Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Odgłosy organ, pianina
|
Napisano dnia:
2013-04-28 01:19:32
Czy może ktoś się spotkał z jakąś stroną gdzie można pobrać odgłosy (dźwięki) organ, pianina itd? Chodzi mi o takie pojedyncze dźwięki nie melodie.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Rozmazywanie obrazu
|
Napisano dnia:
2013-04-18 14:42:36
Podczas szybkiej jazdy, np. samochodem obraz się rozmazuje. Czy jest może jakiś opcod, który to potrafi wyłączyć?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Drzwi garażowe w cleo.
|
Napisano dnia:
2013-04-16 12:31:16
Trochę pokombinowałem i zrobiłem że brama otwiera się z góry na duł i też całkiem fajny efekt z tego wyszedł. Dodałem również dźwięk odtwarzania bramy za pomocą tego opcodu 097A: ale ten dźwięk jest odtwarzany w nieskończoność. Więc jest może jakiś opcod, który ten dźwięk zatrzymuje?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
3ds max wykonywanie textur
|
Napisano dnia:
2013-04-15 19:40:55
Format tekstur jakich możesz użyć do modelowania swojego modelu to bmp, tga i png. Innych formatów się niestety nie da dodać do gry. Co do tworzenia modelu i teksturowania to jest poradnik na ten temat na stronie głównej. Jeżeli chodzi o tworzenie tekstur to jest pełno poradników na różnych stronach. Wystarczy poszukać.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Drzwi garażowe w cleo.
|
Napisano dnia:
2013-04-15 19:29:44
Mam namyśli same drzwi. Żeby one się w ten sposób otwierały jak te w pierwszym garażu CJ. A ty mówisz chyba o normalnym zapisie z drzwiami. Choć możliwie że cie źle rozumiem.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Drzwi garażowe w cleo.
|
Napisano dnia:
2013-04-15 14:08:49
Czy może da się zrobić drzwi garażowe, czyli takie drzwi jak są w pierwszym garażu CJ ale w cleo?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Brak textur w MEd v0.32b
|
Napisano dnia:
2013-04-14 13:48:53
Napisz co zrobiłeś. Komuś może się przydać w przyszłości jak będzie miał taki problem.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Brak textur w MEd v0.32b
|
Napisano dnia:
2013-04-12 23:38:40
Napisz jeszcze czy tak miałeś od pierwszego uruchomienia edytora czy stało ci się to później.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Brak textur w MEd v0.32b
|
Napisano dnia:
2013-04-11 19:12:49
Jaki masz sprzęt? To znaczy; system, kartę graficzną itd.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Brak textur w MEd v0.32b
|
Napisano dnia:
2013-04-11 16:47:10
Pamiętaj że tekstury muszą być w formacie bmp, tga lub png. Jeżeli jakaś tekstura będzie w innym formacie model nie będzie wyświetlała tekstury. Oprócz tego sprawdź jeszcze czy nazwy tekstur w pliku txd zgadzają się z nazwami tekstur użytymi w 3ds max. Jeżeli jesteś pewien że użyłeś tekstur w odpowiednim formacie i nazwy tekstur są odpowiednie to jak chcesz wstaw model dff wraz z plikiem txd na www.sendspace.pl/ i wyślij mi plik na PW to sprawdzę co może być nie tak.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Rzadko wykorzystywane modele.
|
Napisano dnia:
2013-04-08 14:41:59
Zna lub ma ktoś jaką listę obiektów, które są rzadko używane w grze albo w ogóle?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Sprawdzenie namierzenie postaci.
|
Napisano dnia:
2013-04-03 11:32:35
Czy jest może jakiś opcod, który potrafiłby sprawdzić czy dana postać została namierzona przez jakąś broń?