Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
[Problem]Moje początki - parę pytań
|
Napisano dnia:
2013-02-11 17:47:21
Zmienne lokalne są w postaci 3@ - "@" jest po liczbie. Poza tym w skryptach CLEO .cs zmienne lokalne są z zakresu 0@ - 33@, a w misjach CLEO z 0@-1024@.
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
[Problem]Moje początki - parę pytań
|
Napisano dnia:
2013-02-10 17:03:42
Do 33 zmiennych mają tylko skrypty .cs, a .cm ma 1024. Przeszkadza to w tym, że przy bardzo złożonych skryptach nie starcza taka ilość zmiennych i trzeba wtedy kombinować inaczej. Można je natomiast nadpisywać, więc jeżeli coś przestanie być potrzebne, to w miejsce tej rzeczy przypiszesz co innego.
Zarówno w CLEO, jak i w main.scm możesz zrobić takie same misje. Musisz się tylko liczyć z tym, że w przypadku zmodyfikowanego main.scm trzeba zaczynać grę od nowa, nie można rozpocząć poprzez wczytanie starych zapisów gry, które były zrobione na oryginalnym, bądź innym pliku main.scm.
A to, czy chcesz robić na GTA United, czy na czystym GTA to już twoja decyzja, w CLEO możesz bezproblemowo zrobić misje dla obu, aczkolwiek większa grupa docelowa graczy by była w przypadku oryginalnej mapy GTA SA.
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
OpenOffice nie sprawdza błędów.
|
Napisano dnia:
2013-02-09 15:22:05
A jak klikniesz na "Edycja" przy Hunspell SpellChecker, to masz wybrany język polski, czy może w ogóle go tam nie ma?
___________________
Administrator