Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy może ktoś się spotkał z jakąś stroną gdzie można pobrać odgłosy (dźwięki) organ, pianina itd? Chodzi mi o takie pojedyncze dźwięki nie melodie.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Podczas szybkiej jazdy, np. samochodem obraz się rozmazuje. Czy jest może jakiś opcod, który to potrafi wyłączyć?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Trochę pokombinowałem i zrobiłem że brama otwiera się z góry na duł i też całkiem fajny efekt z tego wyszedł. Dodałem również dźwięk odtwarzania bramy za pomocą tego opcodu 097A: ale ten dźwięk jest odtwarzany w nieskończoność. Więc jest może jakiś opcod, który ten dźwięk zatrzymuje?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W ogóle się źle do tego zabrałeś. Jak wymodelować, oteksturować itd. prosty model do GTA SA masz to ładnie pokazane i opisane w poniżysz poradnikach.

1. Modelowanie prostego modelu
2. Teksturowanie modelu
3. Przygotowanie plików dff, col i txd
4. Wstawienie modelu do GTA SA
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Format tekstur jakich możesz użyć do modelowania swojego modelu to bmp, tga i png. Innych formatów się niestety nie da dodać do gry. Co do tworzenia modelu i teksturowania to jest poradnik na ten temat na stronie głównej. Jeżeli chodzi o tworzenie tekstur to jest pełno poradników na różnych stronach. Wystarczy poszukać.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mam namyśli same drzwi. Żeby one się w ten sposób otwierały jak te w pierwszym garażu CJ. A ty mówisz chyba o normalnym zapisie z drzwiami. Choć możliwie że cie źle rozumiem.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy może da się zrobić drzwi garażowe, czyli takie drzwi jak są w pierwszym garażu CJ ale w cleo?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Napisz co zrobiłeś. Komuś może się przydać w przyszłości jak będzie miał taki problem.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Prawdopodobnie twoja karta graficzna nie odsługuje opengl, a ten edytor jak czytałem na zagranicznej stronie wymaga tej opcji w karcie graficznej do poprawnego działania. Choć w tym mogę się mylić bo mój angielski jest na poziomie prawie zerowym.

Jeszcze spróbuj wejść w menu edytora i zobacz czy masz włączoną opcje wyświetlania tekstur http://img826.imageshack.us/img826/7780/dfgtedrt


Zdjęcie robisz klawiszem o nazwie PrtScan. Potem wklejasz do np. painta i zapisujesz pod dowolną nazwą. Format jaki musisz ustawić zdjęcia to np. jpg i uploadujesz obrazek np. na tą stronę.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Napisz jeszcze czy tak miałeś od pierwszego uruchomienia edytora czy stało ci się to później.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jaki masz sprzęt? To znaczy; system, kartę graficzną itd.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Pamiętaj że tekstury muszą być w formacie bmp, tga lub png. Jeżeli jakaś tekstura będzie w innym formacie model nie będzie wyświetlała tekstury. Oprócz tego sprawdź jeszcze czy nazwy tekstur w pliku txd zgadzają się z nazwami tekstur użytymi w 3ds max. Jeżeli jesteś pewien że użyłeś tekstur w odpowiednim formacie i nazwy tekstur są odpowiednie to jak chcesz wstaw model dff wraz z plikiem txd na www.sendspace.pl/ i wyślij mi plik na PW to sprawdzę co może być nie tak.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zna lub ma ktoś jaką listę obiektów, które są rzadko używane w grze albo w ogóle?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy jest może jakiś opcod, który potrafiłby sprawdzić czy dana postać została namierzona przez jakąś broń?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Created & Powered by MakG