Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Siema.
Oto mój skrypt:
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------

thread 
'SPEEDOMETR'
jump 
@SPEEDOMETR_2
jump 
@SPEEDOMETR_1

:SPEEDOMETR_1
jump 
@SPEEDOMETR_2

:SPEEDOMETR_2
wait 
0
if 
and
0256:   player $PLAYER_ACTOR defined 
00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving
84AB:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_plane 
else_jump 
@SPEEDOMETR_9 
0811: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car
jump 
@SPEEDOMETR_3

:SPEEDOMETR_3
02E3: 3@ = car 0@ speed 
3@ *= 3.0 
0092: 2@ = float 3@ to_integer 
if 
  
2@ > 99 
else_jump 
@SPEEDOMETR_10 
7@ = 565.0 
jump 
@SPEEDOMETR_4

:SPEEDOMETR_4
045A: draw_text_1number 7@ 340.5 GXT 'MTR_1' number 2@
03F0: enable_text_draw 0
jump 
@SPEEDOMETR_5

:SPEEDOMETR_5
03F0: enable_text_draw 0
wait 
1000 
Car.RemoveReferences(0@)
jump 
@SPEEDOMETR_2 

:SPEEDOMETR_10
7@ = 570.0

:SPEEDOMETR_9
jump 
@SPEEDOMETR_2

To jest liczbowy licznik prędkości, niestety liczba się pokazuje na małą chwile i znika.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Wywal to:
Kod:
03F0: enable_text_draw 0

___________________
Administrator
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
teraz dodałem:
Kod:
jump @SPEEDOMETR_5

:SPEEDOMETR_5
if
80DF:   not actor $PLAYER_ACTOR driving
else_jump 
@SPEEDOMETR_5
03F0: enable_text_draw 0
Car.RemoveReferences(0@)
jump 
@SPEEDOMETR_2

Gdy wsiadam na pojazd to licznik pokazuje się na chwile i znika, więcej się nie pokazuje, a chciałem aby gdy wysiąde to znikł.wile i znika, więcej się nie pokazuje, a chciałem aby gdy wysiąde to znikł.pokazuje się na chwile i znika, więcej się nie pokazuje, a chciałem aby gdy wysiąde to znikł.wile i znika, więcej się nie pokazuje, a chciałem aby gdy wysiąde to znikł.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak ma się pokazywać, skoro wyłączyłeś rysowanie tekstów? Dodaj
Kod:
03F0: enable_text_draw 1

kiedy gracz jest w odpowiednim pojeździe.

___________________
Administrator
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Teraz wszystko jest dobrze. Temat do zamknięcia.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG