Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Trzech bohaterów naraz
|
Napisano dnia:
2012-12-14 14:41:33
Jak zapewne wiecie, w GTA V będzie można sterować trzema bohaterami naraz, przełączając się pomiędzy nimi w dowolnym momencie. Trochę odważne posunięcie ze strony Rockstar Games, co o tym sądzicie?
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Program do teleportacji.
|
Napisano dnia:
2012-03-14 12:36:18
Sorry, nie zwróciłem uwagi na dział.
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tworzenia skina
|
Napisano dnia:
2012-03-12 21:17:22
Dobrze robisz - wyciągasz teksturę w TXD Workshop, modyfikujesz ją i importujesz z powrotem do pliku .txd za pomocą TXD Workshop. Na koniec trzeba tylko podmienić plik *.txd w odpowiednim archiwum *.img, z którego wziąłeś tekstury.
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Złapanie pojazdu gracza do uchwytu
|
Napisano dnia:
2012-03-12 20:38:20
W "key_pressed" zamiast 73 daj "0x73"
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Złapanie pojazdu gracza do uchwytu
|
Napisano dnia:
2012-03-11 21:12:29
W pierwszej pętli sprawdzasz, czy gracz jest zdefiniowany, a jako uchwyt do gracza podajesz zmienną aktora... Zmień "$PLAYER_actor" na "$PLAYER_CHAR".
Jeżeli chcesz, żeby funkcja otwierania drzwi była dostępna wielokrotnie, to na końcu skryptu musisz dać przeskok na początek.
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Jak zacząć robić nową misję?
|
Napisano dnia:
2012-03-10 20:32:28
Robisz skrypt jako całkowicie nowy plik main.scm, czy tworzysz misję w CLEO?
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Jedna ścieżka rrrr dla kilku pojazdów
|
Napisano dnia:
2012-03-07 18:59:17
No niestety, taki jest urok ścieżek RRR. Przy dostępie do standardowych narzędzi nie ma za bardzo możliwości dynamicznego dostosowania ścieżki RRR do każdego samochodu.
Jedyne proste rozwiązanie, jakie mi się nasuwa na myśl, to nagranie np. trzech podobnych ścieżek RRR używając trzech różnych pojazdów (o niskim zawieszeniu, średnim i wysokim). W kodzie załadujesz tą, która najbardziej pasuje dla samochodu gracza.
Powyższy sposób to dosyć czasochłonna praca. Jeżeli to cię nie satysfakcjonuje, to zostają tylko ścieżki SCM, ale z nimi mogą wystąpić problemy przy bardziej zaawansowanych trasach.
___________________
Administrator