Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-03 20:06:09
Siema znowu. Jest problem teraz z aktorami. Otóż aktor pojawia się gdzieś indziej niż powinien. Aktor ma się pojawiać za nami po rozpoczęciu nowej gry a pojawia się przede mną. Oto kod:
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model 24
0247: request_model 25
038B: load_requested_models
:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if and
0248: model 24 available
0248: model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2230.628 -1262.135 23.92486
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2230.848 -1261.011 23.92452
03BC: 2@ = create_sphere_at 2231.724 -1261.544 23.92684 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2231.724 -1261.544 23.92684
:sprawdzanie_gracza
if
wait 0
00ED: actor $PLAYER_ACTOR near_point 2231.724 -1261.544 23.92684 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza
end_thread
Jeśli można proszę o pomoc. :) (I jeszcze nie chce checkpoint działać ;/)
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-03-03 20:13:36
Dałeś po prostu złe współrzędne. Odczytaj je jeszcze raz w grze używając narzędzia dostępnego w Sanny Builder.
Co dokładnie nie działa ci w tym checkpoincie?
___________________
Administrator
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-03 20:27:20
Aktorzy dalej nie są w odpowiednim miejscu
Kod:
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2230.5049 -1262.2294 23.9247
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2230.7236 -1260.7582 23.9241
tam powinni stać a stoją przede mną. Checkpiont nie działa po wejściu na niego. Nie chce zniknąć.
//edit: Ok o checkpointach już nic. Po prostu nie dałem usunięcia go sry.
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-03 21:23:00
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-04 19:30:35
Help me please. Próbowałem wiele sposobów i dalej nic.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2012-03-05 20:18:40
Jeśli jest to daleko od gracza, pewnie kolizje nie wczytują się do końca i ludzie spadając w nieskończoność w dół.
___________________
Moderator
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-06 13:59:18
Pisałem
Cytat:
Aktor ma się pojawiać za nami po rozpoczęciu nowej gry a pojawia się przede mną.
Nie wiem czym to jest powodem. ;/
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-03-06 14:32:07
Dodaj przed tworzeniem aktorów tę pętlę:
Kod:
:check
wait 0
016B: fading
jf
@check
___________________
Administrator
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-06 16:30:03
Nie działa. Położyłem tu:
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model 24
0247: request_model 25
038B: load_requested_models
:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if
0248: model 24 available
0248: model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli
:check
wait 0
016B: fading
jf @check
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2263.5703 -1241.5696 23.9766
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2263.2964 -1242.64 23.9766
03BC: 2@ = create_sphere_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766
:sprawdzanie_gracza
wait 0
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza
03BD: destroy_sphere 2@ // sfera
0164: disable_marker 3@ // kwadracik na radarze
0A93: end_custom_thread
I tu:
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:check
wait 0
016B: fading
jf @check
0247: request_model 24
0247: request_model 25
038B: load_requested_models
:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if
0248: model 24 available
0248: model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2263.5703 -1241.5696 23.9766
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2263.2964 -1242.64 23.9766
03BC: 2@ = create_sphere_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766
:sprawdzanie_gracza
wait 0
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza
03BD: destroy_sphere 2@ // sfera
0164: disable_marker 3@ // kwadracik na radarze
0A93: end_custom_thread
Nie działa. :(
Możliwe też, że to wina mojego CLEO ale wszytko powinno być dobrze.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-03-06 16:40:12
zamiast tak:
Kod:
:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if
0248: model 24 available
0248: model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2263.5703 -1241.5696 23.9766
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2263.2964 -1242.64 23.9766
03BC: 2@ = create_sphere_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766
:sprawdzanie_gracza
wait 0
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza
03BD: destroy_sphere 2@ // sfera
0164: disable_marker 3@ // kwadracik na radarze
zrób tak:
Kod:
:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if
0248: model 24 available
0248: model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli
:sprawdzanie_gracza
wait 0
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2263.5703 -1241.5696 23.9766
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2263.2964 -1242.64 23.9766
03BC: 2@ = create_sphere_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766
03BD: destroy_sphere 2@ // sfera
0164: disable_marker 3@ // kwadracik na radarze
Postacie dopiero się z respawnują jak wejdziesz do czekponta. Po za tym wydaje mi się że te pętle można zapisać też w ten sposób.
Kod:
:sprawdzanie_gracza_modeli
wait 0
if and
016B: fading
0248: model 24 available
0248: model 25 available
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza_modeli
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-06 18:00:04
Patrzcie. Chodzi mi o to, że nie jak w checkpointa wejdziesz to się aktorzy pojawiają tylko od razu są aktorzy i jest checkpoint. Ja chce tylko żeby aktor stał w tym miejscu gdzie chce ale stoi gdzieś indziej.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-03-06 18:20:03
Pewnie jeszcze postacią, którą grasz musisz prze teleportować tam gdzie jest ta druga postać.
Kod:
04BB: select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0
00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 1988.3821 -2361.3757 13.5469
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 268.8906
ten kod daj zaraz po tym kodzie. 0000: NOP i współrzędne sobie zmień.
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-07 14:36:50
Zal nie chce działać. Nic nie działa.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-03-07 15:06:21
Ty chcesz uzyskać coś takiego? http://imageshack.us/photo/my-images/687/sadasdap.jpg/
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-03-07 16:50:15
Tak dokładnie coś takiego.