Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 14 Dołączył: 2009-05-06
#
Hej. Kto mi powie jak to zrobić żebym mógł zapisywać w garażu zrobionym przez siebie samochody. No bo na pewno nie wystarczy ze skopiuje jakiś garaż. Jak zrobić żeby mu sie brama garażowa otwierała i zeby sie dało zapisać. Thx
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Chyba najpierw trzeba budynek zrobić, a potem skrypt w CLEO albo main.scm ale nie jestem pewien.
Postów: 63 Dołączył: 2009-06-25
#
Poszukam bo gdzieś to czytałem trzeba coordsy ustawić był chyba jakiś program do tego...

___________________
'Cause sometimes you just feel tired,
Feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
And just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
And not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Po prostu jeśli gracz opuści pojazd w tej strefie gasi sinik pojazdu, wtedy pojazd powinien automatycznie się zapisać, co do bramy to można ja zrobić w plikach .ipl (dokładnie nie wiem jak)
Postów: 14 Dołączył: 2009-05-06
#
hej, ja cie pamiętam ;D Ty chyba kiedyś pisałeś na forum.gtasite.pl w tej samej sprawie ;D No i zajrzałem na twoją stronkę i widzę że zrobiłeś taki garaż w SF czyli umiesz ;D
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
@UP hehe dużo ludzi tak myśli a ja się posłużyłem w moim modzie sprytem, po prostu latałem sobie na czitach po SA, jestem na budowie i tu patrze kamera z garażu, myślałem ze wszedłem do tego garażu co już jest obok ale okazało się że zapisywanie pojazdów jest w całym budynku... co więcej R* planowało tam garaż ponieważ wnętrze było tylko drzwi były zamurowane, wystarczyło kilka chwil w 3ds max i gotowe :P
Postów: 14 Dołączył: 2009-05-06
#
No to skoro nikt nie umie takiego garażu zrobić, to może wiecie jak postawić wózki żeby zawsze stały w tym samym miejscu. Może jakiś tutorial czy coś, bo ja nigdzie nie moge znaleźć. Aha no i oczywiście mówie o CLEO bo w mainie no to nie będę mógł grać na savach.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'CARCLEO'

:petla1
wait 10
if
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1

014B: $MYCAR = init_parked_car_generator #maverick color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1506.251 -1173.263 606.3677 angle 40.0
014C: set_parked_car_generator $MYCAR cars_to_generate_to 101

:petla2
wait 10
if
   Car.Wrecked($MYCAR)
jf @petla2

jump @petla1


maverick- pojazd (w tym przypadku helikopter, nazwy trzeba brać chyba z vechicles.ide)
at 1506.251 -1173.263 606.3677 angle 40.0 - 3 współrzędne (np. do pobrania program San Andreas Place Manager) i angle -kąt
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ja bym jeszcze na koniec dodał do tego obkod kończący skrypt:
Kod:
0A93: end_custom_thread


Samochody można ustawiać jeszcze za pomocą programu
Kod:
IPL Helper
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
IPL Helper powinien też pomóc przy stworzeniu garażu po wklepaniu odpowiednich danych,miałem go chyba na 2-gim kompie,ale się tym zbytnio nie bawiłem,bo nie tworze nowego 'otoczenia' w med'zie.

___________________
Postów: 14 Dołączył: 2009-05-06
#
Cytat:
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'CARCLEO'

:petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1

014B: $MYCAR = init_parked_car_generator #maverick color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1506.251 -1173.263 606.3677 angle 40.0
014C: set_parked_car_generator $MYCAR cars_to_generate_to 101

:petla2
wait 10
if
Car.Wrecked($MYCAR)
jf @petla2

jump @petla1


maverick- pojazd (w tym przypadku helikopter, nazwy trzeba brać chyba z vechicles.ide)
at 1506.251 -1173.263 606.3677 angle 40.0 - 3 współrzędne (np. do pobrania program San Andreas Place Manager) i angle -kąt


Ok. ale co ja mam teraz z tym tekstem zrobić, jak go już uzupełniłem. Nie robiłem nigdy moda Cleo. Coś pewnie z Sanny Builderem związane ale co zrobić.
Postów: 14 Dołączył: 2009-05-06
#
wow, to działa xD Już mi się udało ;D Dzięki za pomoc

Skąd mogę wziąść liste numerów kolorów pojazdów? :D
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
W pliku
Kod:
data/carcols.dat

masz spis wszystkich dostępnych kolorów.

___________________
Administrator
Postów: 14 Dołączył: 2009-05-06
#
ok, Terminator3 sam napisales ten skypt czy z jakiegoś tutoriala skopiowałeś, podałbyś jakiś link jesli tak?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
mi ten kod ktoś polecił/dał, może i jest poradnik do tego kodu ale nie znam
Poprzedni 1 2 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG