Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Brzuszki odradzam. Są nieefektywne i szkodzą na kręgosłup.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Ok, po pierwsze, zauważyłem, że w poradniku były użyte zmienne globalne, co jest dosyć ryzykowne (poprawiłem). Więcej na temat zmiennych w tym poradniku. Opcode na zmianę prędkości pojazdu mógł nie działać, jeśli zmienna zaadresowana pod daną nazwą została nadpisana przez grę lub inny skrypt CLEO.

Jeżeli pomimo zmiany zmiennych na lokalne, pojazd wciąż porusza się wolno, to możesz spróbować ruszyć samochód tym opcodem:
Kod:
05D1: AS_actor 1@ drive_car 0@ to 0.0 0.0 0.0 speed 20.0 0 model #NULL 0

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jakie rady? Po prostu programuj i staraj się sam rozwiązywać problemy w oparciu o książki i materiały w Internecie. Myślę, że na forach zostało zadane już każde pytanie związane z początkami programowania, więc czasem, żeby pójść do przodu wystarczy chwilę poszukać.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Zwiększ jakość tekstur w ustawieniach. Pewnie masz ustawione na "Low".

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Przeczytaj ostatniego newsa...

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Wszystko ładnie, pięknie, tylko po co? Mapa Vice City do SA już jest, samochody też można sobie wgrać, a misji za szybko nie przeniesiecie, bo to multum roboty.

Już lepszym pomysłem byłoby przeniesienie Vice City na silnik GTA IV, bo ma dużo większe możliwości i efekt byłby nieporównywalnie lepszy.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Model dobry, tylko czemu screen na tle mapy Vice City, skoro macie zrobione 70% Liberty City? :D

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tak, już myślałem o tym. Zamierzam to wprowadzić w terminie bliżej nieokreślonym.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Brakuje dosłownie dwóch linijek nagrań + ewentualne ponowne nagrania, jeżeli okaże się, że nie nadają się do finalnej wersji.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak ma się pokazywać, skoro wyłączyłeś rysowanie tekstów? Dodaj
Kod:
03F0: enable_text_draw 1

kiedy gracz jest w odpowiednim pojeździe.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Wywal to:
Kod:
03F0: enable_text_draw 0

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeszcze się wstrzymam od komentarza, żeby nie oszukać. Kiedy będę wiedział na 100%, to na pewno pojawi się news na stronie głównej.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Raz miałem podobnie, telefon zawiesił mi się podczas skanowania multimediów, odłożyłem go na chwilę, żeby zaczekać aż się odwiesi, ale po minucie, dwóch, był rozgrzany do 40 stopni i trzeba było go wyłączyć poprzez wyjęcie baterii.

Jeżeli nie uszkodziły się żadne podzespoły, to możesz spróbować zaktualizować oprogramowanie / wgrać od nowa aktualne.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Musisz mieć jedną z tych wersji:
GTA IV: 1.0.0.0, 1.0.1.0, 1.0.2.0, 1.0.3.0, 1.0.4.0, 1.0.0.4, 1.0.6.0, 1.0.7.0

lub

GTA EFLC: 1.1.0.0, 1.1.1.0, 1.1.2.0

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie powinno być żadnych problemów, ale trzeba wziąć pod uwagę to, że "It Never Ends" jest przystosowane do zwykłego GTA SA. The '95 Story wprowadza sporo zmian w samym gameplayu, więc misje z INE mogą sprawiać większą trudność :)

___________________
Administrator
Created & Powered by MakG