Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
trzeba by chyba zmienić mapowanie, ja wrzuciłem raz obraz 1024 X 700 coś i działało (nowy obiekt)
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
on napisał jak zrobić animację postaci... i tak to opisał że.....

a ja chcę animację obiektów nie pedów
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
fajny programik tyle że
1. nie usuwa on łodzi, czy one są przywiązane do wody czy jak?
2. nie usuwa tramwaju (pociągu pewnie też)
3. gdy ja sobie dodałem nowy obiekt (dość duży teren) wyskoczył ERROR
4. gdy chodzę po tej mapce testowej to jakiś się raz obraz robi jasny raz normalny

P.S może trochę nie w temacie ale czy w plikach .IPL w gta3.img jest zawarta mapa gta sa? bo w data/maps nie ma prawie żadnego normalnego obiektu typu dom itp.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
nie chodzi mi o zrobienie takiego obiektu jak ruchome schody, pompy na pustyni, kura która się pochyla czy dziewczyna machająca nogą
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
szukam tutka lub kogoś kto mógłby mi wytłumaczyć jak zrobić animację jakiegoś obiektu i jak to potem wrzucić do gry (oczywiście w 3Ds Max)
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
ja polecam wersje map edytora ze strony gtasite.pl
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Program uruchamiamy i klikamy F1, F2, F3 lub F4 (po więcej informacji zapraszam do Readme.txt) jeśli mapa się nie wczytuje (na pasku u góry powinno być 25% itd.) to przeczytaj poniższy tutorial.

Po pobraniu programu Map edytor powinien znajdować się w nim plik games.cfg jeśli nie ma to otwieramy program Notatnik, następnie otwieramy nasz folder GTA San Andreas, kopiujemy ścieżkę do niego, pokazane na screen'ie:
http://zapodaj.net/images/5a26cfb205d8.jpg
następnie wklejamy ją 4 razy pod sobą, tak:
Kod:
D:Program FilesRockstar GamesGTA San Andreas
D:Program FilesRockstar GamesGTA San Andreas
D:Program FilesRockstar GamesGTA San Andreas
D:Program FilesRockstar GamesGTA San Andreas

Potem Plik>Zapisz zapisujemy pod nazwą games.cfg (nie .txt). Mapa powinna się wczytywać, pamiętaj że każdy może mieć inną ścieżkę do folderu GTA sa wiec musisz skopiować u siebie.

Jeśli w folderze z Map Viewerem masz już plik games.cfg to klikasz prawym myszy>otwórz za pomocą: i wybierasz notatnik, następnie zmieniasz ścieżki na poprawne i zapisujesz.

Dlaczego 4 razy? otóż program Map Viewer może otwierać mapy z GTA SA, VC i GTA3 jeśli mamy zainstalowaną którąś część możemy ją dodać np. jako 2 (pierwsza linijka/ścieżka to F1 druga F2 itd.)

Klawiszologia
F1-F4 ładowanie mapy
F5 -wczytanie wszystkiego bez LOD (chyba, nie polecam naciskać)
F7 -schowanie plików/elementów LOD (long dystans,zaleca się gdyby program się ścinał)
F8 -reset kamery
F11 -wczytanie drogi z pliku MapViewer.lua (po więcej info: scripting.txt)
F12 -tworzy screen w formacie .bmp w folderze z Map Viewerem
Space (spacja) -jakaś kamerka ruchu samolotu
M -wybór dodatkowych informacji (wyświetlane na pasku u góry, czas, pozycja, ścieżka do folderu z grą itp.)
I -przemieszczanie się po Interiorach (zalecamy wejść na dość dobrą wysokość ponieważ tam znajdują się Interiory)
+/- -przybliżanie i oddalanie widoczności (gdyby program się ścinał zalecamy przycisnąć - do oporu)
0 (przytrzymane, na klawiaturze numerycznej) -zmienia godzinę
. (Del, na klawiaturze numerycznej) -ustawia godzinę na 12:00
* / (na klawiaturze numerycznej) -przybliżenie, oddalenie bez wczytywania nowych obiektów
W/S/A/D lub strzałki -poruszanie się
R/F lub Page up/down -poruszanie kamerą w górę i duł
mysz lub 4/6/8/2 (na klawiaturze numerycznej)- rotacja kamery (obrót)
Prawy Przycisk Myszy (PPM)- sprawdzanie nazw plików .dff i .txd danego obiektu (wyświetlane na pasku u góry)
Prędkość poruszania się: Lewy przycisk myszy (z klawiszem W) poruszasz się 5x szybciej, shift 10x szybciej (jakiś both to 50x szybciej, tylko co to jest xD) może też stosować połączone, czyli klawisz W + Lewy Myszy + Shift daje nam 15x większą prędkość niż normalnie

P.S myślę że komuś się przyda ;)
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Kawa

M4 czy Minigun
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
na 100% Youtube ale .com


Stunt czy Drift czy Parkour
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Hod dog

GSF czy Ballas
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
usuwałeś coś ostatnio? jakiś mod lub coś
pobierz zestaw oryginalnych plików (głównie chodzi mi o .dll): http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=25878.0
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
gdy robisz nową broń zawsze wczytaj starą ustaw nową tak jak ma być, połącz w jedną i starą usuń, inaczej to nigdy nie ustawisz jej idealnie
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
dobra, poradziłem sobie sam

gdyby ktoś szukał tego tutoriala co ja to:
http://www.youtube.com/watch?v=TwwMfLTR99o -riggowanie (chyba)
http://www.youtube.com/watch?v=wezvlqwE5II -modyfikacja ped'a
http://www.freewebs.com/creative_madman/rigging/pedestrianrig.html -riggowanie (trudniejsze)
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Otóż wrzuciłem pewnego peda do 3Ds Max'a, z dytowałem go ale gdy próbuje go wyexportować wyskakuje jakiś błąd. Co jeszcze muszę zrobić by dało się wyexportować tego peda??
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
odświeżam, nie wierze że nikt nie wie.... :/
Created & Powered by MakG