Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
program cam hack nie jest do sa:mp, jest dodatek który umożliwia uruchamianie go w sa:mp ale sam cam hack jest do singla
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
mi ten kod ktoś polecił/dał, może i jest poradnik do tego kodu ale nie znam
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Ponawiam ponieważ fecik coś się nie odzywa
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Nie było by tego forum i ludzie nie grali by już w wersje Vice City i starsze

Co by było gdyby sa:mp wyszedłby w wersji v1.0 ?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
O wielkie, wielkie dzięki. Oczywiście punkt Pomógł czy jakoś tak

P.S jednak zrobiłeś na K
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Otóż w tym modzie http://www.gta-mods.pl/download/file/id/4 mimo tego że gram na sa:mp (w którym nie można wyłączyć HUD'u) HUD znika, planuję zrobić filmik w sa:mp problem w tym że mam widoczny HUD co obniża profesjonalność filmu, niby mam ten mod który podałem u góry ale dodaje on czarne paski, do tego program do tworzenia filmików dodaje też swoje paski do tego filmik wstawiam na YT który też dodaje paski przez co niezbyt estetycznie to wygląda, dlatego moja prośba, czy mógłby ktoś zrobić skrypt dzięki któremu np. jak nacisnę K to wyłączy mi się HUD, to chyba nie jest takie trudne
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'CARCLEO'

:petla1
wait 10
if
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1

014B: $MYCAR = init_parked_car_generator #maverick color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1506.251 -1173.263 606.3677 angle 40.0
014C: set_parked_car_generator $MYCAR cars_to_generate_to 101

:petla2
wait 10
if
   Car.Wrecked($MYCAR)
jf @petla2

jump @petla1


maverick- pojazd (w tym przypadku helikopter, nazwy trzeba brać chyba z vechicles.ide)
at 1506.251 -1173.263 606.3677 angle 40.0 - 3 współrzędne (np. do pobrania program San Andreas Place Manager) i angle -kąt
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
@UP hehe dużo ludzi tak myśli a ja się posłużyłem w moim modzie sprytem, po prostu latałem sobie na czitach po SA, jestem na budowie i tu patrze kamera z garażu, myślałem ze wszedłem do tego garażu co już jest obok ale okazało się że zapisywanie pojazdów jest w całym budynku... co więcej R* planowało tam garaż ponieważ wnętrze było tylko drzwi były zamurowane, wystarczyło kilka chwil w 3ds max i gotowe :P
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
olopl100 żeby to było takie proste
jeśli zrobi się tak jak napisałeś to przy dojechaniu do głównego obiektu będzie dalej widać LOD jeśli będzie gdzieś większy niż prawdziwy budynek.

Prawdziwe pliki LOD w gta nie maja bodajże kolizji bo jej nie potrzebują a nie ma z nimi crash ponieważ są ustawiane inaczej niż zwykłe, dokładnie nie wiem jak ale zobacz jak wejdziesz w jakiś duży obiekt w Map edyotrze to na dole masz LOD i w szarej ramce nazwę pliku, jest to jakieś łączenie czy coś (nie wiem jak to się robi) obiekty LOD różnią się dość dużo od zwykłych choćby tym że ustalając ich odległość ustalasz też w jakiej maja one zniknąć jeśli podjedziemy bliżej.

Każdy obiekt który jest większych rozmiarów, czyli powinno go widać z daleka, ma jeden plik LOD ustawiany w danym miejscu, z powodu na swoja skomplikowaną budowę nie można robić jego klonów i ustawiać na mapie jak zwykłe rzeczy (zwykłe obiekty można ponieważ mniejsze obiekty takie jak latarnie są ustawiane dość gęsto, dlatego też zrobienie programu Map edytor nie było takie trudne)

Podsumowując, jeśli chcesz by nowy obiekt miał swój LOD musisz albo przesunąć jego dotychczasowy plik LOD w miejsce gdzie ustawiłeś kopie budynku czy tam czego, lub zrobić to tak jak napisał olopl100, zrobić nowy plik LOD, lecz będzie on uznawany jako zwykły obiekt z dość dużą odległością widzenia.



Prosty przykład gdy stworzysz nowy obiekt nie ma on w ramce LOD żadnej nazwy, jedyna zaleta że można taki plik zrobić i podłączyć jako LOD, dokładnie jak to zrobić musiałbyś zapytać się ludzi którzy robią mapy do SA na dużą skale (mapy zastępujące całe SA)
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Po prostu jeśli gracz opuści pojazd w tej strefie gasi sinik pojazdu, wtedy pojazd powinien automatycznie się zapisać, co do bramy to można ja zrobić w plikach .ipl (dokładnie nie wiem jak)
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
@danio1151 gdy klikasz spację biegasz szybciej niż jak trzymasz

raczej musisz walić w tą spację, jedynie możesz zmienić sobie spację na rolkę myszki dzięki czemu gdy będziesz zmieniał bronie będziesz miał efekt "walenia w spację" (jeśli masz jakieś bronie zmień też zmienianie broni na np. spację, taka zamiana)
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Po prostu nie bierz plików które nazywają się LOD lub które maja małą jakość

P.S polecam tworzyć nowe pliki .ipl a nie edytować istniejące bo to może powodować błędy, do tego skopiować też plik gta3.img ponieważ map edytor edytuje też niektóre pliki .ipl z niego
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
@Up ja jakoś nie mam...
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Dopowiem jeszcze że jeśli nasz nowy ped ma inny układ rąk niż ped z gta wystarczy przesuwać te żółte zwoje (czyli peda z gta) tak by były w takim samym układzie rąk itp. (po zapisie te zmiany powinny się wyzerować) i dopiero wtedy zaznaczamy peda z gta przez vertexy itd.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
było (wystarczy poszukać na YT jest chyba 100 filmików o taki modzie) do tego on miał większe ograniczenie
Created & Powered by MakG