Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Cytat:
Dopiero rozpoczynam przygodę z 3ds max'em i mam takie pytanie:
Jak dodać te własne obrazki do Materials Editor??

Klikasz M, na dole masz MAPS przy Diffuse Color klikasz na napisz None potem 2 razy w Bitmap i wybierasz teksturę (format najlepszy .bmp i .png ale dobrze może być każdy inny ponieważ DFF IO tak jakby zmienia końcówkę tekstur na .tga)

P.S jest to sposób na zwykłą tekturę (jedno warstwową, może być przezroczystą ale pod nią będzie najczęściej czarno lub droga)
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
hej a jest jakiś sposób na wyprostowanie obrazu? bo wszystko jest nieco zakrzywione (opisałem to mniej więcej tutaj: http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/267)

////EDIT:

zrobiłem tak jak wy i coś widać ale i tak nieznacznie: http://zapodaj.net/images/dd1173a32dc8
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
wysłałem, myślę że ci się uda i z góry dzięki
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'CARCLEO'

:petla1
wait 10
if
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1

014B: $MYCAR = init_parked_car_generator #maverick color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1506.251 -1173.263 606.3677 angle 40.0
014C: set_parked_car_generator $MYCAR cars_to_generate_to 101

:petla2
wait 10
if
   Car.Wrecked($MYCAR)
jf @petla2

jump @petla1


jeden z najprostszy opcodów na ustawienie auta w danym miejscu
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Kusior a mam pytanko, wiesz może dlaczego nie widać pojazdów, bo chciałem sobie wykonwertować pojazdy do SA (spodobał mi się ten program) wszystko ok włączam Just Cause klikam f12 zapisało, wchodzę w 3ds max a tu tej łodzi nie ma, nie wiem dlaczego, co najlepsze, jest tylko logo które było na boku łodzi a reszta jest tak jakby niewidzialna (ponieważ niby da się ją zaznaczyć) nawet tekstury tego pojazdu są ale go nie widać :/

P.S olopl100 fajna ta mapka tylko kolory nieco brokatowe
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Mam problem, mam rozjechany obiekt broni, nie wiem jak to ująć, ale mam romb a chce mieć kwadrat, jak go wyprostować?

ten obiekt z profilu:

./-------------/
/________/

a chcę z tego zrobić:
|-------------|
|________|

chyba mniej więcej mnie rozumiecie
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Cytat:
I mam:) Ten programik działa z każdą grą 3D? Bo jakoś z tą co chce to nie działa. Nie pojawia się to Ready. Może wiesz dlaczego? Albo ktoś inny?
gdy klikasz launch nie ma podczas gry napisu po lewej u góry?

jeśli nie ma to znaczy że nie działa, kolega nie powiedział że gry muszą bazować na directx


P.S Kusior w pierwszej chwili nie uwierzyłem, zainstalowałem, włączyłem i mam całą mapę wykonwertowaną, szkoda że nieco mała jakość szczegółów ale zatkała mnie szybkość, klikam 3 sekundy i mam. Ja o to nie pytałem ale jak by się dało to bym ci dał jakiś punkt pomocy :D
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
wiem, zrobiłem już nie jedno auto (znaczy zmodyfikowałem bo żeby zrobić od podstaw mam za mało informacji)

Cytat:
A tak się składa że z VC nie pasują tylko refleksje i to że model musi mieć jedno koło.
to czemu tyle konwerterów do kolizji jest w necie? ale może to do zwykłych modeli... życzę powodzenia w dalszej pracy
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
raczej tu nikt nie będzie wiedział, poszukaj w google
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
podobno jest już jakiś projekt który to robi ale mało informacji by mówić że coś robią
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
nie było by głupich pytań na forum

pytanie brzmiało gdyby R* wypuściło GTA: Poland, a co do modu to już jest taki, podmienia all napisy, drogi n polskie itp. (linka nie mam ale widziałem to na torrenty.org)

co by było gdyby słońce zgasło
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
nie chodzi mi o zniszczenia tylko skąd bierzesz .col ? bo z tego co pamiętam kolizja czyli to czym się uderza o ściany z VC nie pasuje do SA
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
było by to największe gó*** wszech czasów

co by było gdyby powstał nowy multi do SA (polski)
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
a kolizję też robisz? bo jak nie to te auta są do ....
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Q TransmissionData.nDriveType Typ napędu - na przednią oś (F), na tylną (R), na obie osie (4)

to z opisu handlingu z gta sa, nie wiem czy coś się teraz zmieniło w tym pliku
Created & Powered by MakG