Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Zajrzałeś do tej dokumentacji? Chyba nie.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Przecież wystarczy dać graczowi wybraną broń opcodem 01B2

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tak, ścieżki RRR to zbiór konkretnych współrzędnych, więc są niezależne od otoczenia i wbudowanych ścieżek.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Wystarczyło zajrzeć do bazy opcodów, do kategorii obiekty.

Kod:
0107: 1@ = create_object #AD_FLATDOOR at 1833.36 -1995.45 12.5
0382: set_object 1@ collision_detection 0


To utworzy obiekt w danym miejscu, który będzie bez kolizji. Teraz wystarczy sprawdzić, czy gracz jest w zasięgu obiektu.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
To jest zdekompilowany skrypt, a nie kod źródłowy, od którego zacząłeś. Nie chce mi się tego analizować, wklej kod, który jest czytelny.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Wrzuć cały kod źródłowy.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Po co robić podobny mod? Bądźcie oryginalni.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Spróbuj z tym:
Kod:
00DF: actor $PLAYER_ACTOR driving

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tak - 0AB9. Odczytujesz stan dźwięku i po prostu sprawdzasz, czy jest równy 1:

Kod:
0AB9: get_mp3 $hMP3 state_to 7@

if
  
7@ == 1
then
  
// dźwięk jest odtwarzany

end

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie wiem, czy autor wyraża zgodę na majstrowanie przy modzie.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tym:
Kod:
056E: car 3@ defined

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie trzeba tego stosować, żeby wprawić pojazd w ruch. Być może był u Ciebie problem z odczytaniem ścieżki (np. otwarte archiwum IMG, czy złe uprawnienia).

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie przypisałeś pojazdu do ścieżki, tylko ją załadowałeś. Po pętli while dodaj:
Kod:
05EB: assign_car 1@ to_path 900

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie bardzo wiem, jak mam Ci to wyjaśnić po kolei, jak do tego są potrzebne dwa opcody, które zostały zaprezentowane w tamtym poradniku. Tutaj jest inny temat o tych zmiennych, może Ci rozjaśni sytuację.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Gdy myszka jest w bezruchu, to obie wartości wynoszą 0. Kiedy myszka porusza się w lewo, wartość X jest ujemna. Kiedy porusza się w górę, to wartość Y jest dodatnia itd.

___________________
Administrator
Created & Powered by MakG