Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
mam dwa pytania

1. Czy jest jakaś możliwość działania między plikami .cs? To znaczy np. mamy kod który wykonuje jakieś czynności a potem przestaje działać tylko odpala inny skrypt cs.

2. Jest jakiś poradnik, dotyczący zapisu informacji do pliku? To znaczy np. zmieniliśmy skin gracza i gdy zapiszemy grę a potem wczytamy to żeby on był po wczytaniu gry.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Komunikacja pomiędzy skryptami będzie najprostsza do zrobienia poprzez zmienne CLEO. Więcej o nich w tym poradniku.

2. Nie ma jeszcze takiego poradnika, ale to zwykłe operacje na plikach INI. Potrzebne opcody są w naszej bazie. Niestety nie są jeszcze opisane, może później skuszę się na napisanie tutoriala.

___________________
Administrator
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Można też zapisać to w formacie binarnym, i jest to szybsza metoda, no i kompatybilna z CLEO3.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
1. Nie kumam trochę tego w tym poradniku mógłbyś wyjaśnić po kolei o co chodzi bo jestem żółtodziobem jeszcze :P
2.Byłbym wdzięczny za napisanie takiego poradnika
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie bardzo wiem, jak mam Ci to wyjaśnić po kolei, jak do tego są potrzebne dwa opcody, które zostały zaprezentowane w tamtym poradniku. Tutaj jest inny temat o tych zmiennych, może Ci rozjaśni sytuację.

___________________
Administrator
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG