Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Wiesz ktoś już miał pomysł dzieci w SA, ale że był mądry po dłuższym zastanowieniu zrezygnował, zastanów się dlaczego
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
ogólnie ten program to shit

jaką masz wersję ? moim zdaniem najlepsza to 0.21b, wchodzisz tam w zakładkę Render czy jakoś tak, wybierasz dane kawałki mapy i klikasz redring
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
A po co klikasz na obiekty które są już w grze ?? jak chcesz sprawdzić ich id lub nazwę to użyj programu Map Viewer, jak chcesz tylko dodawać nowe obiekty to możesz użyć np. map edytora w MTA, wtedy np. tu możesz przekonwertować: http://gtamap.delux-host.com/converter/
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
@up a żeś wymyślił

...klej do papieru i...
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
http://s6.zapodaj.net/images/85169959.jpg
http://s6.zapodaj.net/images/83995406.jpg
http://s6.zapodaj.net/images/28103821.jpg

coś takiego ??

jeśli chodzi ci o bardziej taką składaną scenę to można takową wykonać z gotowych obiektów z GTA
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
MMA

SA:MP czy MTA ?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
musisz do 3ds max zaimportować wszystkie elementy
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
@danio1151 nie, ogólnie nie będę się rozpisywał bo już odpowiedziałem na to pytanie na innym forum
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
mam problem, ponieważ po złapaniu przez policję zamiast tym gościem chodzę jakimś powyginanym CJ'em
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
To jest tylko taki testowy prosty main... ustawia różne rzeczy podstawowe typu skil itp. tworzy pojazd hydrę w danym miejscu i chcę do tego dodać by zamiast poruszać się CJ chodziło się ped'em o nazwie male01
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Cały mój main.scm:

Kod:
;-------------MAIN---------------


:MAIN_1
03A4: name_thread 'MAIN'
016A: fade  0 ()  0 ms

042C: set_total_missions_to  0
030D: set_total_mission_points_to  0
01F0: set_max_wanted_level_to  4
0111: set_wasted_busted_check_to  0 (disabled)
00C0: set_current_time  10  0

$SpawnX = 0.0
$SpawnY = 0.0
$SpawnZ = 30.0

04E4: unknown_refresh_game_renderer_at  $SpawnX $SpawnY
03CB: set_camera  $SpawnX $SpawnY $SpawnZ
062A: change_stat  165 (energy) to  999.0  ; float
062A: change_stat  23 (muscle) to  999.0  ; float
062A: change_stat  21 (fat) to  0.0  ; float
062A: change_stat  163 (health) to  999.0  ; float
062A: change_stat  160 (driving skill) to  999.0  ; float
062A: change_stat  229 (bike skill) to  999.0  ; float
062A: change_stat  223 (flying skill) to  999.0  ; float
062A: change_stat  230 (cicle skill) to  999.0  ; float
0629: change_stat  181 (islands unlocked) to  4  ; integer see statdisp.dat
0629: change_stat  68 () to  0  ; integer see statdisp.dat
0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at  $SpawnX $SpawnY $SpawnZ
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group
01F5: $PLAYER_ACTOR = create_emulated_actor_from_player $PLAYER_CHAR
0373: set_camera_directly_behind_player
0173: set_actor $PLAYER_ACTOR z_angle_to  262.0


01B6: set_weather  12
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes "bballjackrstar" "bbjack"  0
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes "JEANSDENIM" "JEANS"  2
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes "SNEAKERBINCBLK" "SNEAKER"  3
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes "PLAYER_FACE" "HEAD"  1
070D: $PLAYER_CHAR
04BB: select_interior  0  ;; select render area

01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state  1 (unfrozen)
01B7: release_weather
016C: restart_if_wasted at  $SpawnX $SpawnY $SpawnZ angle  0.0 unknown  0

0247: request_model #male01
:MAIN_2
0001: wait  0 ms
00D6: if  0
0248:   model #male01 available
004D: jump_if_false @MAIN_2
09C7: change_actor $PLAYER_ACTOR skin_to #male01

0247: request_model #hydra
:MAIN_3
0001: wait  0 ms
00D6: if  0
0248:   model #hydra available
004D: jump_if_false @MAIN_3
00A5: $vehicle = create_car #hydra at $SpawnX $SpawnY $SpawnZ
036A: put_actor $PLAYER_ACTOR in_car $vehicle

016A: fade  1 ()  1000 ms

0001: wait  100 ms
03E6: remove_text_box

:MAIN_4
0001: wait 2500 ms
0002: jump @MAIN_4


Cytat:
end_thread

to chyba w main.scm niepotrzebne ?

Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Ostatnio zaczynam bawić się w sanny builder i mam mały kłopot

Kod:
0247: request_model #MALE01
:MAIN_2
0001: wait  0 ms
00D6: if  0
0248:   model #MALE01 available
004D: jump_if_false @MAIN_2
09C7: change_actor $PLAYER_ACTOR skin_to #MALE01

czy coś w tym kodzie jest źle ?? ponieważ gdy gra się wczyta wyskakuje raport o błędach

powiem jeszcze że skin male01 to wykonany przeze mnie ped, działa bo widziałem go już nieraz jako przechodnia

P.S jest jakieś wiki do sanny buildera z listą opcodów czy coś ?

Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
ogólnie to sprawdzanie czy gracz ma spadochron, jeśli kliknie enter czyli puszczenie się to daje mu nowy spadochron
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
ustawiłeś dobrze obiekt w map edytorze
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
chłopie, CJ składa się z kilkunastu ale o więcej części + każde ubranie było robione na jego teraźniejszy model

nie ma szans by ci ktoś chociaż jednego przechodnia zrobił w ten sposób... jedynie można zrobić mod (choć pewnie taki już jest) gdzie zamiast chodzić CJ chodzimy przechodniem ale bez ubrań itp.
Created & Powered by MakG