Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod jest napisany dobrze, odliczanie uruchamia się po wjechaniu w strefę. Gdzie potem jest gracz już nie ma znaczenia. Ten pierwszy opcode 00EC jest niepotrzebny, bo to funkcja sprawdzająca, a nie stosujesz tam żadnego ifa.

Kod:

{$CLEO .cs}
:NONAME_33
wait 
0
if 
and
   00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2489.897 -1669.733 radius 30.0 30.0 
   Player.WantedLevel($PLAYER_CHAR) > 0
else_jump 
@NONAME_33

018A: 1@ = create_marker_checkpoint_at 2489.897 -1669.733 13.33 
wait 
20000 
0565: create_soundless_explosion_at 2489.897 -1669.733 13.33 type 11 

0A93: end_custom_thread


Ewentualnie zamiast zwykłego waita możesz zastosować wbudowany licznik (timer). Więcej o licznikach tutaj.

Kod:
32@ = 0
:check1
wait 
0
  32@ >= 20000
jf 
@check1

// dalszy kod

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Proszę, przeczytaj podstawy tworzenia w SCM, dokładniej chodzi mi o poradnik o pętlach. Wtedy będziesz wiedział, co jest nie tak.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Zinterpretowałem "w tym miejscu" jako odwołanie do miejsca w kodzie źródłowym, bo napisałeś to odnośnie instrukcji wait.

Wybuch w określonym miejscu możesz utworzyć przy pomocy opcodu 0948.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Człowieku, nikt nie będzie zgadywał, o co ci chodzi. Sprecyzuj, co chcesz zrobić. Jaki to ma być wybuch? Samochód ma eksplodować, czy wybuch w określonym miejscu?

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
http://www.gta-mods.pl/forum/temat/728#post3903
W podanym temacie jest przykład z samochodem, ale to samo tyczy się innych pojazdów, obiektów i aktorów. Całość sprowadza się do odczytania współrzędnych pozycji gracza i zmodyfikowanie ich według potrzeb.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Możesz ustawić tak kamerę opcodem 067C, dokładny opis w naszej bazie opcodów:
http://www.gta-mods.pl/baza-opcodow/067C

Jednak nie jestem pewien, czy będzie możliwe poruszanie kamerą za pomocą myszki, będziesz musiał to sprawdzić.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#

  1. Było na forum:
  2. http://www.gta-mods.pl/forum/temat/379#post2163
    http://www.gta-mods.pl/forum/temat/1172#post6281
    http://www.gta-mods.pl/forum/temat/35#post199

    Opis działania potrzebnej funkcji w naszej bazie opcodów:
    http://www.gta-mods.pl/baza-opcodow/09C7
  3. Niestety nie zajmuję się modelami - niech kto inny wypowie się na ten temat.
  4. "Dowolne ustawienie kamery" to trochę szerokie pojęcie, rozwiń to i napisz, jakie widoki Cię interesują. Chyba że chodzi Ci o swobodne poruszanie kamerą - do tego wystarczy program SA CamHack.


PS. Usunąłem numer Gadu Gadu. Zadając pytanie w publicznym miejscu oczekuj publicznej odpowiedzi. Forum ma być pomocne dla obecnych i przyszłych użytkowników. Ktoś może mieć podobny problem, a wglądu do Twojej historii GG nie mamy.

PS 2. Czekamy na jakąś zapowiedź modyfikacji :)

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
W pierwszym tutorialu o tworzeniu misji jest przykład zastosowania sfery.
Tworzenie Misji - Podstawy

Sferę można też utworzyć bezpośrednio podczas sprawdzenia, czy gracz dotarł do danego miejsca. Wszystko jest opisane w bazie opcodów:

Opcode 00EC

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Najwyraźniej wykorzystałeś już swój czas na testowanie programu.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
@ZotaK
Jest w dziale GTA IV, ale i tak powinno to być zaznaczone w treści posta.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
@Zontus
Można usunąć kilka naraz.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
@ToyotaSupra
Prawie wszystkie opcody przydzielone do kategorii są opisane.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
To jest parametr do programu Spark Console. W pliku spark.ini muszą znajdować się poprawne polecenia obsługiwane przez Spark Console.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
No to było tak od razu. W temacie jest pytanie, czy te auta są dziwne, a w treści jest sam obrazek. Masz najnowszą wersję CLEO?

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
@Zontus to auto jest od razu w GTA SA.

___________________
Administrator
Created & Powered by MakG