Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
1. Jak w main.scm stworzyć tereny do przejmowania na mapie? Tak jak jest po misji ''Buldog''.
2. Jak zrobić aby na wybranym modelu pojawił się dźwięk gdy na niego wejdziemy np: chodzenia po trawie?
3. Czy da się sprawdzić pozycję gracza? Czyli czy stoi, czy kuca.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
od.2 Takie coś się robi np. przez edycje kolizji za pomocą programu CollEditor2. Krótki poradnik:
Otwierasz program i wczytujesz swoją kolizje. Następnie z dostępnych zakładek wybierasz face(1) i zaznaczasz teren(2) na którym chcesz posiać trawę. Potem przechodzisz jeszcze raz do zakładki face i ją przewijasz na duł aż odnajdziesz belkę o nazwie default(3), klikasz na nią i z menu wybierasz Grass(4). Z kolejnego menu wybierasz jaki rodzaj trawy chcesz zasiać no i w sumie tyle.

http://img708.imageshack.us/img708/986/kolizja1.th

Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Nie jestem pewien, co masz na myśli. Wszystkie opcody związane z wojnami gangów.
2. Skorzystaj z opcodu 0179 do sprawdzenia, czy gracz koliduje z obiektem, a następnie odtwórz dźwięk:
Kod:
0AAC: $hMP3 = load_audiostream "CLEO\playlist\1.mp3" 
0AAD: set_mp3 $hMP3 perform_action 1


3. Tak, możesz sprawdzić, czy aktor kuca opcodem 0597:
Kod:
if
  0597:   actor $PLAYER_ACTOR crouching
then
  
// aktor kuca

else
  
// aktor stoi

end

lub samo sprawdzenie, czy aktor stoi:
Kod:
if
  8597:   not actor $PLAYER_ACTOR crouching
then
  
// aktor stoi

end

___________________
Administrator
Postów: 245 Dołączył: 2011-03-21
#
Dzięki wam. Opcode 0879 odpowiada za włączenie wojny gangów, a ja chce wiedzieć jak stworzyć na mapie np: czerwony prostokąt na Santa Maria Beach i jeśli tam wejdziemy w jakiś znacznik to zaczyna się wojna i jak wygram to zmienia się na mój kolor. I czy da się samem zaznaczyć teren na mapie?
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG