Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Wyjaśnienie pliku handling
|
Napisano dnia:
2011-11-29 13:28:39
Zamiast używania Notatnika, mozna uzywać programu Handling Editor, może nie masz wszystkiego ładnie opisane, jjednak jest podzielone na tabelki o różnych nazwach i z pewnością jest łatwiej niż poprzez edycję notatnikiem.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Tworzenie instalki
|
Napisano dnia:
2011-11-26 17:27:09
Odnawiam.
Forma takiej instalki pojawiła się w INE i przypomniało mi sie o tym.
Czy mógłby ktoś napisać tutorial bądź opisać tutaj jak zrobić taką instalkę aby podczas instalowania bądź po włączyła się konsola Spark'a i automatycznie zainstalowały się pliki do gta3.img .
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
GTA Drift
|
Napisano dnia:
2011-11-26 15:45:23
Nowe tekstury czy pogoda to taki dodatkowy smaczek do modyfikacji.
Wiem, że każdy może sobie wybrać jakie samochody mu pasują. Lecz nie każdemu się chce, to jest raz, a dwa nowe samochody muszą być aby mod bardziej nabrał klimat driftu.
Jeżeli odniosłeś akie wrażenie - to bardzo przepraszam. Fakt, faktem mod będzie nastawiony na fury, jednakże nie do takiego stopnia aby nie mieć pomysłu na fabułę. Wyścigi uliczne, czy na 1/4 mili będą. Mod wprawdzie nazywać się będzie GTA Drift, jednakże będą również inne smaczki poza samym jeżdżeniem w poślizgu.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
GTA Drift
|
Napisano dnia:
2011-11-26 14:39:12
Witam wszystkich.
Nie wiedziałem gdzie umieścić ten temat gdyż mod jest dopiero w fazie zaczynania, a jednak chcę co nieco o nim powiedzieć, jeżeli topic został umieszczony w złym dziale proszę o przeniesienie :)
GTA Drift jest modyfikacją do gry GTA San Andreas i jak sama nazwa mówi tyczy się Driftu. Mod jest dopiero w fazie początkowej czyli zbieramy wszystko do kupy i dzielimy się obowiązkami. Co w modzie będzie? No na pewno nowe fury, specjalistyczny handling, nowe tekstury niektórych budynków, pogoda i fabuła. W Teamie jest nas aktualnie 7, a im nas więcej tym lepiej. Piszę tutaj ten temat gdyż strona jest na temat moddingu i pomyślałem że może akurat ktoś chętny zgłosi się aby pomóc przy produkcji modyfikacji, więc jeżeli ktoś jest chętny, proszę pisać! :)
I to chyba tyle co chciałem Wam przekazać.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Dysk przenośny - pomoc przy zakupie
|
Napisano dnia:
2011-11-24 16:08:42
Firmy raczej nie znam więc Ci nie powiem. Choć USB 3.0 jest bardzo dobre, wystarczy mieć wejście do niego w płycie głównej :P Pojemność 2TB również powinna Ci spokojnie starczyć. Jedynie co to firma wg. mnie jest mało znana, może ktoś kto bardziej jest w tym obczajony poradzi Ci co zrobić.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Dysk przenośny - pomoc przy zakupie
|
Napisano dnia:
2011-11-23 16:37:39
Sam posiadam dysk zewnętrzny. Dokładnie 1,5 TB od WD (USB 2.0)
2,5/3,5 cala - jak dobrze się orientuję jest to wielkość dysku.
Muzyka bądź film spokojnie Ci się będą odpalały bez zawiechy, ba nawet gry bedą chodziły płynnie. W moim przypadku jest tak, że dysk wewnętrzny jest stary i bardzo wolny a zewnętrzny dzięki USB w wersji 2.0 jest nawet szybszy od tego co jest w środku. Sam odpalam gry takie jak Battlefield 3, CoD MW3 albo NFS The Run, a spadku FPS'ów nie ma praktycznie żadnego, jedyna gra którą nie mogę odpalać z tego dysku jest GTA IV oraz GTA EFLC ze względu na ilość FPS ( średnio 20 )
Dysk raz mi spadł z wysokości koło 1m i trzyma się nadal ;) Zależy też z czego jest wykonany - mój niestety z plastiku zaś kuzyna z czegoś podobnego do metalu i jednocześnie jest bardziej wytrzymalszy.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Tworzenie instalki
|
Napisano dnia:
2011-10-29 19:38:58
Ok, teraz jest już prawie dobrze. Normalnie podmienia pliki w gta3.img ale gdy pisze to ręcznie... A moje pytanie brzmi:
Co i jak mam zrobić, żeby Install Creator podmienił te pliki w gta3.img? Gdzie wsadzić jakie pliki itd. Bo co z tego, że instaluję mody poprzez Spark Console który nie ma włąściwie nic.. Bo robię to tylko na własnym komputerze, a ja chcę wysłac plik do internetu i żeby pliki automatycznie się podmieniały.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Tworzenie instalki
|
Napisano dnia:
2011-10-29 18:23:24
Wreście ogarnąłem trochę tego Spark Console i napisałem coś takiego:
-open\"models\gta3.img"
-import\"infernus.dff"
-import\"infernus.txd"
-save
-close
Teraz jest tylko problem, w jaki sposób mam dodać to do programu Create Install w taki sposób, żeby mi nie tylko wypakował pliki ale dodał je do archiwum gta3.img
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Dwa handlingi dla jednego pojazdu
|
Napisano dnia:
2011-10-29 18:18:55
No nie wiem czy by to tak działało... Jadę sobie samochodem, wciskam klawisz żeby zmienić handling pojazdu i od tak mi się zmieni? Wątpie aby się to udało.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Dwa handlingi dla jednego pojazdu
|
Napisano dnia:
2011-10-29 18:00:23
Czyli tak jak myślałem :( Samymi opcodami nie dam rady gdyż auto ma całkowicie inaczej się zachowywać, a z podmianą auta niestety nie wypali z prostego powodu - ma to być podczas normalnej gry, a nie podczas misji.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Dwa handlingi dla jednego pojazdu
|
Napisano dnia:
2011-10-28 17:11:35
Pytanie może głupawe i oczywiste, lecz wolę wiedzieć niż nie wiedzieć.
Czy istnieje jakiś plugin/program bądź coś podobnego co umożliwi dodanie drugiego handlingu do pojazdu? Np. drugi handling można by aktywować za pomocą jakiegoś klawisza lub komendy.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Tworzenie instalki
|
Napisano dnia:
2011-10-26 16:05:50
Heh, no powiedzmy że umieszczenie Cię w autorach jest po prostu nie możliwe ;) Ja sam również nie będę się w nich znajdował, więc...
Ale za to mogę oznaczyć kilka Twoich postów jako pomocny i dostaniesz kilka punktów :D
// MakG: zgarniesz ostrzeżenia za coś takiego. Tylko posty, które są kluczowe dla tematu mogą zostać oznaczone jako pomocne.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Dużo rzeczy można wykonać San An Studios ;) Więc nie koniecznie musisz przygotowywać masę skryptów pod film.