Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Budynki
|
Napisano dnia:
2009-09-28 20:15:21
.... jak jesteś początkującym to się nie bierz za takie rzeczy bo to za trudne, pobaw się map edytorem, programami do zmiany tekstur a potem myśl o modelowaniu bo to nie hop siup, jeśli mówiąc wchodzić do niego masz na myśli przyciemnianie się obrazu i rozjaśnianie to już wogule....
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
problem z kams script
|
Napisano dnia:
2009-09-28 20:12:25
ale klikasz stwórz boxa i od razu export?? kliknij na nim prawym myszki convert to edit table mesch czy jakoś tak
P.S zmniejsz ten obrazek albo daj jako link bo się tego tematu nie da normalnie przeglądać!!
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Mapa na podstawie obiektów z gta SA
|
Napisano dnia:
2009-09-26 09:34:37
zmiany w plikach .ipl i .ide (usuwanie obiektów itp.) ręcznie są niewskazane ponieważ błędy są nieuniknione
pobaw się programem MAP edytor ale jeśli chcesz zrobić nową mapę to musisz użyć programu który czyści mapę (Map cleaner czy jakoś tak)
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Map Editor i VC
|
Napisano dnia:
2009-09-11 22:58:25
1.Skopiuj wszystkie pliki na dysk
musi to wyglądać tak: C:ImgEdcmd, C:master map cleaner,etc
2.Teraz skopiuj twoje pliki gta3.img and gta3.dir z folderu models
3.Upewnij się, że gta3.img i gta3.dir nie jest oznaczony jako tylko do odczytu.
4.uruchom master map cleaner.bat a gdy sie skończy master clean2.bat
5.Przebuduj archiwum gta3.img
6.przenieś wyczyszczone gta3.img and gta3.dir z powrotem do folderu models
7.skopiuj moje main.scm and gta_vc.dat do folderu data
8.usuń waterpro.dat z folderu data
9.Done
Takie małe tłumaczenie, sprawdził bym u siebie ale nie mam płyty z VC i wolę nie ryzykować
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
shamal
|
Napisano dnia:
2009-09-11 22:49:25
żadne handlingi i vehicles, to wystarczy dodać miejsce pasażera w pliku .dff
w handlingu nie ma takiej opcji, ponieważ cyfry odpowiadają tylko za takie rzeczy jak prędkość itp., dane zapisane w szesnastkowy systemie liczbowym (HEX)też nie maja takiej funkcji, w vehicles.ide jedyne liczby to te które określają wielkość kuł, reszta to nazwy i model (rodzinny itp.)
Dlatego to najprawdopodobniej wystarczyło by dodać kilka dummy'ch dla pasażerów (jak będę miał czas to spróbuję zrobić)
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Konwertowanie z vc do sa,
|
Napisano dnia:
2009-09-05 22:09:17
Możesz też spróbować użyć innego programu do tekstur, niestety nazw nie pamiętam
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Konwertowanie z vc do sa,
|
Napisano dnia:
2009-09-04 18:51:24
a kompresujesz tekstury?, ja tam otwieram plik .txd z gta 3 czy VC klikam Compres all i zmieniam a dole z GTA VC na SA i SAVE TXD
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
3DS MAX
|
Napisano dnia:
2009-09-04 18:49:49
z nazwy, każda tekstura w pliku .txd ma swoja nazwę, GTA znajduje ją i narzuca na dany obiekt, w tym przypadku drzwi od garażu, a plik zmodowany plik .txd musisz wrzucić z powrotem do gta3.img (zastąpić)
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
3DS MAX
|
Napisano dnia:
2009-09-01 12:47:57
to wyłącz 3ds max i poczytaj na tej stronie o zmianie tekstur i programie TXD Workshop
3ds max jest do modelowania a TXD Workshop do podmieniania tekstur/obrazków/kolorów
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Gta V
|
Napisano dnia:
2009-09-01 12:43:16
Nowe miasto, nowa fabuła, coś takiego jak SA (tu gta3 vc a tu nagle murzyn xD) Coś zaskakującego, nowego a nie wracam stąd i jestem gangsta
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
3DS MAX
|
Napisano dnia:
2009-08-31 00:26:45
ale nowe w jakim sensie?? bo coś mi się zdaje że źle szukasz/myślisz
chcesz z tych drzwi zrobić np. kraty czy może chcesz zrobić by na nich był napis np. gta-mods.pl ???
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
3DS MAX
|
Napisano dnia:
2009-08-30 19:02:57
po co ma konwertować do poly?? kliknij np. hierarchy (akie 2 prostokąty ze strzałką) powinieneś mieć więcej niż jedne element na liście, zobacz co to, jeśli niepotrzebne to usuń jak coś potrzebnego to zaznacz obiekt który jest mniej widoczny wejdź w modyfikowanie (lub tak jak kolega convert to edittable poly lub mesh, nie ma zbytnio różnicy)i masz taki przycisk attach, kliknij go a potem na niezaznaczony obiekt, potem kliknij znowu w attach i spróbuj wyexportować
Jedno pytanie: co ty chcesz zrobić z tymi drzwiami? bo modyfikowanie drzwi może być niebezpieczny (mogą się źle otwierać itp.)
a co do całego pytania, poczytaj tutoriale a dopiero potem zacznij zabawę z modelami do SA z programami typu 3ds max bo będziesz zadawał 100 pytań które są banalne, polecam ci stronę www.max3d.pl
////EDIT: to ty chcesz zrobić teksturę na drzwi czy nowe drzwi??? 3ds max służy do tworzenia modeli a nie podmieniania tekstur
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Muzyka ;>
|
Napisano dnia:
2009-08-30 10:56:26
Ja:
Linkin Park, Breaking Benjamin, NICKELBACK, kilka piosenek System Of A Down i piosenki z NFS :D
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
X czy Y
|
Napisano dnia:
2009-08-29 22:25:31
Nokia
Wakacje czy Ferie zimowe
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Co by było gdyby
|
Napisano dnia:
2009-08-29 22:23:09
Nikt by nie grał już w VC i starsze wersje
co by było gdyby nie udało się Polsce przygotować na EURO 2012?