Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Podobna modyfikacja powstała wcześniej do GTA San Andreas, autorem był Mordecki. Występował w niej identyczny problem. Miganie świateł opierało się na niszczeniu komponentów świateł i ponownej ich naprawie (jedynym skutecznym sposobem było naprawienie całego auta).
Podejrzewam, że autor Emergency Light System V3 do GTA IV wykorzystał ten pomysł w swojej modyfikacji. Niestety nie ma za bardzo możliwości naprawy tego "z zewnątrz". Autor moda musiałby sam wydać poprawkę.
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Nie, ponowne sprawdzenie będzie dopiero po wykonaniu jump @sprawdz.
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Kasowanie ikony
|
Napisano dnia:
2011-11-11 16:07:05
Wystarczy sprawdzić. Powinien pasować.
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Efekty znisczenia obiektu
|
Napisano dnia:
2011-11-11 15:59:12
Za pomocą skryptu nie można usuwać obiektów stworzonych w edytorze map.
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Efekty znisczenia obiektu
|
Napisano dnia:
2011-11-11 15:48:26
1. Tworzysz wybuch na miejscu obiektu i niszczysz obiekt opcodem, który podałeś.
2. Rozwalenie obiektu na części to już nie kwestia skryptu, tylko samego modelu.
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Strefa
|
Napisano dnia:
2011-11-11 13:17:17
No bo tak żeś sobie ustawił. Jak nie chcesz, by wyświetlanie markera zależało od ścigania przez policję, to usuń drugi warunek.
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Strefa
|
Napisano dnia:
2011-11-11 13:11:20
Mogłeś już sam poprawić tę literówkę :) Zaktualizowałem posta.
___________________
Administrator