Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Cytat:
Strona główna > Forum > Modowanie GTA Vice City > Inne > Alone m0d

Cytat:
Tworze nowy mod do gta:sa


Ciekawie wygląda, sami/sam modelowaliście/modelowałeś ??
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Cytat:
usuń z gta.dat

pier***enie o szopenie, co mu to niby da ??!!!!!! w gta.dat zapisują się zmiany typu nowe pliki .ipl i .ide
z tego co rozumiem to po prostu ten bilbord ustawiłeś w innym pliku .ipl niż tym z grove
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Trochę nie kumam, chcesz zrobić MOD czy serwer ??

pierwsze co mi się nasuwa na myśl to dlaczego sa:mp ? przecież ten Multi ma bardzo ograniczone ple manewru, duże ograniczenia i wiele, wiele więcej. Jeśli to aż tak duży projekt proponowałbym MTA, może i nie ma aż tylu graczy (pewnie przez sposób instalacji i pracę ze zmodowanym gta) ale sa:mp nie dorasta mu do pięt


Ale jeszcze raz, chcesz zrobić nowe miasto, wiadomo jak sa:mp to tylko z obiektów które są w grze ?? , nawet gdyby zrobić obowiązek wgrania jakiegoś modu to i tak nic by to nie dało bo ciągłe problemy by były, limit 250 bodajże, możliwy do max rozciągnięcia 2mln (dzięki np. xStreamer) choć każdy streamer powoduje błędy... ogólnie SA:MP jest do niczego

MTA nie ma prawie że limitów, a na pewno nie tak drastycznych jak SA:MP, możliwość dodawania całkiem nowych obiektów, możliwości prawie jak w Sanny Builder'ze (chodzi o skryptowanie)...
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
C++ to program z ogólnym językiem programowym którym nawet pisze się gry, jest on o 100% trudniejszy niż sanny builder czy PAWN... program można bardzo łatwo znaleźć za pomocą google.pl
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
cytat z opisu filmiku
Cytat:
EVERYTHING IS PUT TOGETHER USING GREEN SCREEN! IT'S NOT A MOD!

jak nie znasz angielskiego to wklej to do google translator i zrozumiesz

co do drugiego... przez chwilę myślałem że to mod, ale jak zobaczyłem ten cień przechodzący przez samochód...
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
To pewnie programowanie w C++, nie ma raczej gotowego programu ani edytora
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
ASI ?? pierwszy raz słyszę, gdzie są te pliki i do czego służą ??
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
zwiększyła by się liczba gangów w szkołach :p

co by było gdybyś wygrał w Lotto ?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
ubisoft

Delta Force czy Wolfenstein
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
(pomijając to ze wchodzisz :P)
dostał byś pierdolca z powikłaniami

co by było gdyby ktoś w końcu wziął się za ten serwis?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
samolot

Twój stary czy twoja stara?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Instalujemy najnowszego .net framework
na pewno masz wykonany ten punkt ??
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Mam tylko pytanie, nie ściągałem ale zdaje mi się ze auto może być w różnych kolorach (carcolrs.dat) ? jeśli tak to pytanko, jak to zrobiłeś, bo od niedawna szukam poradnika na nakładanie takiego koloru i tworzenia paintjob'ów
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
@Up też miałem ten problem, musisz przeinstalować grę + wyczyścić rejestr + zainstalować gta w innej lokalizacji, nie wiem dokładnie dlaczego tak się dzieje

co do ps to nie, raczej będą wbite w siebie ale będą stać
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
1. Nie rozumiem, chcesz by CJ wsiadał do auta inaczej (inną animację wsiadania)

2. Dokładnie tak jak powiedział MakG, powiem tylko że odgłosy silnika są w pliku GTA San AndreasaudioSFXGENRL

3. ścieżka do tego pliku: GTA San AndreasmodelstxdLOADSCS.txd

4. A przeszedłeś główną fabułę do końca? bo jak nie to ciężko ci będzie zrzucić trochę wagi

5. nikt nie zmodyfikuje ci czyjejś modyfikacji, możesz jedynie prosić autora
Created & Powered by MakG