Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Nowy obiekt do zbierania
|
Napisano dnia:
2011-06-29 10:30:09
Dzięki że chcecie mi pomóc. Mi się właśnie przypomniało że takie paczki są już w San Andreas i nie potrzebnie Was męczyłem. Muszę tylko znaleźć ID i ustawić je jako pickupy.
Ale mam jeden problem, a właściwie dwa. Pierwszy to taki że nie wiem gdzie mam użyć 0AB3 i 0AB4 tak aby zapisywało sie to w CLEO_SAVES oraz drugi to to iż nie mogę dać więcej niż 33 bo przy kompilacji wyskakuje błąd o " zmiennej lokalnej " cokolwiek to znaczy.
//edit:
Może mi ktoś jeszcze troszkę pomóc? Chcę więdzieć jak mogę zrobić to CLEO_SAVES i naprawić ten błą o " zmiennej lokalnej " oraz nie wiem dlaczego ale nie chcą mi się pokazywać napisy. Dodałem nowy tekst do pliku american.gxt tak aby się pokazywały. No chyba że miałem dodać je gdzie indziej.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Poszukuję plików teczki
|
Napisano dnia:
2011-06-28 17:47:37
Tak jak w temacie, szukam plików teczki tych z misji Local Liquor Store. Te teczki które musieliśmy wziąść po zabiciu tych gości na quadach. Może ktoś zna te pliki? Bardzo mi na nich zależy.
Nie wiedziałem do jakiego działu zaliczyć ten temat, wiec jezeli jest źle, prosze poprawić.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Nowy obiekt do zbierania
|
Napisano dnia:
2011-06-28 13:19:16
Właśnie o to chodzi że dodałem paczkę jako zupełnie nowy obiekt do gta3.img No trudno będę szukał jakiegoś zastępczego.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
RZUCANI NOZEM
|
Napisano dnia:
2011-06-27 20:26:47
Z tego co mi wiadomo to tai mod już istnieje ( na rzucanie nożem ) Jak chcesz moge poszukac.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Jak usunąc podkowy bez zmian w main.scm
|
Napisano dnia:
2011-06-27 10:35:01
Chciałbym usunąc podkowy które są w San Andreas za pomocą Cleo, ponieważ chcę je ustawić w innych miejscach równiez za pomocą CLEO ale bez zmian w pliku main.scm Prosze o pomoc.
//Edit:
ok, już sobie poradziłem, temat do zamknięcia.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Chodzenie peda od pkt. A do B i inne
|
Napisano dnia:
2011-06-26 17:31:54
Chciałbym aby ktoś mi pomógł złożyć pewien skrypt w którym, postacie chodziły od pkt. A do pkt B miały przy sobie bronie oraz atakowały policję gdy będzie nas atakowała. Mógłby mi ktoś pomóc, posklejać to wszystko żeby działało? Jakich opcodów użyć. Współrzędne czy też radiusy mógłbym sobie ustawić, lecz niestety resztę mimo tego iż próbuje juz od pewnego czasu nic mi nie wychodzi :( Chciałbym aby było to w CLEO.
//Edit:
To może inaczej wytłumaczę, bo bardzo mi na takim modzie zależy. Chciałbym aby aktorzy ( nie podczas misji tylko podczas normalnego grania ) poruszali się z miejsca A do miejsca B i tak w kółko oraz posiadali broń przy sobie. I gdy wjadę Carlem w moja bazę a policja za mną oni ( aktorzy ) zaczęli strzelać w policję. tylko tyle. Bardzo proszę mi pomóc, jest to dla mnie bardzo ważne.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Prośby o commandline do GTA IV
|
Napisano dnia:
2011-05-04 14:57:55
No nie wiedziałem że i procek potrzebny do tego.
AMD Athlon II X4 640 3.00 GHZ
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Prośby o commandline do GTA IV
|
Napisano dnia:
2011-04-30 13:59:51
A to i ja napiszę. Mam 5770 HD 1 GB oraz Windows 7 z Directx 11. Chciałbym aby pamięć RAM ( 4 GB ) przeznaczyć na grafikę tak aby miała 2 GB bo chciałbym miec tekstury w lepszej jakości.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Nowe paintjoby
|
Napisano dnia:
2011-02-18 19:19:35
Tak ale sultan ma ich 4 a chcem żeby miał 5 no i nic nie wychodzi.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Nowe paintjoby
|
Napisano dnia:
2011-02-18 17:47:09
Proszę o uspokojenie użytkownika ABCDEF .
ZotaK a nie wystąpi żaden błąd przy ładowaniu? Wydaję mi się że tak.
PS : wypróbowałem to i crasha nie było, ale po wjechaniu do tuningu były tylko 4 pj nie było mowy o piątym :/ Chyba będe to musiał połączyć przez pliki dat i gxt. Ma ktoś jakieś pomysły?