Postów:
14
Dołączył:
2009-05-06
Napisano dnia: 2009-10-07 15:07:58
Hej. Kto mi powie jak to zrobić żebym mógł zapisywać w garażu zrobionym przez siebie samochody. No bo na pewno nie wystarczy ze skopiuje jakiś garaż. Jak zrobić żeby mu sie brama garażowa otwierała i zeby sie dało zapisać. Thx
Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Napisano dnia: 2009-10-07 19:35:28
Chyba najpierw trzeba budynek zrobić, a potem skrypt w CLEO albo main.scm ale nie jestem pewien.
Postów:
63
Dołączył:
2009-06-25
Napisano dnia: 2009-10-07 19:42:24
Poszukam bo gdzieś to czytałem trzeba coordsy ustawić był chyba jakiś program do tego...
___________________
'Cause sometimes you just feel tired,
Feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
And just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
And not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Napisano dnia: 2009-10-08 18:44:57
Po prostu jeśli gracz opuści pojazd w tej strefie gasi sinik pojazdu, wtedy pojazd powinien automatycznie się zapisać, co do bramy to można ja zrobić w plikach .ipl (dokładnie nie wiem jak)
Postów:
14
Dołączył:
2009-05-06
Napisano dnia: 2009-10-08 21:32:37
hej, ja cie pamiętam ;D Ty chyba kiedyś pisałeś na forum.gtasite.pl w tej samej sprawie ;D No i zajrzałem na twoją stronkę i widzę że zrobiłeś taki garaż w SF czyli umiesz ;D
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Napisano dnia: 2009-10-09 18:17:12
@UP hehe dużo ludzi tak myśli a ja się posłużyłem w moim modzie sprytem, po prostu latałem sobie na czitach po SA, jestem na budowie i tu patrze kamera z garażu, myślałem ze wszedłem do tego garażu co już jest obok ale okazało się że zapisywanie pojazdów jest w całym budynku... co więcej R* planowało tam garaż ponieważ wnętrze było tylko drzwi były zamurowane, wystarczyło kilka chwil w 3ds max i gotowe :P
Postów:
14
Dołączył:
2009-05-06
Napisano dnia: 2009-10-09 18:38:57
No to skoro nikt nie umie takiego garażu zrobić, to może wiecie jak postawić wózki żeby zawsze stały w tym samym miejscu. Może jakiś tutorial czy coś, bo ja nigdzie nie moge znaleźć. Aha no i oczywiście mówie o CLEO bo w mainie no to nie będę mógł grać na savach.
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Napisano dnia: 2009-10-09 21:46:05
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
thread 'CARCLEO'
:petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1
014B: $MYCAR = init_parked_car_generator #maverick color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1506.251 -1173.263 606.3677 angle 40.0
014C: set_parked_car_generator $MYCAR cars_to_generate_to 101
:petla2
wait 10
if
Car.Wrecked($MYCAR)
jf @petla2
jump @petla1
maverick- pojazd (w tym przypadku helikopter, nazwy trzeba brać chyba z vechicles.ide)
at 1506.251 -1173.263 606.3677 angle 40.0 - 3 współrzędne (np. do pobrania program San Andreas Place Manager) i angle -kąt
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-10-09 22:04:56
Ja bym jeszcze na koniec dodał do tego obkod kończący skrypt:
Kod:
0A93: end_custom_thread
Samochody można ustawiać jeszcze za pomocą programu
Kod:
IPL Helper
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-10-10 13:10:05
IPL Helper powinien też pomóc przy stworzeniu garażu po wklepaniu odpowiednich danych,miałem go chyba na 2-gim kompie,ale się tym zbytnio nie bawiłem,bo nie tworze nowego 'otoczenia' w med'zie.
___________________
Postów:
14
Dołączył:
2009-05-06
Napisano dnia: 2009-10-13 15:09:54
Cytat:
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
thread 'CARCLEO'
:petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1
014B: $MYCAR = init_parked_car_generator #maverick color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1506.251 -1173.263 606.3677 angle 40.0
014C: set_parked_car_generator $MYCAR cars_to_generate_to 101
:petla2
wait 10
if
Car.Wrecked($MYCAR)
jf @petla2
jump @petla1
maverick- pojazd (w tym przypadku helikopter, nazwy trzeba brać chyba z vechicles.ide)
at 1506.251 -1173.263 606.3677 angle 40.0 - 3 współrzędne (np. do pobrania program San Andreas Place Manager) i angle -kąt
Ok. ale co ja mam teraz z tym tekstem zrobić, jak go już uzupełniłem. Nie robiłem nigdy moda Cleo. Coś pewnie z Sanny Builderem związane ale co zrobić.
Postów:
14
Dołączył:
2009-05-06
Napisano dnia: 2009-10-13 18:14:27
wow, to działa xD Już mi się udało ;D Dzięki za pomoc
Skąd mogę wziąść liste numerów kolorów pojazdów? :D
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-10-13 20:06:35
W pliku
Kod:
data/carcols.dat
masz spis wszystkich dostępnych kolorów.
___________________
Administrator
Postów:
14
Dołączył:
2009-05-06
Napisano dnia: 2009-10-13 20:40:01
ok, Terminator3 sam napisales ten skypt czy z jakiegoś tutoriala skopiowałeś, podałbyś jakiś link jesli tak?
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Napisano dnia: 2009-10-13 22:37:07
mi ten kod ktoś polecił/dał, może i jest poradnik do tego kodu ale nie znam