Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Piszę skrypt CLEO w którym tworzę ludzi w pewnym miejscu. Otóż problem jaki u mnie występuje jest taki, że zamiast siedemnastu aktorów, na miejscu w którym mają stać, jest tylko dwóch aktorów. Oto kod:

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
thread 'HOOLIGANS'

:petla
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla

//-----MOJA-----EKIPA
Model.Load(#WBDYG2)
Model.Load(180)
Model.Load(188)
Model.Load(19)
Model.Load(21)
Model.Load(29)
Model.Load(30)
Model.Load(96)
//-----EKIPA-----WROGA
Model.Load(202)
Model.Load(23)
Model.Load(66)
Model.Load(73)
Model.Load(67)
Model.Load(#MALE01)
Model.Load(#WMYRI)
Model.Load(#WMYAMMO)
Model.Load(#WMYCLOT)
038B: load_requested_models

0A40: $MARKER = create_entrance_marker_at 2714.8955 -2396.4185 13.8328 color 14 
$IKONA = Marker.CreateIconAndSphere(23, 2714.8955, -2396.4185, 13.6328)


:petla2
wait 10
if
Model.Available(#WBDYG2)
jf @petla2
//-----MOJA-----EKIPA
1@ = Actor.Create(CivMale, #WBDYG2, 2765.6138, -2434.1934, 13.4570)
2@ = Actor.Create(CivMale, 180, 2764.0647, -2434.3650, 13.4741)
3@ = Actor.Create(CivMale, 188, 2762.6746, -2433.8330, 13.4947)
4@ = Actor.Create(CivMale, 19, 2761.4758, -2433.3054, 13.5190)
5@ = Actor.Create(CivMale, 21, 2759.5132, -2432.7820, 13.5109 )
6@ = Actor.Create(CivMale, 29, 2757.9795, -2432.6147, 13.4918 )
7@ = Actor.Create(CivMale, 30, 2756.9932, -2432.4155, 13.4812)
8@ = Actor.Create(CivMale, 96, 2755.7820, -2458.6401, 13.6432)
//-----EKIPA-----WROGA
9@ = Actor.Create(CivMale, 202, 2757.3037, -2459.0500, 13.4740)
10@ = Actor.Create(CivMale, 23, 2758.5618, -2459.6624, 13.5098)
11@ = Actor.Create(CivMale, 66, 2759.6221, -2459.8154, 13.5408)
12@ = Actor.Create(CivMale, 73, 2760.9158, -2460.1355, 13.5659)
13@ = Actor.Create(CivMale, 67, 2762.1863, -2460.0186, 13.5515)
14@ = Actor.Create(CivMale, #MALE01, 2763.6538, -2461.0393, 13.5218)
15@ = Actor.Create(CivMale, #WMYRI, 2765.0916, -2461.4036, 13.4926)
16@ = Actor.Create(CivMale, #WMYAMMO, 2765.6138, -2434.1934, 13.4570)
17@ = Actor.Create(CivMale, #WMYCLOT, 2766.4429, -2461.6106, 13.6432)


0A93: end_custom_thread
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Zmień obie zmienne globalne ($MARKER, $IKONA) na zmienne lokalne (np. 20@ i 21@)
2. Procedura petla2 jest niepotrzebna, bo opcode 038B automatycznie sprawdza załadowanie modeli.

To jedyne błędy, które widzę, ale nie sądzę, żeby to one miały wpływ na aktorów.

Czy używane modele są oryginalnymi z gry, czy modyfikowane?

___________________
Administrator
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Modele są oryginalne. Zaraz naniosę zmiany które zasugerowałeś.

Edit:
Zero zmian... Tak jak były dwa skiny, tak nadal są tylko dwa..
Nie wiem co mam już z tym robić...
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Hmm... Czyli nic się z tym nie da zrobić tak? Kurcze...
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Sprawdzałem ten skrypt u mnie i działa bez najmniejszego problemu. Spróbuj przeinstalować cleo może pomoże.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Działa? Bo wiesz, może być, że stworzyło się mniej niż 17 osób, bo powinno być 17.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Wszystko dlatego, że prawdopodobnie przy tworzeniu tych postaci Ty znajdujesz się za daleko. Kolizje w tym miejscu nie są wczytane, a oni zaczynają spadać, i spadać, i spadać, i spadać...

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Zrobiłem tak jak mówiłeś Silent, ale coś mi chyba nie wyszło. Mógłbyś to jakoś poprawić/naprawić? Oto kod:

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
thread 'HOOLIGANS'

:petla
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla

//-----MOJA-----EKIPA
Model.Load(#WBDYG2)
Model.Load(180)
Model.Load(188)
Model.Load(19)
Model.Load(21)
Model.Load(29)
Model.Load(30)
Model.Load(96)
//-----EKIPA-----WROGA
Model.Load(202)
Model.Load(23)
Model.Load(66)
Model.Load(73)
Model.Load(67)
Model.Load(#MALE01)
Model.Load(#WMYRI)
Model.Load(#WMYAMMO)
Model.Load(#WMYCLOT)
038B: load_requested_models

0A40: 20@ = create_entrance_marker_at 2714.8955 -2396.4185 13.8328 color 14 
21@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 2714.8955, -2396.4185, 13.6328)


:petla3
wait 10
if
80EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2714.8955 -2396.4185 radius 5.0 5.0
jf @petla3
//-----MOJA-----EKIPA
1@ = Actor.Create(CivMale, #WBDYG2, 2765.6138, -2434.1934, 13.4570)
2@ = Actor.Create(CivMale, 180, 2764.0647, -2434.3650, 13.4741)
3@ = Actor.Create(CivMale, 188, 2762.6746, -2433.8330, 13.4947)
4@ = Actor.Create(CivMale, 19, 2761.4758, -2433.3054, 13.5190)
5@ = Actor.Create(CivMale, 21, 2759.5132, -2432.7820, 13.5109 )
6@ = Actor.Create(CivMale, 29, 2757.9795, -2432.6147, 13.4918 )
7@ = Actor.Create(CivMale, 30, 2756.9932, -2432.4155, 13.4812)
8@ = Actor.Create(CivMale, 96, 2755.7820, -2458.6401, 13.6432)
//-----EKIPA-----WROGA
9@ = Actor.Create(CivMale, 202, 2757.3037, -2459.0500, 13.4740)
10@ = Actor.Create(CivMale, 23, 2758.5618, -2459.6624, 13.5098)
11@ = Actor.Create(CivMale, 66, 2759.6221, -2459.8154, 13.5408)
12@ = Actor.Create(CivMale, 73, 2760.9158, -2460.1355, 13.5659)
13@ = Actor.Create(CivMale, 67, 2762.1863, -2460.0186, 13.5515)
14@ = Actor.Create(CivMale, #MALE01, 2763.6538, -2461.0393, 13.5218)
15@ = Actor.Create(CivMale, #WMYRI, 2765.0916, -2461.4036, 13.4926)
16@ = Actor.Create(CivMale, #WMYAMMO, 2765.6138, -2434.1934, 13.4570)
17@ = Actor.Create(CivMale, #WMYCLOT, 2766.4429, -2461.6106, 13.6432)


0A93: end_custom_thread
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Promień tego koła jest o wiele za mały, poza tym na początku dałeś "8", czyli zaprzeczenie. Spróbuj zemienić to na:

Kod:
:petla3
wait 
0
if
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2714.8955 -2396.4185 radius 75.0 75.0
jf 
@petla3

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Okej działa, dziękuję wszystkim osobom które starały się pomóc, a w szczególności dla Silenta :)
Pozdrawiam.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG