Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Siema znowu. Jest problem teraz z aktorami. Otóż aktor pojawia się gdzieś indziej niż powinien. Aktor ma się pojawiać za nami po rozpoczęciu nowej gry a pojawia się przede mną. Oto kod:
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model 24
0247: request_model 25
038B: load_requested_models

:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if and
 0248:   model 24 available
 0248:   model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli

009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2230.628 -1262.135 23.92486
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2230.848 -1261.011 23.92452

03BC: 2@ = create_sphere_at 2231.724 -1261.544 23.92684 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2231.724 -1261.544 23.92684

:sprawdzanie_gracza
if
wait 0
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR near_point 2231.724 -1261.544 23.92684 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza
end_thread


Jeśli można proszę o pomoc. :) (I jeszcze nie chce checkpoint działać ;/)
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Dałeś po prostu złe współrzędne. Odczytaj je jeszcze raz w grze używając narzędzia dostępnego w Sanny Builder.

Co dokładnie nie działa ci w tym checkpoincie?

___________________
Administrator
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Aktorzy dalej nie są w odpowiednim miejscu
Kod:
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2230.5049 -1262.2294 23.9247
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2230.7236 -1260.7582 23.9241

tam powinni stać a stoją przede mną. Checkpiont nie działa po wejściu na niego. Nie chce zniknąć.
//edit: Ok o checkpointach już nic. Po prostu nie dałem usunięcia go sry.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Pomoże ktoś?
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Help me please. Próbowałem wiele sposobów i dalej nic.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Jeśli jest to daleko od gracza, pewnie kolizje nie wczytują się do końca i ludzie spadając w nieskończoność w dół.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Pisałem
Cytat:
Aktor ma się pojawiać za nami po rozpoczęciu nowej gry a pojawia się przede mną.

Nie wiem czym to jest powodem. ;/
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Dodaj przed tworzeniem aktorów tę pętlę:

Kod:
:check
  wait 
0
  016B: fading
jf @check

___________________
Administrator
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Nie działa. Położyłem tu:
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP


0247: request_model 24
0247: request_model 25
038B: load_requested_models

:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if
 0248:   model 24 available
 0248:   model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli

:check
  wait 0
  016B: fading
jf @check

009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2263.5703 -1241.5696 23.9766
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2263.2964 -1242.64 23.9766

03BC: 2@ = create_sphere_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766


:sprawdzanie_gracza
wait 0
if
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza

03BD: destroy_sphere 2@ // sfera
0164: disable_marker 3@ // kwadracik na radarze


0A93: end_custom_thread

I tu:
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

:check
  wait 0
  016B: fading
jf @check

0247: request_model 24
0247: request_model 25
038B: load_requested_models

:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if
 0248:   model 24 available
 0248:   model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli

009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2263.5703 -1241.5696 23.9766
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2263.2964 -1242.64 23.9766

03BC: 2@ = create_sphere_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766


:sprawdzanie_gracza
wait 0
if
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza

03BD: destroy_sphere 2@ // sfera
0164: disable_marker 3@ // kwadracik na radarze


0A93: end_custom_thread


Nie działa. :(
Możliwe też, że to wina mojego CLEO ale wszytko powinno być dobrze.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
zamiast tak:
Kod:
:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if
 0248:   model 24 available
 0248:   model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli

009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2263.5703 -1241.5696 23.9766
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2263.2964 -1242.64 23.9766

03BC: 2@ = create_sphere_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766


:sprawdzanie_gracza
wait 0
if
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza

03BD: destroy_sphere 2@ // sfera
0164: disable_marker 3@ // kwadracik na radarze

zrób tak:
Kod:
:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if
 0248:   model 24 available
 0248:   model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli



:sprawdzanie_gracza
wait 0
if
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza

009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2263.5703 -1241.5696 23.9766
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2263.2964 -1242.64 23.9766

03BC: 2@ = create_sphere_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766

03BD: destroy_sphere 2@ // sfera
0164: disable_marker 3@ // kwadracik na radarze

Postacie dopiero się z respawnują jak wejdziesz do czekponta. Po za tym wydaje mi się że te pętle można zapisać też w ten sposób.
Kod:
:sprawdzanie_gracza_modeli
wait 0
if and
016B: fading
0248:   model 24 available
0248:   model 25 available
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza_modeli
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Patrzcie. Chodzi mi o to, że nie jak w checkpointa wejdziesz to się aktorzy pojawiają tylko od razu są aktorzy i jest checkpoint. Ja chce tylko żeby aktor stał w tym miejscu gdzie chce ale stoi gdzieś indziej.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Pewnie jeszcze postacią, którą grasz musisz prze teleportować tam gdzie jest ta druga postać.

Kod:
04BB: select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0
00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 1988.3821 -2361.3757 13.5469
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 268.8906


ten kod daj zaraz po tym kodzie. 0000: NOP i współrzędne sobie zmień.
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Zal nie chce działać. Nic nie działa.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ty chcesz uzyskać coś takiego? http://imageshack.us/photo/my-images/687/sadasdap.jpg/
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Tak dokładnie coś takiego.
Poprzedni 1 2 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG