf" i klikamy na "Import" i zastępujemy go plikiem coquette.wtf z archiwum , tak samo postępujemy z plikiem "coquette.wtd"
  7. /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-23-14

  8. Po skończeniu zamiany plików klikamy na "Rebuild" i czekamy aż wyświetli się komunikat "The archive has been rebuilt."
  9. /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-24-22
    W niektórych autach na tym poprzestajemy, lecz niektóre auta wymagają zmiany pliku "handling.dat"

  10. Więc teraz zajmiemy się plikiem "handling.dat", otwieramy go za pomocą Notatnika i znajdujemy linijkę
  11. Kod:
    COQUETTE     1600.0  7.0   85 0.0 0.0 -0.05 0.0  5  0.25  1.0 160.0 0.35 0.65 0.7  35.0 1.45 1.15 14.0 0.15 0.48 2.0  1.2  1.2  0.10 -0.10 0.0  0.5   1.0 1.0 0.6 1.5  0.0  41000  440010 0 0

    I zastępujemy ją na
    Kod:
    COQUETTE     1600.0  7.0   85 0.0 -0.01 -0.35 0.0  5  0.17  1.0 220.0 0.50 0.65 0.7  35.0 1.45 1.15 14.0 0.15 0.48 2.0  1.2  1.2  0.10 -0.10 0.0  0.5   1.0 1.0 1.1 1.5  0.0  41000  440010 0  0


    /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-25-19

  12. Zapisujemy plik.

Teraz uruchamiamy grę i cieszymy się nowym autem!

UWAGA!!!
Poradnik w całości stworzony przez caezar24. Zakaz kopiowania!
Zredagowane przez: Eurphie.
Dodane przez: caezar24
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone