Postów:
32
Dołączył:
2012-07-15
Napisano dnia: 2014-02-15 19:02:23
Witam moze mi ktos przypomniec ktory plik w folderze data odpowiada za umiejscowienie pedow i pojazdow ma mapie?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2014-02-15 20:52:18
Pedy znajdziesz w archiwum gta3.img i zaczynają się od Nodes0.dat do Nodes63.dat. Pojazdy można ustawiać na dwa sposoby. W main i w plikach ipl. Tyle że samochody nie są ustawione w tych zwykłych plikach ipl ale pliki binarnych w archiwum gta3.img.
Postów:
32
Dołączył:
2012-07-15
Napisano dnia: 2014-02-15 22:49:33
olopl100 napisał(a):
Pedy znajdziesz w archiwum gta3.img i zaczynają się od Nodes0.dat do Nodes63.dat. Pojazdy można ustawiać na dwa sposoby. W main i w plikach ipl. Tyle że samochody nie są ustawione w tych zwykłych plikach ipl ale pliki binarnych w archiwum gta3.img.
Nie o to mi chodzi.
Po prostu tworze moda na lepszy ruch uliczny i chce aby po ulicach chodziły rozne pedtypes
Do wyboru mam 2 pliki pedgrp, peds i nie wiem w ktorym pliku mozna to zmienic
Aha i o pojazdy tez chodzi.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2014-02-16 00:27:16
Najprawdopodobniej chodzi Ci o cargrp i pedgrp.
___________________
Moderator
Postów:
32
Dołączył:
2012-07-15
Napisano dnia: 2014-02-16 09:46:10
Skoro te pliki słuza do umiejscowienia pedow i pojazdow to do czego słuzą nastepujace pliki:
- peds.ide
- vehicles.ide
- popcycle.dat
Postów:
32
Dołączył:
2012-07-15
Napisano dnia: 2014-02-21 17:50:11
Powyższe pytanie juz nieaktualne aczkolwiek mam nowe:
1. W popcycle.dat jest np coś takiego
Kod:
// #Peds #Cars Dealers Gang Cops Other Workers Business Clubbers Farmers BeachFolk Parkfolk Casual_Rich Casual_Average Casual_Poor Prozzies Crimimals Golfers Servants Aircrew Entertainers oot_fact Desertfolk Aircrew_runway
3 9 100 100 100 100 0 0 15 0 0 0 0 0 35 35 15 0 0 0 0 0 0 0 // Midnight
3 9 100 100 100 100 0 0 15 0 0 0 0 0 35 35 15 0 0 0 0 0 0 0 // 2am
3 12 100 100 100 100 0 0 15 0 0 0 0 0 35 35 15 0 0 0 0 0 0 0 // 4am
5 12 100 100 100 100 0 80 0 0 0 0 0 20 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 // 6am
20 18 100 70 100 100 0 80 0 0 0 0 0 20 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 // 8am
15 14 50 70 100 100 0 80 0 0 0 0 0 20 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 // 10am
20 18 50 70 100 100 0 80 0 0 0 0 0 20 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 // noon
15 14 50 70 100 100 0 60 0 0 0 0 0 20 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 // 2pm
15 14 50 70 100 100 0 60 0 0 0 0 0 20 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 // 4pm
20 18 50 70 100 100 0 80 0 0 0 0 0 20 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 // 6pm
10 12 50 100 100 100 0 80 0 0 0 0 0 20 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 // 8pm
5 12 100 100 100 100 0 0 15 0 0 0 0 0 35 35 15 0 0 0 0 0 0 0 // 10pm
Czy te liczby 3, 5, 9, itd odpowiadają za to czy ped/samochód będzie często pojawiał się w tych miejscach?
2. W jakim dokładnie pliku/plikach znajduje się zachowanie policji (chodzi mi o to jaki typ policjanta występuje w danym miejscu, jakie nowe jednostki przyjeżdzają po zdobyciu poziomu poszukiwan itp)
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2014-02-21 18:07:28
Do edycji tego pliku został stworzony specjalny programy. Nieco ułatwia jego edycje tyle że program jest po rosyjsku
Popcycle Viewer
Postów:
32
Dołączył:
2012-07-15
Napisano dnia: 2014-02-21 19:26:53
Cytat:
Do edycji tego pliku został stworzony specjalny programy. Nieco ułatwia jego edycje tyle że program jest po rosyjsku Popcycle Viewer
Niestety ale nie ucze sie w szkole jezyka rosyjskiego dlatego chce sam to z edytować tylko nie jestem pewien czy te liczby odpowiadaja za zwiększony ruch uliczny.
Napisano dnia: 2016-12-06 04:06:05
This is way better than a brick & mortar esmatlishbent.
Napisano dnia: 2016-12-06 21:39:32
Pin my tail and call me a <a href="http://xcuwkwla.com">dokyne,</a> that really helped.
Napisano dnia: 2016-12-10 19:33:12
How neat! Is it really this silpme? You make it look easy. http://eaifdg.com
ruxchuy yuyezqtun
Napisano dnia: 2016-12-11 07:04:28
Napisano dnia: 2016-12-11 08:56:30
Napisano dnia: 2016-12-11 14:27:11