Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
3Ds Max - Konwertowanie aut z VC do SA
|
Napisano dnia:
2009-07-02 22:37:04
dzięki, chyba mniej więcej już kumam o co chodzi
a co do tego Ano?s Script nie widzę go nigdzie (może jestem ślepy), może wrzuć na jakiś serwer będzie szybciej
P.S czy tym sposobem można też konwertować pojazdy z GTA3?
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
3Ds Max - Konwertowanie aut z VC do SA
|
Napisano dnia:
2009-07-01 12:26:29
ja w DFF IO mam coś takiego: http://zapodaj.net/images/e85b8765bd28.jpg
jak wybiorę to COL3 to otwiera się okienko wyboru pliku, co mam wybrać? plik .dff tego pojazdu?
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Tekstura - raz ciema raz jasana.
|
Napisano dnia:
2009-06-27 20:07:31
w czym robiłeś ten obiekt?
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
o wielkość chodzi o KB np. oryginalne auto waży 40KB to jak je wrzucę do maxa i wyeportuję bez zmian to on waży 48KB
P.S podałeś jakąś stronę, tyle że ja nie znam angielskiego :/
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Animowanie obiektu
|
Napisano dnia:
2009-06-27 10:43:44
olopl100, olopl100.... każdy obiekt który się porusza trzeba najpierw wrzucić do programu określić jak ma się ruszać i te określenia zapisać w pewnym pliku, później pewnie ustawić w main lub cleo (tylko czasem nie trzeba by robić szkieletu lub czegoś?)
szukam tutka który by to dobrze objaśnił... bo nie wiem, czy mogę może animować obiekt tak jak postać zapisać w pliku animacji i ustawić?? czy to jest możliwe czy to trzeba inaczej, szukałem różnych tutków ale jedyny jaki znalazłem to rosyjski w dodatku nie byłem pewny czy na pewno to opisywał..
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Kusior a jeśli wrzucę auto do 3ds max'a przez DFF IO to ono się psuje? bo dużo razy próbowałem coś dorobić do pojazdu i zawsze Crash (co ciekawe po zapisaniu bez zmian auta to plik który stworzył 3D max jest większy od normalnego)
P.S dużo osób z gtasite szuka tutka jak wyexportować auto do .dff przez 3Ds Max'a, bez skutku...
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Blender czy 3DS?
|
Napisano dnia:
2009-06-26 22:54:30
uups, duble post (błąd przeglądarki)
proszę moderację o usunięcie
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Blender czy 3DS?
|
Napisano dnia:
2009-06-26 22:53:53
@Kondziu to i tak piractwo wiec jak już to pobierz sobie pirata a nie będziesz się bawił jakimiś programami które i tak gó*** pomoga
Taka moja opinia
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
no tak ale na co mi auto w 3ds maxie jak nie można go wykonwertować do gta, lub nie wiem jak... wie ktoś może?
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Blender czy 3DS?
|
Napisano dnia:
2009-06-26 20:17:57
no to pobierz sobie 3Ds Max trail (wersja 30 dniowa)