Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 22 Następny
Postów: 32 Dołączył: 2012-07-15
#
Witam moze mi ktos przypomniec ktory plik w folderze data odpowiada za umiejscowienie pedow i pojazdow ma mapie?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Pedy znajdziesz w archiwum gta3.img i zaczynają się od Nodes0.dat do Nodes63.dat. Pojazdy można ustawiać na dwa sposoby. W main i w plikach ipl. Tyle że samochody nie są ustawione w tych zwykłych plikach ipl ale pliki binarnych w archiwum gta3.img.
Postów: 32 Dołączył: 2012-07-15
#
olopl100 napisał(a):
Pedy znajdziesz w archiwum gta3.img i zaczynają się od Nodes0.dat do Nodes63.dat. Pojazdy można ustawiać na dwa sposoby. W main i w plikach ipl. Tyle że samochody nie są ustawione w tych zwykłych plikach ipl ale pliki binarnych w archiwum gta3.img.


Nie o to mi chodzi.

Po prostu tworze moda na lepszy ruch uliczny i chce aby po ulicach chodziły rozne pedtypes

Do wyboru mam 2 pliki pedgrp, peds i nie wiem w ktorym pliku mozna to zmienic

Aha i o pojazdy tez chodzi.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Najprawdopodobniej chodzi Ci o cargrp i pedgrp.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 32 Dołączył: 2012-07-15
#
Skoro te pliki słuza do umiejscowienia pedow i pojazdow to do czego słuzą nastepujace pliki:

- peds.ide
- vehicles.ide
- popcycle.dat
Postów: 32 Dołączył: 2012-07-15
#
Powyższe pytanie juz nieaktualne aczkolwiek mam nowe:

1. W popcycle.dat jest np coś takiego

Kod:
// #Peds #Cars Dealers Gang Cops Other     Workers Business Clubbers Farmers BeachFolk Parkfolk Casual_Rich Casual_Average Casual_Poor Prozzies Crimimals Golfers Servants Aircrew Entertainers oot_fact Desertfolk Aircrew_runway
    3     9     100      100 100  100        0        0       15       0       0       0         0            0               35         35        15      0       0         0       0            0      0         0   // Midnight
    3     9     100      100 100  100        0        0       15       0       0       0         0            0               35         35        15      0       0         0       0            0      0         0  // 2am
    3    12     100      100 100  100        0        0       15       0       0       0         0            0               35         35        15      0       0         0       0            0      0         0 // 4am
    5    12     100      100 100  100        0       80       0        0       0       0         0            20              0          0         0       0       0         0       0            0      0         0 // 6am
   20    18     100      70  100  100        0       80       0        0       0       0         0            20              0          0         0       0       0         0       0            0      0         0 // 8am
   15    14     50       70  100  100        0       80       0        0       0       0         0            20              0          0         0       0       0         0       0            0      0         0 // 10am
   20    18     50       70  100  100        0       80       0        0       0       0         0            20              0          0         0       0       0         0       0            0      0         0 // noon
   15    14     50       70  100  100        0       60       0        0       0       0         0            20              0          0         0       0       0         0       0            0      0         0 // 2pm
   15    14     50       70  100  100        0       60       0        0       0       0         0            20              0          0         0       0       0         0       0            0      0         0 // 4pm
   20    18     50       70  100  100        0       80       0        0       0       0         0            20              0          0         0       0       0         0       0            0      0         0 // 6pm
   10    12     50       100 100  100        0       80       0        0       0       0         0            20              0          0         0       0       0         0       0            0      0         0 // 8pm
    5    12     100      100 100  100        0       0        15       0       0       0         0            0               35         35        15      0       0         0       0            0      0         0 // 10pm


Czy te liczby 3, 5, 9, itd odpowiadają za to czy ped/samochód będzie często pojawiał się w tych miejscach?

2. W jakim dokładnie pliku/plikach znajduje się zachowanie policji (chodzi mi o to jaki typ policjanta występuje w danym miejscu, jakie nowe jednostki przyjeżdzają po zdobyciu poziomu poszukiwan itp)
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Do edycji tego pliku został stworzony specjalny programy. Nieco ułatwia jego edycje tyle że program jest po rosyjsku Popcycle Viewer
Postów: 32 Dołączył: 2012-07-15
#
Cytat:
Do edycji tego pliku został stworzony specjalny programy. Nieco ułatwia jego edycje tyle że program jest po rosyjsku Popcycle Viewer


Niestety ale nie ucze sie w szkole jezyka rosyjskiego dlatego chce sam to z edytować tylko nie jestem pewien czy te liczby odpowiadaja za zwiększony ruch uliczny.
#
This is way better than a brick & mortar esmatlishbent.
#
Pin my tail and call me a <a href="http://xcuwkwla.com">dokyne,</a> that really helped.
#
How neat! Is it really this silpme? You make it look easy. http://eaifdg.com ruxchuy yuyezqtun
#
#
#
#
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 22 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG