Strona główna
Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Statystyki
On-Line: 17
Gości: 17
Użytkowników: 0
Shoutbox
Archiwum
Ktoś się może orientuje o ile większa jest mapa z The Crew od mapy z GTA V?
nie było mnie tu z dobrych kilka miesięcy, tyle przez ten czas było ciekawych nowinek a tu newsy zamilczały, czyżby MakG miał lepsze rzeczy do roboty, nieważne ja tez miałem
Mam pytanie, za co odpowiada tekstura carfx1 w pliku particle.txd w gta sa?
Jednak sam Dual Shock 3 jest wg mnie bardzo dobrym padem. Może rzeczywiście jest nieco za mały, ale poza tym jest naprawdę fajny. No i ma akcelerometry.
Dużo zależy od gry i od samego pada. Są gry, które nie są w ogóle przystosowane do gry na padzie i są pady które w ogóle nie są przystosowane do gier. Czytaj robione na odwal (mam tu na myśli tanie pady). Ja mam takiego starego pada, ile lat ma pad to nie wiem ojciec przywiózł go kiedyś z roboty. Był cały w błocie do tego urwane drążki ale działa do dziś. Sam pad jest nadzwyczaj czuły. Wystarczy że przechylę o pół milimetra w lewo drążek i samolot w grze reaguje.

Mam kilka tych samych gier na konsole i PC to chociaż grałem na padzie tu i tu gra się całkiem inaczej. Konsola a pc do jednak do końca to nie jest to samo. Mam tu namyśli sterowanie.
PS3 jeszcze nie mam. Brakuje mi ok 200zł. :/

Buttony
Witaj, nieznajomy!

Wgrywanie nowych aut
Z tego poradnika dowiemy się jak zainstalować nowe pojazdy za pomocą SparkaIV.

Co nam będzie potrzebne:
- SparkIV
- Samochód, który chcemy wgrać, np. ten.


  1. Robimy kopie zapasowe plików:
  2. - vehicles.img (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages)
    - handling.dat (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data)

  3. Uruchamiamy SparkIV, klikamy na "Open", a następnie otwieramy plik "vehicles.img".

  4. W pole "Filter:" wpisujemy "coquette"
  5. /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-21-14

  6. Zaznaczamy plik "coquette.wtf" i klikamy na "Import" i zastępujemy go plikiem coquette.wtf z archiwum , tak samo postępujemy z plikiem "coquette.wtd"
  7. /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-23-14

  8. Po skończeniu zamiany plików klikamy na "Rebuild" i czekamy aż wyświetli się komunikat "The archive has been rebuilt."
  9. /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-24-22
    W niektórych autach na tym poprzestajemy, lecz niektóre auta wymagają zmiany pliku "handling.dat"

  10. Więc teraz zajmiemy się plikiem "handling.dat", otwieramy go za pomocą Notatnika i znajdujemy linijkę
  11. Kod:
    COQUETTE     1600.0  7.0   85 0.0 0.0 -0.05 0.0  5  0.25  1.0 160.0 0.35 0.65 0.7  35.0 1.45 1.15 14.0 0.15 0.48 2.0  1.2  1.2  0.10 -0.10 0.0  0.5   1.0 1.0 0.6 1.5  0.0  41000  440010 0 0

    I zastępujemy ją na
    Kod:
    COQUETTE     1600.0  7.0   85 0.0 -0.01 -0.35 0.0  5  0.17  1.0 220.0 0.50 0.65 0.7  35.0 1.45 1.15 14.0 0.15 0.48 2.0  1.2  1.2  0.10 -0.10 0.0  0.5   1.0 1.0 1.1 1.5  0.0  41000  440010 0  0


    /public/images/articles/medium/2009-07-19-21-25-19

  12. Zapisujemy plik.

Teraz uruchamiamy grę i cieszymy się nowym autem!

UWAGA!!!
Poradnik w całości stworzony przez caezar24. Zakaz kopiowania!
Zredagowane przez: Eurphie.
Dodane przez: caezar24
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone