Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
pasek HP
|
Napisano dnia:
2010-01-30 16:27:40
ten pasek nie jest w żadnym pliku, on jest tworzony przez grę, np. sa:mp możesz sobie zrobić ile chcesz takich pasków i to w różnych kolorach
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Tworzenie trawy
|
Napisano dnia:
2010-01-29 09:48:24
olopl100 bo kolizję robisz pewnie w zły sposób, musisz robić COL III a nie 1
czyli nie opcja która sama robi kolizję
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Tworzenie trawy
|
Napisano dnia:
2010-01-28 16:19:46
olopl100 bo musisz wybrać dobrą opcję w grass, tam jest ich chyba kilkanaście
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Aston Martin DBS '06
|
Napisano dnia:
2010-01-24 16:10:43
@Kusior doszedłem do momentu "Potem wybierasz z menu...", jakiego menu ?? ja tam nigdzie nie widzę wyboru kolorów, może mugłbyś napisać jakiś tutorial albo jak znasz link do takiego tutka, był bym wdzięczny
a co do painjob'a to znaczy powiedzmy, mam zwykłe auto z gry, wrzucam je do 3ds max i co dalej, bo nie narzucę na nie po prostu tekstury bo wykasuje ona kolor, a może nie ??
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Tworzenie trawy
|
Napisano dnia:
2010-01-24 16:04:12
Edit Mode>Face zaznaczasz dane miejsce, i pod material, Flag, Unkwon masz taki przycisk, klikasz na niego i wybierasz grass
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Grupa freelancer`ska Get Art
|
Napisano dnia:
2010-01-20 15:45:35
tylko czemu to ch*jstwo z reklamami: .dbv.pl ... jest naprawdę dużo dobrych zagranicznych serwisów które za darmo bez reklam udostępniają wszystko (FTP, bazy danych itp.)
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Asi loader edytor
|
Napisano dnia:
2010-01-16 21:36:05
MrMartinator1 według mnie to te pliki są robione czysto w programowaniu czyli C++
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Asi loader edytor
|
Napisano dnia:
2010-01-15 22:23:05
a ja chcę psa na złotym łańcuchu....
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
SA MP
|
Napisano dnia:
2010-01-15 22:22:31
@olopl100 bzdura, jak by sa:mp nie mógł znaleźć GTA to by sie w ogóle nie uruchomiło
@Kusior odwrotnie, niech najpierw spatchuje grę: http://files.uploadffs.com/dump/gtasapatch.zip
a jeśli dalej ni działa to reinstal
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Wgywaniem Neonów
|
Napisano dnia:
2010-01-06 17:44:53
A o jakie neony ci chodzi, z tej strony ?? jeśli nie to daj link
P.S próbowałeś chociaż je zainstalować ?? przeczytałeś instrukcję/readme
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
ZModeler 2.2.2 Nie otwiera *dff
|
Napisano dnia:
2010-01-01 02:02:10
Zmodeler to shit, prosty mały programik a jeszcze kasę za niego chcą ...
jeśli chcesz robić naprawdę dobre modele to przeznacz trochę czasu i pobierz '3ds max' (przez 30 dni możesz robić co chcesz... po tym czasie musisz wykupić licencje bo nie uruchomisz programu)
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Zaraz zaraz, czy jakaś modyfikacja tu jest wasza czy to tylko pojazdy z neta.... jeśli z neta to róbcie, ale wysyłajcie między sobą, nie dawajcie czasem na neta jako jeden mod, bo możecie mieć kłopoty... (kto nie wierzy niech poczyta trochę o prawach autorskich)
Ogólnie mówiąc by zrobić z tego jeden mod potrzebujecie w nim powyżej 50% własnych modyfikacji i pozwolenie od wszystkich autorów tych samochodów itp. na wykorzystanie ich w modzie.
Inaczej to jak pośród tych autorów znajdzie się ktoś mądry to może was nawet do sądu podać
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Poradniki do .lua , pawno
|
Napisano dnia:
2009-12-17 22:03:57
www.pawno.pl polecam, sam się tam nauczyłem języka PAWN (właśnie, pawno - program, pawn - język programowania)
www.gtaonline.pl www.gtamscripting.info tu znajdziesz informacje ogólnie o tych językach programowania
P.S na każdym z tych serwisów jest opcja szukaj
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Problem z Txd Workshop 4.0
|
Napisano dnia:
2009-12-14 22:00:55
starsza wersja tego programu
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Temat:
Problem z Txd Workshop 4.0
|
Napisano dnia:
2009-12-14 14:31:55
Spróbuj zaimportować plik w innym formacie