Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W moim skrypcie mam coś takiego:

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model #PONY // TEC9
0247: request_model 223
038B: load_requested_models

04BB: select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0
00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 2473.4268 -1658.947 13.3438 
0173: set_actor $PLAYER_ACTOR Z_angle_to 90.0 

009A: 0@ = create_actor_pedtype 20 model 223 at 2496.8665 -1643.7655 13.7826
00A5: 1@ = create_car #PONY at 2460.2034 -1658.9749 13.3047
0175: set_car 1@ z_angle_to 90.0
0229: set_car 1@ color_to 2 1
072A: put_actor 0@ into_car 1@ driverseat

07C0: load_path 900
while 87C1:   not path 900 available
  wait 0
end

0A93: end_custom_thread


Oprócz tego nagrałem według poradnika na stronie tą ścieżkę rrr. Przynajmniej tak mi się wydaje że się nagrała i wrzuciłem ją do archiwum o nazwie carrec.img. Jednak samochód nie chce ruszyć. Ktoś wie co jest nie tak?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie przypisałeś pojazdu do ścieżki, tylko ją załadowałeś. Po pętli while dodaj:
Kod:
05EB: assign_car 1@ to_path 900

___________________
Administrator
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
dodałem to ale mimo to pojazd dalej nie chce ruszyć. Ma coś takiego w kodzie
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model #PONY // TEC9
0247: request_model 223
038B: load_requested_models

04BB: select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0
00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 2473.4268 -1658.947 13.3438 
0173: set_actor $PLAYER_ACTOR Z_angle_to 90.0 

009A: 0@ = create_actor_pedtype 20 model 223 at 2496.8665 -1643.7655 13.7826
00A5: 1@ = create_car #PONY at 2460.2034 -1658.9749 13.3047
0175: set_car 1@ z_angle_to 90.0
0229: set_car 1@ color_to 2 1
072A: put_actor 0@ into_car 1@ driverseat

07C0: load_path 900
while 87C1:   not path 900 available
  wait 0
end

05EB: assign_car 1@ to_path 900

0A93: end_custom_thread

a tutaj plik rrr stworzony za pomocą tego skryptu. A cała akcja polega na tym że aktor samochodem ma przejechać z pod domu CJ do jakiegoś tam punktu.

//edit
w poradniku nie ma o tym wspomniane, ale ten opcod
Kod:
06FD: set_car 0@ speed_on_path_to 2.0
nie tylko powoduje że pojazd jedzie szybciej ale i wprawia ten pojazd w ruch. Dopiero w oryginalnym main podpatrzyłem jak to zostało zrobione.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie trzeba tego stosować, żeby wprawić pojazd w ruch. Być może był u Ciebie problem z odczytaniem ścieżki (np. otwarte archiwum IMG, czy złe uprawnienia).

___________________
Administrator
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Masz racje, a to że mi zadziałało w tym momencie jak dodałem tego opcoda to był przypadek. Po za tym ta sprawa z tymi plikami rrr to bardzo świetna sprawa. Z tego co zauważałem to nie tylko nagrywa ruch samochodu z punktu a do b ale wszystkie ruchy jakie wykonuje się samochodem czyli np. jak się jedzie na dwóch kołach to potem to jest odtwarzane w grze dokładnie w takim samym układzie.
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
Nie chce zakładać nowego tematu, bo odp będzie krótka. Czy rrr można użyć też dla pedów?

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 51 Dołączył: 2011-07-28
#
Czy działa to na niestandardowych mapach?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tak, ścieżki RRR to zbiór konkretnych współrzędnych, więc są niezależne od otoczenia i wbudowanych ścieżek.

___________________
Administrator
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG