Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 67 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jest to poradnik pokazujący jak wymodelować prosty model domu 3d od podstaw w programie 3ds max.

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jest to poradnik, w którym pokazuje jak zaimportować fragment mapy z Grand Theft Auto San Andreas do programu 3ds max. Owy sposób pokazuje jak zaimportować obiekty do 3ds max żeby one od razu były poukładane tak jak w grze. Taki manewr wykonuje się jeżeli chce się swój model 3d (np. budynek) dostosować do konkretnego miejsca w grze.

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jest to poradnik w którym pokazuje jak dodać podstawowe oświetlenie na modele 3d (np. budynki) do gry Grand Theft Auto San Andreas.

Link do filmu
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jest to poradnik, w którym pokazuje jak dodać przerobiony obiekt (w tym wypadku garaż) z Grand Theft Auto: San Andreas do MTA (Multi Theft Auto: San Andreas) czyli programu umożliwiającego granie w GTA SA przez internet.

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jest to 3 część poradnika jak poprawnie przygotować przerobiony obiekt do eksportu i jak poprawnie stworzyć pliki DFF, TXD, COL, które póżniej można dodać do gry Grand Theft Auto San Andreas.


Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Modelowanie i teksturowanie wnętrza do oryginalnego
budynku z gry GTA SA w programie 3ds max.

Jest to pierwsza część poradnika przedstawia jak wymodelować wnętrze do oryginalnego budynku z gry. W tym poradniku pokazuje jak najłatwiej dostać się do środka budynku i wymodelować ściany do takiego budynku


Jest to druga część tego samego poradnika tylko tym raz pokazuje jak wymodelować dodatkowe pomieszczenia w przerabianym budynku.


Jest to czwarta część poradnika. W tym poradniku pokazałem jak wymodelować pozostałe elementy budynku jak np. podłogi.


Jest to piąta część tego samego poradnika. W poradniku pokazałem jak nałożyć tekstury na dorobione ściany i nie tylko już przerobionego budynku



Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jest to wideo poradnik jak zaimportować pojedynczy obiekt z gry Grand Theft Auto San Andreas do programu 3ds max. Taki manewr wykonuje się jak chce się do np. oryginalnego budynku z gry dorobić nowe wnętrze i dodać go na stałe.

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Witam.Od jakiegoś miesiąca modeluje całkowicie nowy budynek do MTA. Sam budynek jest prawie na ukończeniu i dodałem go już do MTA na swój serwer. Jednak po ostatnich testach natrafiłem na poważny problem którego nie umiem naprawić. Kiedy postać zbliża się do budynku i budynek zaczyna się pojawiać to wyłącza się całkowicie MTA. To samo jest z oddalaniem się od budynku. Co ciekawe ten problem nie występuje jeżeli teleportuje się za pomocą mapy która jest pod klawiszem F1. Jednak najciekawsze jest to że kiedy np. zbliżam się pojazdem do budynku ale kamera nie widzi tego budynku to również problemu nie ma.

Próbując naprawić błąd odkryłem że przyczyną jest źle wymodelowana jedna część budynku. Kiedy ją odetnę to problem znika. Próbowałem tą część całkowicie od nowa dorobić ale gdy tylko ją dołączyłem do budynku błąd powrócił. Gdy ją znowu odciąłem problem znowu znikną. Potem pomyślałem że przyczyną mogą być źle zrobione tekstury. Gdy na tą część źle zrobionego budynku nałożyłem tylko jedną teksturę to problem również znikną. Już myślałem że to jest właśnie to więc zacząłem teksturować tą część źle zrobionego budynku od nowa. Na każdą ścianę budynku nakładałem jedną teksturę za każdym razem sprawdzając w grze czy budynek nie powoduje craszowania gry. Szło całkiem dobrze aż nakładając którąś teksturę z rzędu na model po do daniu go do gry znowu gra zrobiła bum. No to pomyślałem że właśnie że to jest wina tej tekstury i zrobiłem inną ale też gra zrobiła bum. Zastawiające jest to też że ta tekstura która spowodowała błąd jest nałożona na inną część budynku (na tą sprawną) i problemu z nią nie ma. Wydaje mi się że problem może leżeć po stronie kilku ścian. Jednak jak pisałem próbowałem tą część budynku robić od nowa ale to nic nie daje bo błąd i tak powraca.

