Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Rozjechany obiekt (3ds max 9)
|
Napisano dnia:
2009-08-28 15:44:35
wysłałem, myślę że ci się uda i z góry dzięki
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Carmageddon - otwrcie plików.
|
Napisano dnia:
2009-08-27 18:13:49
Kusior a mam pytanko, wiesz może dlaczego nie widać pojazdów, bo chciałem sobie wykonwertować pojazdy do SA (spodobał mi się ten program) wszystko ok włączam Just Cause klikam f12 zapisało, wchodzę w 3ds max a tu tej łodzi nie ma, nie wiem dlaczego, co najlepsze, jest tylko logo które było na boku łodzi a reszta jest tak jakby niewidzialna (ponieważ niby da się ją zaznaczyć) nawet tekstury tego pojazdu są ale go nie widać :/
P.S olopl100 fajna ta mapka tylko kolory nieco brokatowe
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Rozjechany obiekt (3ds max 9)
|
Napisano dnia:
2009-08-27 15:28:05
Mam problem, mam rozjechany obiekt broni, nie wiem jak to ująć, ale mam romb a chce mieć kwadrat, jak go wyprostować?
ten obiekt z profilu:
./-------------/
/________/
a chcę z tego zrobić:
|-------------|
|________|
chyba mniej więcej mnie rozumiecie
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Carmageddon - otwrcie plików.
|
Napisano dnia:
2009-08-26 10:12:36
raczej tu nikt nie będzie wiedział, poszukaj w google
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
podobno jest już jakiś projekt który to robi ale mało informacji by mówić że coś robią
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Co by było gdyby
|
Napisano dnia:
2009-08-23 15:39:42
nie było by głupich pytań na forum
pytanie brzmiało gdyby R* wypuściło GTA: Poland, a co do modu to już jest taki, podmienia all napisy, drogi n polskie itp. (linka nie mam ale widziałem to na torrenty.org)
co by było gdyby słońce zgasło
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
nie chodzi mi o zniszczenia tylko skąd bierzesz .col ? bo z tego co pamiętam kolizja czyli to czym się uderza o ściany z VC nie pasuje do SA
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Co by było gdyby
|
Napisano dnia:
2009-08-23 09:20:05
było by to największe gó*** wszech czasów
co by było gdyby powstał nowy multi do SA (polski)
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
a kolizję też robisz? bo jak nie to te auta są do ....
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Zmiana napędu w autach.
|
Napisano dnia:
2009-08-17 15:40:06
Q TransmissionData.nDriveType Typ napędu - na przednią oś (F), na tylną (R), na obie osie (4)
to z opisu handlingu z gta sa, nie wiem czy coś się teraz zmieniło w tym pliku