Temat:
Strefa
|
Napisano dnia: 2011-11-11 08:45:39
Kod jest napisany dobrze, odliczanie uruchamia się po wjechaniu w strefę. Gdzie potem jest gracz już nie ma znaczenia. Ten pierwszy opcode 00EC jest niepotrzebny, bo to funkcja sprawdzająca, a nie stosujesz tam żadnego ifa.
{$CLEO .cs}
:NONAME_33
wait 0
if and
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2489.897 -1669.733 radius 30.0 30.0
Player.WantedLevel($PLAYER_CHAR) > 0
else_jump @NONAME_33
018A: 1@ = create_marker_checkpoint_at 2489.897 -1669.733 13.33
wait 20000
0565: create_soundless_explosion_at 2489.897 -1669.733 13.33 type 11
0A93: end_custom_thread
Ewentualnie zamiast zwykłego waita możesz zastosować wbudowany licznik (timer). Więcej o licznikach tutaj.
Kod:
{$CLEO .cs}
:NONAME_33
wait 0
if and
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 1 near_point 2489.897 -1669.733 radius 30.0 30.0
Player.WantedLevel($PLAYER_CHAR) > 0
else_jump @NONAME_33
018A: 1@ = create_marker_checkpoint_at 2489.897 -1669.733 13.33
wait 20000
0565: create_soundless_explosion_at 2489.897 -1669.733 13.33 type 11
0A93: end_custom_thread
Ewentualnie zamiast zwykłego waita możesz zastosować wbudowany licznik (timer). Więcej o licznikach tutaj.
Kod:
32@ = 0
:check1
wait 0
32@ >= 20000
jf @check1
// dalszy kod
:check1
wait 0
32@ >= 20000
jf @check1
// dalszy kod
___________________
Administrator