Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Adresy pamięci
|
Napisano dnia:
2014-02-15 20:54:45
Na końcu każdego opcoda masz opis.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
w jakim to jest pliku ??
|
Napisano dnia:
2014-02-15 20:52:18
Pedy znajdziesz w archiwum gta3.img i zaczynają się od Nodes0.dat do Nodes63.dat. Pojazdy można ustawiać na dwa sposoby. W main i w plikach ipl. Tyle że samochody nie są ustawione w tych zwykłych plikach ipl ale pliki binarnych w archiwum gta3.img.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
G-TXD większe tekstury
|
Napisano dnia:
2014-02-09 14:46:04
Czy ktoś może wie jak dodawać większej rozdzielczości tekstur niż 256x256 do programu G-TXD?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Gmax i jedna opcja
|
Napisano dnia:
2014-01-29 14:44:28
Gdzie w tym programie jest opcja connect? W 3ds max widać ją na kilometr, a w tym programie niema nigdzie. No chyba że jest pod inną nazwą. Ktoś wie?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Dodawanie plików bik
|
Napisano dnia:
2014-01-19 23:23:01
Mam przekonwertowany film wideo na film do formatu bik. Wiem że trzeba użyć skryptu cleo i nałożyć go na modele jak się nie mylę za pomocą owego skryptu. Tylko właśnie nie wiem jak. W necie info na ten temat nie ma chyba że źle szukam. Może ktoś pomoże?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
jak to zapisac ??
|
Napisano dnia:
2014-01-19 21:38:45
1. Ściągnij sobie Sanny Builder 3
2. Jest do tego specjalny save, chyba widziałem go na naszej stronie. Poszukaj.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Program do edycji map
|
Napisano dnia:
2014-01-18 17:52:18
Mam coś że wzrokiem chyba nie tak bo przeczytałem do ustawiania obiektów.
Są dwie wersje map edytora, nie napisałeś z jakieś korzystałeś więc spróbuj z którąś tych wersji; med v0.21b i med v0.32. Ja korzystam z tej pierwszej i nie mam z nią większych problemów.
Jest jeszcze jedn sposób do usuwania obiektów z gry ale bardziej skomplikowany. Wymaga posiadania 3ds max i jeszcze kilku innych programów.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Problem z Kam's GTA Max (GMax)
|
Napisano dnia:
2014-01-04 19:05:42
Nie widać zdjęcia. Jak możesz to wrzuć na jakiś inny hosting. Myślałem jeszcze że możesz mieć nie odpowiednią kartę graficzną ale skoro błąd nie występuje jak dasz na inną partycje to błąd jeszcze może leżeć po tym że jakiś folder może mieć polskie znaki. Nie wszystkie programy umieją je rozpoznawać. Jeżeli eksportujesz model do folderu który je ma to się ich pozbądź. Tyczy się to również nazwy partycji.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Problem z Kam's GTA Max (GMax)
|
Napisano dnia:
2014-01-04 10:56:15
1. Na początek pobierze skrypty z tej strony http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=9172 I skopiuj je do odpowiednich folderów.
2. Jak uruchamiasz program to uruchamiaj przez skrypt GTAmax.exe znajdujący się w folderze "Program Files>gmax>scripts>GTA_Tools" Program nie umie wyeksportować pliku dff jeżeli uruchomi się go przez ikonę gmax.
3. Spróbuj zaktualizować stery do karty graficznej jeżeli dalej nie będzie działać.
4. Spróbuj zaktualizować directx i zainstalować net framework 2.0 i 4.0 jeżeli powyższa czynność nie pomoże.
5. Wejdź w menu Customize>Preferencje>Viewports>ChooseDriver i spróbuj ustawić żeby program korzystał z directx3d a jeżeli dalej nie działa to przestaw na OpenGL, a jeżeli w dalszym ciągu nie będzie działać to pisz coś się pomyśli jeszcze.