Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Dzięki że chcecie mi pomóc. Mi się właśnie przypomniało że takie paczki są już w San Andreas i nie potrzebnie Was męczyłem. Muszę tylko znaleźć ID i ustawić je jako pickupy.

Ale mam jeden problem, a właściwie dwa. Pierwszy to taki że nie wiem gdzie mam użyć 0AB3 i 0AB4 tak aby zapisywało sie to w CLEO_SAVES oraz drugi to to iż nie mogę dać więcej niż 33 bo przy kompilacji wyskakuje błąd o " zmiennej lokalnej " cokolwiek to znaczy.

//edit:

Może mi ktoś jeszcze troszkę pomóc? Chcę więdzieć jak mogę zrobić to CLEO_SAVES i naprawić ten błą o " zmiennej lokalnej " oraz nie wiem dlaczego ale nie chcą mi się pokazywać napisy. Dodałem nowy tekst do pliku american.gxt tak aby się pokazywały. No chyba że miałem dodać je gdzie indziej.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Tak jak w temacie, szukam plików teczki tych z misji Local Liquor Store. Te teczki które musieliśmy wziąść po zabiciu tych gości na quadach. Może ktoś zna te pliki? Bardzo mi na nich zależy.

Nie wiedziałem do jakiego działu zaliczyć ten temat, wiec jezeli jest źle, prosze poprawić.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
A w jaki sposób mogę stworzyć tę sferę, i sprawić by pedy strzelały w policję? Chodzi mi głównie o ten kawałek skryptu.

I jest może jakiś skrypt na to by dać pedowi więcej życia? No i jak go użyć.

Próbówałem ze skryptem tym żeby gracz chodzi z pkt A do B i tak w kółko używam tego :

Kod:
07CD: AS_actor 80@ walk_to 362.2674 -2035.844 6.836 stop_with_angle 270.0 within_radius 4.0


I myślę że trzeba by było to zakończyć pętlą tak aby ta czynność wykonywała się cały czas. Ale nie wiem gdzie to wszystko użyć.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Właśnie o to chodzi że dodałem paczkę jako zupełnie nowy obiekt do gta3.img No trudno będę szukał jakiegoś zastępczego.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Tak wiem, ale mój nowy przedmiot tak samo jak i podkowa nie posiada tekstury ( txd ) Dlatego będę wpisywał tylko nazwę pliku dff

//Edit:

Napisałem w taki sposób

Kod:

0@ = 32
1@ = 0
2@ = 1
3@ = 2


Chciałem do 100 ale wyskoczył jakiś błąd że w zmiennej lokalnej jest tylko 33.

Kod:
0213: 2@ = create_pickup #paczka type 3 at 2464.088 -1678.193 13.52069 

Potem zrobiłem tak jak powyżej, i wyskoczył błąd " Compiled file has no header, so the model name #paczka can not be used. Use number ID instead. "

I nie wiem co dalej robić...
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
MakG dzięki, ale dla mnie to w połowie niezrozumiałe. Mógłbyś ułożyć choć kawałek tego kodu? ( dla przykładu tylko jednej paczki bo ja chcę ich ze 100 położyć) Ponieważ chcę złapać szyk skryptu żebym po prostu zmieniał tylko współrzędne, numery pickupów itp.

Jeżeli dobrze rozumiem to w tym miejscu gdzie jest #INFO mam wpisać nazwę pliku dff ?

Kod:
0213: 2@ = create_pickup #INFO type 3 at 2027.77 -1420.52 16.49
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Już od kilku dni próbuję dodać do San Andreas nowy obiekt który można by było zbierać tak jak podkowy, ale aby na nowo odliczało tzn. gdy postawię tylko jeden taki obiekt i go zbiorę to wyskoczy okienko 1 of 1 czegoś tam nie chcę aby wliczało się to do podków. Próbowałem już różnych sposobów. Ustawiałem już w CLEO ten obiekt w taki sam sposób jak podkowę
Kod:
0959: $10000 = create_horseshoe_at 2464.088 -1678.193 13.52069

tylko że " horseshoe" zamieniam na " paczki " czyli ten nowy obiekt. Ale jakbym nie zapisał zawsze wychodzi to co powyżej. Dodam również że jest to zupełnie nowy obiekt który dodaję ( nie podmieniam ! ) do archiwum gta3.img

Mógłby mi ktoś pomóc?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Z tego co mi wiadomo to tai mod już istnieje ( na rzucanie nożem ) Jak chcesz moge poszukac.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Chciałbym usunąc podkowy które są w San Andreas za pomocą Cleo, ponieważ chcę je ustawić w innych miejscach równiez za pomocą CLEO ale bez zmian w pliku main.scm Prosze o pomoc.

//Edit:

ok, już sobie poradziłem, temat do zamknięcia.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Chciałbym aby ktoś mi pomógł złożyć pewien skrypt w którym, postacie chodziły od pkt. A do pkt B miały przy sobie bronie oraz atakowały policję gdy będzie nas atakowała. Mógłby mi ktoś pomóc, posklejać to wszystko żeby działało? Jakich opcodów użyć. Współrzędne czy też radiusy mógłbym sobie ustawić, lecz niestety resztę mimo tego iż próbuje juz od pewnego czasu nic mi nie wychodzi :( Chciałbym aby było to w CLEO.

//Edit:
To może inaczej wytłumaczę, bo bardzo mi na takim modzie zależy. Chciałbym aby aktorzy ( nie podczas misji tylko podczas normalnego grania ) poruszali się z miejsca A do miejsca B i tak w kółko oraz posiadali broń przy sobie. I gdy wjadę Carlem w moja bazę a policja za mną oni ( aktorzy ) zaczęli strzelać w policję. tylko tyle. Bardzo proszę mi pomóc, jest to dla mnie bardzo ważne.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
No nie wiedziałem że i procek potrzebny do tego.

AMD Athlon II X4 640 3.00 GHZ
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
A to i ja napiszę. Mam 5770 HD 1 GB oraz Windows 7 z Directx 11. Chciałbym aby pamięć RAM ( 4 GB ) przeznaczyć na grafikę tak aby miała 2 GB bo chciałbym miec tekstury w lepszej jakości.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Tutaj masz kilka podpowiedzi 2 post - http://www.gta-mods.pl/forum/temat/643
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Tak ale sultan ma ich 4 a chcem żeby miał 5 no i nic nie wychodzi.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Proszę o uspokojenie użytkownika ABCDEF .

ZotaK a nie wystąpi żaden błąd przy ładowaniu? Wydaję mi się że tak.
PS : wypróbowałem to i crasha nie było, ale po wjechaniu do tuningu były tylko 4 pj nie było mowy o piątym :/ Chyba będe to musiał połączyć przez pliki dat i gxt. Ma ktoś jakieś pomysły?
Created & Powered by MakG