Napisano dnia: 2012-03-10 19:15:37
Otóż mam problem. Chodzi o to, że przeczytałem jak robić misje i cutscenki,
ale tam było coś w tym stylu:
A chodzi o to, bo jak włączam nowy projekt w Sanny Builder 3 to pisze tam tak:
0001
I teraz nie wiem czy np. wkleić od razu jakiś kod za kodem i obok pisze ten
numer linijki czy coś edytować i tam pozmieniać.
Czy ma być tak (z numerami ), że od razu wkleić w nowym, czy coś trzeba
edytować?:
Sprawa bardzo łatwa ale troche nowicjuszem jestem w skryptach.
Prosze o pomoc.
Pozdro.
ale tam było coś w tym stylu:
Kod:
set_weather 3
00C0: set_current_time 21 00
01F0: set_max_wanted_level_to 6
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 0.0, 0.0, 0.0)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso)
$PLAYER_CHAR.Build
$PLAYER_CHAR.CanMove(True)
016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0
016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 unknown 0
00C0: set_current_time 21 00
01F0: set_max_wanted_level_to 6
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 0.0, 0.0, 0.0)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso)
$PLAYER_CHAR.Build
$PLAYER_CHAR.CanMove(True)
016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0
016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 unknown 0
A chodzi o to, bo jak włączam nowy projekt w Sanny Builder 3 to pisze tam tak:
0001
I teraz nie wiem czy np. wkleić od razu jakiś kod za kodem i obok pisze ten
numer linijki czy coś edytować i tam pozmieniać.
Czy ma być tak (z numerami ), że od razu wkleić w nowym, czy coś trzeba
edytować?:
Kod:
0001 set_weather 3
0002 00C0: set_current_time 21 00
0003 01F0: set_max_wanted_level_to 6
0004
0005 $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 0.0, 0.0, 0.0)
0006 $PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
0007
0008 $PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
0009 $PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
0010 $PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
0011 $PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso)
0012 $PLAYER_CHAR.Build
0013 $PLAYER_CHAR.CanMove(True)
0014
0015 016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0
0016 016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 unknown 0
0002 00C0: set_current_time 21 00
0003 01F0: set_max_wanted_level_to 6
0004
0005 $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 0.0, 0.0, 0.0)
0006 $PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
0007
0008 $PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
0009 $PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
0010 $PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
0011 $PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso)
0012 $PLAYER_CHAR.Build
0013 $PLAYER_CHAR.CanMove(True)
0014
0015 016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0
0016 016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 unknown 0
Sprawa bardzo łatwa ale troche nowicjuszem jestem w skryptach.
Prosze o pomoc.
Pozdro.