Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak możesz to pokaż zdjęcie tego modelu.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Użyj modyfikatora "Shell".
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak znaleźć kolizje danego budynku masz pokazana na filmiku poniżej.

http://youtu.be/rJMY_42kZ5s
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Tamta co była dostępna bez zalogowanie potrafiła chyba każdy post przeszukać i wyświetlić wyniki a w tej właśnie mało co można było znaleźć. Sposobu MakG jest całkiem dobry.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Gdzie się podziała wyszukiwarka na gtaforum.com. Dawniej ją można było w menu po lewej stronie znaleźć, a teraz gdzieś ją schowali.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W skrypcie ustaw day na 90, a night 20. Oprócz tego w pliku IDE przy każdym nowym obiekcie ustaw parametr na 1. W tedy modele w grze są takie ładniejsze.

5002, test1, tekstura, 299, 1
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Pewnie nie nałożyłeś vertex color.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ktoś może wie jaka jest wielkość mapy z GTA IV. W GTA SA to 6000x6000, a w tym to nie jestem pewien.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ktoś może wie jak zainstalować mod o nazwie GTA IV Criminal Russia Rage? Niby skopiowałem pliki do odpowiednich folderów ale gra się nie włącza.

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Tu nie chodzi o ilość elementów, a ilość poligonów w danym elemencie(inaczej modelu). Jeżeli taki model ma za dużo poligonów to właśnie dzieje się mniej więcej to co napisałem wcześniejszym poście.CO prawda mógłbyś wyeksportować cały model ale nie byłby to jeden plik dff ale około 900 takich plików.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Pokaż jeszcze siatkę tego modelu. Siatkę włączasz pod klawiszem F3. Ale już widać po modelu że jest stanowczo za dużo poligonów. Co prawda da się upchać taki model do jednego pliku dff ale będzie on bardzo dużo ważył. Dodawałem takie model i to o wiele zmniejszą ilością poligonów i było tak że sam model w grze się długo ładował i nie była wyświetlana kolizja modelu. Na moje oko to najlepszym sposobem to by było zrobienie całkiem nowego modelu na podstawie oryginalnego.

A plik LOD to taki sam model jak oryginalny tyle że zmniejszą ilością szczegółów i zgorszą jakością tekstur. Co prawda można dawać takie same tekstury jak ma oryginalny model ale może się to odbić na stabilności gry.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jest taki program do zwiększania limitów. Nazywa się Limit Adjuster. Samemu udało mi się zwiększyć limit do 12 obiektów.

Jednak w tym to nie oto chodzi. Wydaje mi się że są pliki wyciągnięte z wszystkich wersji na konsole z GTA Vice City Stories i udostępnione publicznie. Żeby działały musisz je przystosować pod format GTA SA.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
4 modele maks można dodać. Jak dodasz 5 to gra się już nie włączy. Chociaż jakbyś chciał dodać więcej to możesz bez problemu ale taką mapę będziesz mógł włączyć co najwyżej w map edytorze.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy da się wyciągnąć skrypt z tuningu pojazdów i ustawić na całkiem nowej mapie czy takie coś trzeba raczej od nowa pisać?
Created & Powered by MakG