Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
To ładuje model peda, nie tworzy go. Później możesz użyć tego modelu do stworzenia peda (tj. utworzyć peda o podanym modelu).
Poprawiony kod:

Kod:
{$CLEO .cs}
0247: request_model 223 // kierowca

0247: request_model #GREENWOO // Samochód Greenwood

038B: load_requested_models

// Tworzenie pojazdu

00A5: $WOZ = create_car #GREENWOO at 2288.7903 -1673.1986 14.3883
0175: set_car $WOZ z_angle_to 358.2751
0229: set_car $WOZ color_to 2 1

// Tworzenie peda o wcześniej załadowanym modelu

009A: 1@ = create_actor_pedtype 4 model 223 at 0.0 0.0 0.0

// Wsadzanie peda do pojazdu na miejscu kierowcy

072A: put_actor 1@ into_car $WOZ driverseat 

end_thread

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Zrób to, co podpowiedział komunikat błędu. Sprawdź, czy katalog i jego pliki są tylko do odczytu. Jeśli tak, to odznacz tę opcję.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie pamiętam, jak nazywał się ten tryb w SA CamHack, ale "Free mode" polega na tym, że ustawiasz kamerę w dowolnym miejscu i jest niezależna od środowiska, więc nie możesz tego zmienić.

Możesz to zrobić statycznie w skrypcie CLEO (ustawić pozycję kamery na odpowiedni offset od gracza).

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
To przeczytaj tutoriale. Każdy pojazd, ped, obiekt itd. mają swój uchwyt (tj. są przypisane do zmiennej). Jeżeli stworzyłeś pojazd pod zmienną 35@, to odwołujesz się do niego w opcodach, które podał SabaruPL. W tym przypadku uchwyt do samochodu to pierwszy parametr.

// Edit: niedługo mnie szlag trafi z twoim nazwami tematów i opisami problemów. Naucz się poprawnie zadawać pytania, bo następne tematy przedstawione w ten sposób będą usuwane. Jak mądrze zadawać pytania?

Tytuł tematu poprawiłem tym razem za ciebie, ale pamiętaj o tym.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Przecież jest od groma tutoriali na naszej stronie, w wielu z nich są przykłady z samochodami. Dodatkowo jest u nas baza opcodów z wyszukiwarką. Wystarczy użyć opcodu 00A5 do stworzenia pojazdu i 0129 do stworzenia peda w samochodzie na miejscu kierowcy.

Kod:
00A5: 0@ = create_car #PONY at 0.0 0.0 0.0
0129: 1@@ = create_actor_pedtype 23 model #MALE01 in_car 0@ driverseat


Wcześniej oczywiście trzeba załadować model pojazdu i peda.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
piotrburza napisał(a):
szkoda tylko że nie obsługuje edycji plików img :/

Żaden gotowy kreator tego nie obsługuje :) Po to dostałeś link do Spark Console, musisz użyć go w tym kreatorze.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
piotrburza napisał(a):
Było by na prawdę super gdyby takowy program obsługiwał również edycje pliku carcols.dat oraz handling.cfg

Do czegoś takiego musiałbyś sam napisać skrypt/program.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie jestem pewien, ale chyba taką, jaką ma modyfikacja zmieniająca mapę na widok satelitarny, czyli 6000x6000:
http://www.google.pl/search?hl=pl&gbv=2&tbs=isz:l&tbm=isch&sa=X&ei=DQKkTrn6E83ssgacqISCAw&ved=0CD0QvwUoAQ&q=gta+sa+satellite+map&spell=1&biw=1280&bih=819

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Chyba wyglądałoby lepiej, gdyby krawędzie były trochę bardziej wygładzone.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Ustaw dźwięk w systemie na stereo.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Ja mam Samsunga Galaxy S, też na androidzie i nic mi się nie wiesza...

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Zacznijmy od tego, że nie ma dobrych głośników w telefonach. Nie oczekuj jakości dźwięku takiej jak na komputerowych głośnikach.

ToyotaSupra napisał(a):
Nie zawieszający się przy zapełnionej pamięci.

Każdy telefon będzie się dławił, jeżeli przekroczysz jego możliwości.

ToyotaSupra napisał(a):
Dobra przeglądarka internetowa.

Każdy telefon z systemem Android. Przeglądarkę można sobie wybrać spośród pięciu wiodących.

ToyotaSupra napisał(a):
I aparat nie najgorszy.

5 Mpix to chyba nie najgorzej, teraz większość telefonów ma taki.


W tym przedziale cenowym proponowałbym Samsung Galaxy Spica, albo HTC Wildfire, chociaż jakbyś dołożył ze 150 zł, to mógłbyś kupić dużo lepszego HTC Desire lub Samsung Galaxy Ace.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Na który się zdecydować? Na żaden. Można kupić lepszy telefon nawet za niższą cenę.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Nie jestem pewien, co masz na myśli. Wszystkie opcody związane z wojnami gangów.
2. Skorzystaj z opcodu 0179 do sprawdzenia, czy gracz koliduje z obiektem, a następnie odtwórz dźwięk:
Kod:
0AAC: $hMP3 = load_audiostream "CLEO\playlist\1.mp3" 
0AAD: set_mp3 $hMP3 perform_action 1


3. Tak, możesz sprawdzić, czy aktor kuca opcodem 0597:
Kod:
if
  0597:   actor $PLAYER_ACTOR crouching
then
  
// aktor kuca

else
  
// aktor stoi

end

lub samo sprawdzenie, czy aktor stoi:
Kod:
if
  8597:   not actor $PLAYER_ACTOR crouching
then
  
// aktor stoi

end

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
- Funkcje sprawdzające wkładasz do konstrukcji if, a funkcje wykonujące później.
- Po ładowaniu modeli użyj opcode'a 038B.
- Na końcu skryptu nie musisz przeskakiwać do procedury "ZIOMEK", bo już na początku sprawdziłeś, czy gracz jest zdefiniowany (tj. gra się załadowała).

Kod:
{$CLEO .cs}

thread 
'ZIOMEK'

0247: load_model #FAM1
0247: load_model #FAM2
0247: load_model #FAM3
038B: load_requested_models

:ZIOMEK
wait 
10
   if
     
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf 
@ZIOMEK

:ZIOMEK1
wait 
10
if
     
0AB0: key_pressed 0x37
jf 
@ZIOMEK1

09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM1


:ZIOMEK2
wait 
10
if
     
0AB0: key_pressed 0x38
jf 
@ZIOMEK2

09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM2


:ZIOMEK3
wait 
10
if
     
0AB0: key_pressed 0x39
jf 
@ZIOMEK3

09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #FAM3


jump 
@ZIOMEK1

:NOP
0000: NOP
0A93: end_custom_thread

___________________
Administrator
Created & Powered by MakG