Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Niestety ale w przypadków pedów w ten sposób nie uzyskach półprzezroczystej tekstury.

Po za tym źle się do tego zabrałeś. Jeżeli tworzysz półprzezroczystą teksturę to najlepiej taką teksturą stworzyć w programie o nazwie Gimp lub Photoshop. Te dwa programy potrafią eksportować tekstury z odpowiednimi parametrami. Nie wiem dokładnie o co chodzi z tym ale np. raz zrobiłem taką teksturę w programie o nazwie PhotoFiltre to już ona nie działała w grze(nie pokazywała przezroczystości).

A półprzezroczystą teksturą można uzyskać nakładając np. teksturę o kolorze szarym na oryginalną teksturę z pliku TXD.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ktoś na tej stronie podał listę z adresami do chitów. Po użyciu poniższego opcoda
Kod:
0A8D: 1@ = read_memory 0x438E40 size 4 virtual_protect 1
i wpisaniu jakiegoś adresu powinien aktywować się dany chit, np. po wciśnięciu jakiegoś klawisza. Jednak to nie działa. Może ktoś wie jak poprawnie powinien wyglądać skrypt cleo żeby one działały?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Bez modelu ani rusz.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak aktywować ową opcje w GTA SA?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Na początek wciśnij jednocześnie klawisz lewy Ctrl i lewy Shift w tedy powinny ci się klawisze poprzestawiać bo widzę że zamiast y pisz z i odwrotnie.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Prawdopodobnie wystarczy że usuniesz ten opcod
Kod:
00A6: destroy_car $NRG_Car
z samego doły skryptu i pojazd nie powinie znikać.

Jeszcze napisz dokładniej na czym ten skrypt polega.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy jest może jakis program, który umiałby przekonwertować pliki w formacie ipl na map, a raczej jego zawartość?, a może dało takie coś napisać.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Może jakieś konkrety.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A ty co umiesz robić?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Skoro masz Gmaxa to pobierz sobie do niego skrypty umożliwiające import modeli z GTA SA. Za pomocą map edytora wyciągnij model i zaimportuj go do programu. Same skrypty są dokładnie takie same jak w przypadku 3ds max i powinieneś sobie bez problemu poradzić z obrobienie owego modelu. A skrypty znajdziesz na tej stronie. Pierwszy podst od góry
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Z owej gry obiekty można wyciągnąć po przez map edytor. Potrafisz powiedzieć jakie ID jest tego obiektu?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Może jakieś konkrety bo to co napisałeś to wiele nie mówi.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mi o to chodziło czy jest taki opcod, który sprawdzałby czy klawisz jest wciśnięty cały czasz, nie tylko czy został wciśnięty. Ale tak sobie teraz myślę że to co chce zrobić to inaczej trzeba do tego podejść.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy jest może jakiś opcod, który potrafi sprawdzić czy jest wciśnięty cały czas jakiś tam klawisz?
Created & Powered by MakG