Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Przecież wszystko jest w naszym poradniku i bazie opcodów...

Kod:
{$CLEO .cs}
:Misja
while 
true
  wait 
0
  if
    
0AB0: key_pressed 0x74
  then
    
0A94: start_custom_mission "misja"
    break
  end
end
wait 
1000
jump 
@Misja

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Przecież możesz rozciągać tekstury, wystarczy jedna.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Super! Jutro wrzucę na stronę główną :)

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Ciekawy pomysł z tym HUDem, wygląda nieźle, tylko zauważyłem, że paski życia/pancerza/tlenu zmieniają się tylko po osiągnięciu pewnej wartości granicznej, zamiast wyświetlać dane z największą dokładnością.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Na Windowsa nie pamiętam żadnego innego narzędzia do otworzenia GTA SA w oknie. Pod Linuksem można po prostu ustawić wirtualny pulpit w Wine na odpowiednie rozmiary.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Hitman.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jemu chyba bardziej chodzi o tryb swobodnego poruszania kamerą przez gracza. Niestety nie ma prostego sposobu na coś takiego, trzeba napisać własny skrypt obsługujący ruch kamerą.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Spróbuj z tym:
Kod:
06E0: set_2_player_camera_mode_to 1 

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Pierwsze dwa to zwykłe przypisanie zmiennej do zmiennej, czyli zmienna A otrzyma wartość zmiennej B.
Kolejne dwa to zwykła matematyka - porównywanie wartości i dodawanie.

Jeżeli przy opcodzie jest dopisane
// (int) - to chodzi o liczbę całkowitą
// (float) - chodzi o liczbę zmiennoprzecinkową

Ostatnie dwa dotyczą bitów - Silent je opisze w naszej bazie.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Zaktualizowałem INE, możesz zobaczyć, czy w nowej wersji wciąż występuje ten błąd.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Koczko napisał(a):
Mi się wyłącza gra w 3 misji co trzeba odebrać te pieniądze , już naskocze na ciężarówke , porozwalam te dwa samochody i jak chce wziąć te pieniądze to mnie wywala z gry .


Dzieje się tak za każdym razem, gdy próbujesz przejść tę misję? Jakie mody masz jeszcze zainstalowane oprócz INE?

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Instalator It Never Ends korzysta z programu Spark do modyfikacji archiwum IMG, a on wymaga Microsoft .NET Framework 1.1. Upewnij się, że masz go zainstalowanego przed wgrywaniem INE.

Wcześniej nie było o tym wzmianki w opisie moda, teraz ją dodałem.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Chodzi Ci o efekty wystrzału?
models/effects.fxp

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tutaj możecie podzielić się Waszymi wrażeniami z gry. Co wam się podobało, a co nie?

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tutorial już jest:
Ścieżki RRR dla pojazdów

___________________
Administrator
Created & Powered by MakG