Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-06-27 16:39:18
Czemu jak dodam model do gry to teksturę raz mam jasną a raz ciemną? Tak jak na obrazku po niżej:
Postów:
96
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-06-27 17:30:54
Układ oświetlenia w grze?.
___________________
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Napisano dnia: 2009-06-27 20:07:31
w czym robiłeś ten obiekt?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-06-27 21:37:59
Cytat:
Układ oświetlenia w grze?.
Nie bardzo wiem o co ci z tym chodzi.
Cytat:
w czym robiłeś ten obiekt?
Google SketchUp 7. Tytle że 3ds maxa użyłem do stworzenia pliku dff i col bo tamten program tego niestety nie potrafi.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-06-27 22:35:24
eurphie napisał(a):
Układ oświetlenia w grze?.
W GTA San Andreas nie ma takiego zaawansowanego oświetlenia ;)
___________________
Administrator
Postów:
63
Dołączył:
2009-06-25
Napisano dnia: 2009-06-28 09:13:26
A to nie jest wina jakieś funkcji w Map Editorze do zaznaczenia czy w Maxie przy exportowaniu dff lub cola?
___________________
'Cause sometimes you just feel tired,
Feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
And just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
And not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Napisano dnia: 2009-06-28 11:30:55
Kusior napisał(a):
A to nie jest wina jakieś funkcji w Map Editorze do zaznaczenia
map edytor nie ma wpływu na obiekty, on je tylko ustawia i daje parametry typu widok z daleka itp.
olopl100 napisał(a):
Google SketchUp 7. Tytle że 3ds maxa użyłem do stworzenia pliku dff i col bo tamten program tego niestety nie potrafi.
z tego co zauważyłem to ten program (Google SketchUp 7) powoduje dużo takich błędów, ale mogę się mylić
Postów:
96
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-06-28 12:09:37
Cytat:
W GTA San Andreas nie ma takiego zaawansowanego oświetlenia ;)
Haha, myli się pan, panie Maćku.
Jest coś takiego, dowody? SA-MP jest dowodem, zmieniając pogodę skiny są inaczej podświetlane, budynki również...
A tutaj notka;
Kod:
Silnik graficzny gry został podkręcony. W grze będzie bardziej widoczna mgła, oraz nowe refleksy świetlne na wozach, szybach, lustrach.. tak samo jak nowe techniki typu "radial lighting", który umożliwia bardziej realistyczne cieniowanie, "soft-shadow lighting" dla lepszego wyglądu wnętrz.
Wszystko w grze będzie miało modele zależne od pory dnia - aby uzyskać lepsze cieniowanie/oświetlenie.
W grze będzie zastosowany inny poziom fizyki gry - "impact animation", jak nazwało to Rockstar Games.
// MakG: W czystem GTA San Andreas nie ma takich złożonych efektów świetlnych (jest albo w cieniu albo w słońcu, nie ma takich przejść).
KLIK
___________________
Postów:
63
Dołączył:
2009-06-25
Napisano dnia: 2009-06-28 13:20:21
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=301259 Tutaj jest opisane jak to ładnie poustawiać.
___________________
'Cause sometimes you just feel tired,
Feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
And just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
And not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.
Postów:
5
Dołączył:
2009-06-20
Napisano dnia: 2009-06-28 21:12:11
sketchup nie jest przystowany do gier tylko do prezentacji, dlatego mogą wychodzić błędy z konwersją itp.
Postów:
63
Dołączył:
2009-06-25
Napisano dnia: 2009-06-29 10:23:29
W 3Ds Maxie też wychodzą... Więc dlatego dałem linka
___________________
'Cause sometimes you just feel tired,
Feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
And just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
And not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.