Próbowałem również innymi sposobami naprawić błąd ale nie ma sensu tego tu wypisywać bo bym jeszcze z pięć takich akapitów mógł napisać. Jedynie co mi jeszcze przychodzi do głowy to zrobienie budynku całkowicie od nowa. Nie było by problemu ale budynek jest dość sporych gabarytów i również otoczenie do okola niego zostało dość solidnie zmienione i szkoda by było to zaczynać od nowa bo może jednak da się to jakoś naprawić. Do tej pory wymodelowałem około 10 budynków i nie miałem problemu ze zlikwidowaniem błędu jeżeli jakiś wystąpił. Tutaj jednak poległem. Może ktoś się spotkał z takim problem i udało mu się naprawić ten błąd to może zechce się podzielić jak to zrobił. Jeżeli tak proszę napisać w tym temacie. Sam model robiłem w programie 3ds max 9.

I jeszcze jedno. Jak zbliżam się do budynki i wywali mnie do pulpitu to pojawia się taki błąd.

http://s6.ifotos.pl/img/asdasdjpg_aanapqr
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy ktoś ma lub wie jak napisać skrypt do generowania współrzędnych x, y, z. Chciałbym aby skrypt umiał po zaznaczeniu obiektu w programie 3ds max 9 wygenerować kod o takich danych.

Kod:
sterowiec = createObject(17519, -2203.31, -1688.382, 498.741, 0, 90.0, 0)

oryginalny kod
Kod:
nazwaobiektu = createObject(id, x, y, z, rx, ry, rz)
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Próbuje zrobić neony do GTA SA jednak coś mi nie chcą wychodzi tak jak powinny. W map edytorze do GTA SA neony wyglądają idealnie ale w samej grze już nie i nie wiem dlaczego. Tak to wygląda

http://s5.ifotos.pl/img/neontest1_shsehar

Czy może ktoś wie gdzie leży błąd?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Najpierw sam coś wkładu wnieś i dopiero szukaj chętnych do projektu. Gdybyś chociaż jeszcze napisał jakie masz pomysły to bym się zastanowił. A tak to ani be ani me nie napisałeś.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Od kilku dni mam nowy komputer. W nie których grach zauważyłem skoki obrazu (nie wiem jak to inaczej nazwać). Wygląda to tak jakby część gry na ułamek sekundy zatrzymywała się w miejscu, a pozostała część działała normalnie chociaż sama gra wydaje się że chodzi płynnie. Czy może ktoś wie co jest nie tak i jak to naprawić?
_________________
//Płyta: MSI gaming 3 z97 //Procesor: Intel core i5 4690k //Ram: 4GB 1600mhz //Zasilacz: Pure Power L8 500W 80PLUS //Dysk twardy: WDC wd10ezex-08m2na0 //System: WXP/W7
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Wszystkie samochody zazwyczaj są podmieniane jednak istnieje sposób na dodanie zupełnie nowego pojazdu. Na gtaforums widziałem gdzieś poradnik jak wykonać taką operacje jednak sam nigdy tego nie próbowałem więc nie wiem czy to działa na 100% tak jak powinno.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy jest możliwe wywołanie w czasie rzeczywistym kursora w grze i nadanie mu jakieś akcji. Np. kamera ustawia się na dany obiekt, postać gdzieś tam sobie znika a ja np. mógł bym sobie za pomocą kursora i myszaki przesuwać obiekt z jednego miejsca na inne.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Na 3ds max trochę się znam ale jakoś takie klimaty mnie nie za bardzo interesują. Wolę bardziej nowoczesne klimaty. Tak swoją drogą jak uzyskaliście efekt postarzałego modelu. To są postarzałe tekstury czy może coś innego?
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 67 Następny
Created & Powered by MakG