Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Chyba wystarczy tylko podać lokalizację, gdzie znajduje się plik gta_sa.exe. Możesz pobrać samego cracka no-cd.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
xXaerooff2Xx napisał(a):
Przeprasam za długi brak odpowiedzi, lecz rzadko tu bywam.

No to skorzystaj z opcji "Śledź ten temat".

Problem rozwiązany, temat zamykam.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Robisz moda na ślepo bez testowania?

Plik camera.scm do ściągnięcia. Możesz go otworzyć nie mając GTA SA przy pomocy Sanny Buildera.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
CrisPK napisał(a):
A jaki masz telefon, jakiego androida ? I jaki procesor

Zontus napisał(a):
Ps. mój handy htc desire limited edition (wodoodporny)


Oto co zastosowałem u siebie i na Samsung Galaxy S działa płynnie:
1. Ściągnij z marketu "Chainfire 3D", zainstaluj w nim sterownik i w opcjach OpenGL zaznacz "Reduce texture quality".
2. Jeżeli wciąż będzie przycinać, to usuń stacje radiowe z katalogu audio, a w ostateczności wyrzuć wszystkie pliki audio lub po prostu zmień nazwę katalogu.

Niestety nasze telefony nie są oficjalnie wspierane, więc trzeba kombinować.

PS. Korzystanie z Chainfire 3D wymaga dostępu do konta administratora (roota).

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Skoro czyścisz całą mapę gry, to jak wyobrażasz sobie tę cutscenkę?

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Upewnijcie się, że w czasie korzystania z PED Editora nie macie uruchomionego GTA SA, ani otwartego pliku gta3.img.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeżeli nie umiesz czytać, to zostaje ci tylko podejść do tego w sposób empiryczny.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Odnosiłem się tylko do poszczególnych aspektów Twojego pomysłu, o samej zbroi się nie wypowiadałem. Nie wiem, czy jest taka zrobiona.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
if
  0AD2: $actor = player $PLAYER_CHAR targeted_actor
then
  
// gracz celuje w ight: bold\">$aktor

else
  // gracz w nikogo nie celuje

end

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Jest już taki mod.
2. Jest już taki mod.
3. Da się, ale to sporo roboty.
4. To nie jest związane z CLEO, ale z broniami i efektami.
5. Są mody na różne wyrzutnie rakiet, możesz je przerobić pod postać.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Zmień obie zmienne globalne ($MARKER, $IKONA) na zmienne lokalne (np. 20@ i 21@)
2. Procedura petla2 jest niepotrzebna, bo opcode 038B automatycznie sprawdza załadowanie modeli.

To jedyne błędy, które widzę, ale nie sądzę, żeby to one miały wpływ na aktorów.

Czy używane modele są oryginalnymi z gry, czy modyfikowane?

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Na:
- karcie TV
- pudełku od karty TV
- rachunku/fakturze za kartę TV

wybierz sobie źródło...

___________________
Administrator
Created & Powered by MakG