Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
eurphie napisał(a):
Witajcie, dziś postanowiłem zainstalować CLEO - ściągnąłem, pobrałem, ładnie wypakowałem. Lecz jest problem, plik vorbisFILE.dll crashuje mi całą grę, w ogóle się nie odpala. A gdy wgram mój, oryginalny plik vorbisFILE.dll gra chodzi płynnie, ale CLEO się nie ładuję.

-----
Nie piszcie mi tu jakiś głupot o reinstalacjo, bo to nie pomaga. Chcę konkretów, aby działało po sampem.


może masz jakiś mod który podmienił ci ten plik?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
dzięki, chyba mniej więcej już kumam o co chodzi

a co do tego Ano?s Script nie widzę go nigdzie (może jestem ślepy), może wrzuć na jakiś serwer będzie szybciej

P.S czy tym sposobem można też konwertować pojazdy z GTA3?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
ja w DFF IO mam coś takiego: http://zapodaj.net/images/e85b8765bd28.jpg

jak wybiorę to COL3 to otwiera się okienko wyboru pliku, co mam wybrać? plik .dff tego pojazdu?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
po 1. pisz po polsku!
po 2. mp (chodzi o multiplayer?) są 2 wersje MTA i SA:MP, http://mtavc.com/dp.html i http://www.sa-mp.com/


P.S jeśli masz oryginalna wersje możliwe że to v2.00, na niej nie działa multi, polecam pobrać tego patch'a:
http://www.sendspace.pl/file/8GaPIgOK/
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
nic nie działa, np. wrzuciłem NRG 500 do maxa warzył 194KB po wyexportowamniu waży 204KB i nie działa w SA, ciągle wyskakuje że do gta potrzebuję kolizji i muszę zaznaczyć skip coll

P.S wyexportowałem do .3ds wrzuciłem do zmodelera i

Kod:
Scene Root doesn't contain "nrg500d.dff" node. file:GTAExport.cpp line:60

nie znam się na zmodelerze wiec nie mam pojęcia co bym miał poprawić ani jak
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Kusior napisał(a):
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=352020&hl=
Ten tutorial ci pomoże niestety po Angielsku jak znajdę czas to mogę ci przetłumaczyć jeśli chcesz to napisz PW.

niestety ten tut pokazuje jak zrobić obiekt który można popchnąć, a nie który z siebie się porusza
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Kusior napisał(a):
A to nie jest wina jakieś funkcji w Map Editorze do zaznaczenia
map edytor nie ma wpływu na obiekty, on je tylko ustawia i daje parametry typu widok z daleka itp.

olopl100 napisał(a):
Google SketchUp 7. Tytle że 3ds maxa użyłem do stworzenia pliku dff i col bo tamten program tego niestety nie potrafi.
z tego co zauważyłem to ten program (Google SketchUp 7) powoduje dużo takich błędów, ale mogę się mylić
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
w czym robiłeś ten obiekt?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
o wielkość chodzi o KB np. oryginalne auto waży 40KB to jak je wrzucę do maxa i wyeportuję bez zmian to on waży 48KB


P.S podałeś jakąś stronę, tyle że ja nie znam angielskiego :/
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
olopl100, olopl100.... każdy obiekt który się porusza trzeba najpierw wrzucić do programu określić jak ma się ruszać i te określenia zapisać w pewnym pliku, później pewnie ustawić w main lub cleo (tylko czasem nie trzeba by robić szkieletu lub czegoś?)


szukam tutka który by to dobrze objaśnił... bo nie wiem, czy mogę może animować obiekt tak jak postać zapisać w pliku animacji i ustawić?? czy to jest możliwe czy to trzeba inaczej, szukałem różnych tutków ale jedyny jaki znalazłem to rosyjski w dodatku nie byłem pewny czy na pewno to opisywał..
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Kusior a jeśli wrzucę auto do 3ds max'a przez DFF IO to ono się psuje? bo dużo razy próbowałem coś dorobić do pojazdu i zawsze Crash (co ciekawe po zapisaniu bez zmian auta to plik który stworzył 3D max jest większy od normalnego)

P.S dużo osób z gtasite szuka tutka jak wyexportować auto do .dff przez 3Ds Max'a, bez skutku...
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
uups, duble post (błąd przeglądarki)


proszę moderację o usunięcie
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
@Kondziu to i tak piractwo wiec jak już to pobierz sobie pirata a nie będziesz się bawił jakimiś programami które i tak gó*** pomoga

Taka moja opinia
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
no tak ale na co mi auto w 3ds maxie jak nie można go wykonwertować do gta, lub nie wiem jak... wie ktoś może?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
no to pobierz sobie 3Ds Max trail (wersja 30 dniowa)
Created & Powered by MakG