Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Napisano dnia: 2011-12-29 13:40:55
Jak mogę przypisać do zmiennej aktora którego atakujemy?
jak sprawdzać jego poziom hp?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-12-29 14:27:25
___________________
Administrator
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Napisano dnia: 2011-12-29 15:45:22
thxm a jak dodać do zmiennej aktora przechodzień byle kto i sprawdzać czy go atakujemy?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-12-29 16:59:59
Kod:
if
0AD2: $actor = player
$PLAYER_CHAR targeted_actor
then
end
___________________
Administrator
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Napisano dnia: 2011-12-29 19:09:54
To to wiem :P ale w tym co napisałeś gracz celuje na konkretnego aktora $actor? czy nie? bo chodzi mi o to żeby było można na kogokolwiekm nie na konkretnego.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-12-29 19:35:45
Jeżeli nie umiesz czytać, to zostaje ci tylko podejść do tego w sposób empiryczny.
___________________
Administrator
Postów:
51
Dołączył:
2011-07-28
Napisano dnia: 2011-12-30 21:36:23
Przyznaje pokałapućkałem się ważne że efekt końcowy jest taki jak oczekiwałem wszystko działa dzięki.
Postów:
61
Dołączył:
2010-01-23
Napisano dnia: 2011-12-30 22:31:13
Nie chcę zakładać kolejnego tematu. W jaki sposób można sprawdzić z jakim aktorem mamy do czynienia?
np
if
$Actor model to 1
coś w tym stylu xD
mam nadzieje że zakumacie :P
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-12-30 22:44:06
Hmm, naprawdę ciężko było to znaleźć.
Kod:
02F2: actor
164@ model == #BMYPOL1
___________________
Moderator
Postów:
61
Dołączył:
2010-01-23
Napisano dnia: 2011-12-30 22:45:13