Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Zamiast używania Notatnika, mozna uzywać programu Handling Editor, może nie masz wszystkiego ładnie opisane, jjednak jest podzielone na tabelki o różnych nazwach i z pewnością jest łatwiej niż poprzez edycję notatnikiem.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
MakG napisał(a):
Tylko nie przesadźcie z tą fabułą, bo skończy się na kolejnej porzuconej modyfikacji.


Fabuła sądzę, że będzie miała około 10 misji, nie chcę zbyt dużo ani zbyt mało, a 10 misji sadzę że to będzie akurat na kilka godz. grania.

Chętnie poznam Wasze zdanie na temat fabuły, czy wg. Was taka fabuła się przyjmie?

Znów powrócimy do klimatów gangsterskich z San Andreas, jednakże tym razem więcej rzeczy będzie powiązane z handlem samochodami, częśćmi do nich itp. Akcja będzie toczyła się w San Fierro, ale niektóre elementy fabuły będą rozgrywały się w Los Santos oraz Las Venturas. Jak napisałem w poprzednim poście pojawią się wyścigi na 1/4, na torze oraz na ulicach.

Więcej nie wiem co napisać, nie chcę wyjawiać wszystkiego, zaś z drugiej strony chcę poznać Wasze opinie. Jak macie jakieś pytania odnośnie modyfikacji to pytajcie.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Odnawiam.

Forma takiej instalki pojawiła się w INE i przypomniało mi sie o tym.
Czy mógłby ktoś napisać tutorial bądź opisać tutaj jak zrobić taką instalkę aby podczas instalowania bądź po włączyła się konsola Spark'a i automatycznie zainstalowały się pliki do gta3.img .
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Nowe tekstury czy pogoda to taki dodatkowy smaczek do modyfikacji.

Wiem, że każdy może sobie wybrać jakie samochody mu pasują. Lecz nie każdemu się chce, to jest raz, a dwa nowe samochody muszą być aby mod bardziej nabrał klimat driftu.

Jeżeli odniosłeś akie wrażenie - to bardzo przepraszam. Fakt, faktem mod będzie nastawiony na fury, jednakże nie do takiego stopnia aby nie mieć pomysłu na fabułę. Wyścigi uliczne, czy na 1/4 mili będą. Mod wprawdzie nazywać się będzie GTA Drift, jednakże będą również inne smaczki poza samym jeżdżeniem w poślizgu.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Witam wszystkich.
Nie wiedziałem gdzie umieścić ten temat gdyż mod jest dopiero w fazie zaczynania, a jednak chcę co nieco o nim powiedzieć, jeżeli topic został umieszczony w złym dziale proszę o przeniesienie :)

GTA Drift jest modyfikacją do gry GTA San Andreas i jak sama nazwa mówi tyczy się Driftu. Mod jest dopiero w fazie początkowej czyli zbieramy wszystko do kupy i dzielimy się obowiązkami. Co w modzie będzie? No na pewno nowe fury, specjalistyczny handling, nowe tekstury niektórych budynków, pogoda i fabuła. W Teamie jest nas aktualnie 7, a im nas więcej tym lepiej. Piszę tutaj ten temat gdyż strona jest na temat moddingu i pomyślałem że może akurat ktoś chętny zgłosi się aby pomóc przy produkcji modyfikacji, więc jeżeli ktoś jest chętny, proszę pisać! :)

I to chyba tyle co chciałem Wam przekazać.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Firmy raczej nie znam więc Ci nie powiem. Choć USB 3.0 jest bardzo dobre, wystarczy mieć wejście do niego w płycie głównej :P Pojemność 2TB również powinna Ci spokojnie starczyć. Jedynie co to firma wg. mnie jest mało znana, może ktoś kto bardziej jest w tym obczajony poradzi Ci co zrobić.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Sam posiadam dysk zewnętrzny. Dokładnie 1,5 TB od WD (USB 2.0)

2,5/3,5 cala - jak dobrze się orientuję jest to wielkość dysku.

Muzyka bądź film spokojnie Ci się będą odpalały bez zawiechy, ba nawet gry bedą chodziły płynnie. W moim przypadku jest tak, że dysk wewnętrzny jest stary i bardzo wolny a zewnętrzny dzięki USB w wersji 2.0 jest nawet szybszy od tego co jest w środku. Sam odpalam gry takie jak Battlefield 3, CoD MW3 albo NFS The Run, a spadku FPS'ów nie ma praktycznie żadnego, jedyna gra którą nie mogę odpalać z tego dysku jest GTA IV oraz GTA EFLC ze względu na ilość FPS ( średnio 20 )

Dysk raz mi spadł z wysokości koło 1m i trzyma się nadal ;) Zależy też z czego jest wykonany - mój niestety z plastiku zaś kuzyna z czegoś podobnego do metalu i jednocześnie jest bardziej wytrzymalszy.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Ok, teraz jest już prawie dobrze. Normalnie podmienia pliki w gta3.img ale gdy pisze to ręcznie... A moje pytanie brzmi:

Co i jak mam zrobić, żeby Install Creator podmienił te pliki w gta3.img? Gdzie wsadzić jakie pliki itd. Bo co z tego, że instaluję mody poprzez Spark Console który nie ma włąściwie nic.. Bo robię to tylko na własnym komputerze, a ja chcę wysłac plik do internetu i żeby pliki automatycznie się podmieniały.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Wreście ogarnąłem trochę tego Spark Console i napisałem coś takiego:
-open\"models\gta3.img"
-import\"infernus.dff"
-import\"infernus.txd"
-save
-close

Teraz jest tylko problem, w jaki sposób mam dodać to do programu Create Install w taki sposób, żeby mi nie tylko wypakował pliki ale dodał je do archiwum gta3.img
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
No nie wiem czy by to tak działało... Jadę sobie samochodem, wciskam klawisz żeby zmienić handling pojazdu i od tak mi się zmieni? Wątpie aby się to udało.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Czyli tak jak myślałem :( Samymi opcodami nie dam rady gdyż auto ma całkowicie inaczej się zachowywać, a z podmianą auta niestety nie wypali z prostego powodu - ma to być podczas normalnej gry, a nie podczas misji.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Pytanie może głupawe i oczywiste, lecz wolę wiedzieć niż nie wiedzieć.

Czy istnieje jakiś plugin/program bądź coś podobnego co umożliwi dodanie drugiego handlingu do pojazdu? Np. drugi handling można by aktywować za pomocą jakiegoś klawisza lub komendy.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Heh, no powiedzmy że umieszczenie Cię w autorach jest po prostu nie możliwe ;) Ja sam również nie będę się w nich znajdował, więc...

Ale za to mogę oznaczyć kilka Twoich postów jako pomocny i dostaniesz kilka punktów :D

// MakG: zgarniesz ostrzeżenia za coś takiego. Tylko posty, które są kluczowe dla tematu mogą zostać oznaczone jako pomocne.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Dużo rzeczy można wykonać San An Studios ;) Więc nie koniecznie musisz przygotowywać masę skryptów pod film.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Kod:
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat


Wydaje mi się, że to jest to czego szukasz.
Created & Powered by MakG