Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 2 Dołączył: 2012-03-06
#
Witam.

Na wstepie chce sie z wami przywitac i oznajmic ze jestem tu nowy. Prosze o wyrozumialosc co do mnie i przepraszam za bledy. Otoz chce zrobic mod do biblioteki CLEO ktory dzialal by w Sa - MP, a mianowicie chodzi i zmiane stylow walki pod klawiszami. Utworzylem kod (zaraz go podam) ale on nie dziala prawidlowo. W sumie nie dziwie sie bo jestem troszke zamieszany w tym. Prosze was doswiadczonych o pomoc a mianowicie o wyjasnienie dlaczego nie dziala mi to prawidlowo. Z gory dziekuje i jeszcze raz przepraszam za bledy.

Podaje kod:

Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
0000: NOP

//--------Main---------

:petla1
wait 
0
if
00E1: player 0 pressed_key 6
00E1: player 0 pressed_key 49
jf 
@petla2
wait 
0
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 5 1 
wait 
0
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 5 2 
wait 

07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 5 3 
wait 

07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 5 4 

:petla2
wait 
0
if 
00E1: player 0 pressed_key 6
00E1: player 0 pressed_key 50   
jf 
@petla1
wait 
0
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 1 
wait 

07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 2 
wait 

07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 3 
wait 

07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 4 


    0A93: end_custom_thread
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
A jakie on ma przyciski załączyć żeby działało?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Po pierwsze, skoro jesteś nowy, to wiedz na przyszłość, że kod źródłowy SCM trzeba dać pomiędzy znaczniki BBcode -
Kod:
.

Z tego co widzę, przełączanie chciałeś zrobić kombinacją myszki i klawiatury. Nie jestem pewien, czy klawisz 0x06 może zostać użyty w GTA. Poza tym, jeżeli chcesz zrobić kombinację dwóch lub więcej klawiszy, to musisz zastosować warunek ight: bold\">if and. Jeżeli chcesz dodać klawisz alternatywny, który też będzie zmieniał styl walki, to trzeba użyć ight: bold\">if or.

Druga sprawa - instrukcja ight: bold\">wait nie jest wymagana po każdym opcodzie, tyczy się to tylko pętli. Poprawiony kod, który będzie zmieniał styl walki klawiszami "i" oraz "p".

[scm]{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

:petla1
wait 
0
if
  
00E1: player 0 pressed_key 49
jf 
@petla2

07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 5 1 
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 5 2 
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 5 3 
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 5 4 

:petla2
wait 
0
if 
  
00E1: player 0 pressed_key 50   
jf 
@petla1

07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 1 
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 2 
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 3 
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 4 

0A93: end_custom_thread

___________________
Administrator
Postów: 2 Dołączył: 2012-03-06
#
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

:petla1
wait 0
if
  00E1: player 0 pressed_key 49
jf @petla1

07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 5 1 
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 5 2 
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 5 3 
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 5 4 

:petla2
wait 0
if 
  00E1: player 0 pressed_key 50   
jf @petla2

07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 1 
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 2 
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 3 
07FE: set_actor $PLAYER_ACTOR fighting_style_to 6 4 

0A93: end_custom_thread


no i wyskakuje mi taki blad przy kompilowaniu:
"A jump to zero offset found."
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Dodaj 0000: na początku skryptu. I w ogóle zapętl go + użyj poprawnego opcode na sprawdzanie klawisza (0AB0).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG