Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Podczas ładowania mam błąd. Zapętliłem tak jak kazałeś i sprawdziłem jeszcze raz nazwy plików lecz mam błąd podczas ładowania. Czy w skrypcie jest jeszcze coś potrzebne odprócz tych kodów które sa powyżej?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Witam.

Co mam zrobić aby tekstura po wciśnięciu odpowiedniego klawisza pokazywała się na ekranie? Używałem tutoriala który jest na stronie bo chciałem najpierw zrobić sama teksturę i dopiero później ustawić jej pokazywanie się i znikanie poprzez wcisnięcie klawisza. Lecz zauważyłem że tekstura nie chce sie wogólę pojawić. Wszystko robiłem zgodnie z tutorialem lecz efektów nie widać.

Kod:

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
0390: load_txd_dictionary "TEX" 
038F: load_texture "PNG" as 1 // Load dictionary with 0390 first 
038D: draw_texture 1 position 400.0 300.0 size 256.0 512.0 RGBA 255 255 255 255 
0A93: end_custom_thread 


Plik tekstury znajduje się w models/txd
I czy ten skrypt jest błednie napisany czy to może wina tekstury która robi się jakimś cudem niewidzialna?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Hehe. Własnie chciałem coś takiego zrobić jak SIlent tylko że w formie telefonu GTA IV coś podobnego jak lisiandro.
Crispk - moda bym zrobił, gdybym umiał. Problem już był na samym początku bo tekstura telefonu nie chciała mi sie pokazać.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Jestem troszeczkę zdenerwowany iż pomysł na te modyfikację ze tak powiem ściągnąłeś ode mnie, ale już się z tym pogodziłem. lisiandro mam do Ciebie pewną prośbę, czy możemy porozmawiać na GG?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Ja chciałem zrobić cos podobnego, ale mi nie wychodziło...
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Ja tak jak już gdzieś pisałem, proponuję znaleźć moda który zmienia HUD w GTA SA na ten z gTA IV.Podejrzeć pliki i ew. je edytować. Lub pobrac innych hud i tak samo podejrzeć pliki i edytować.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Moja propozycja jest taka:

We wszystkich pozostałych zmień z
Kod:
$PLAYER_ACTOR
na
Kod:
$PLAYER_CHAR


W całym kodzie używasz
Kod:
$PLAYER_CHAR
a nie wiem czemu w pozostałych opcjach korzystasz z
Kod:
$PLAYER_ACTOR
zmień to a powinno działać.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Ok, czyli jeżeli dobrze rozumiem tworzę MENU tak jakby od nowa?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Ok, Menu działa ;). Mam jeszcze trzy pytania.
1. Jak zrobić aby po wybraniu opcji pokazała sie nowa ramka z nowymi opcjami?
2. Jak zrobić aby ramka pokazała się w trakcie np. misji?
3. Jak zrobić aby menu pokazywało się tylko w danej sferze po wciśnięciu klawisza w tej sferze?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
To zależy którą wersję dodatku pobierzesz, lecz ja sprawdzałem na wersji 1.0.7.0 i działał.

PS: Ten multiplayer jest niedopracowany, i wg mnie nie da sie wogólę grać.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Też własnie myslałem że musze zastosowac pętlę, chciałem się upewnić ;). Dzięki, popróbuję z tym co mi podałeś.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Mam problem, chce stworzyć mod polegający na daniu graczowi daną ilośc pieniędzy którą może wybrać sobie z Menu po wciśnięciu danego klawisza. Jednak jak zwykle musze mieć jakieś problemy, w tym przypadku chodzi o Menu. Nie dość że wyświetla się od razu po włączeniu gry, to jeszcze nie pojawiają się napisy na Menu + po wciśnięciu Spacji gra wywala błąd, ale mało tego strzałki do wyboru opcji ( jaką ilość pieniędzy dostać ) nie działają tylko postać w grze się porusza mimo tego iż ją zamroziłem.

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------

:NONAME
0000: NOP 
0AB0:   key_pressed 46 
0512: show_permanent_text_box 'CLOTHA'  // Use ~k~~GO_FORWARD~ and ~k~~GO_BACK~ to select area.~N~~k~~PED_SPRINT~ Select~N~~k~~VEHICLE_ENTER_EXIT~ Quit
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
08D4: $PANEL = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 50.0 columns 6 interactive 1 background 1 alignment 1  // Main Menu
08DB: set_panel $PANEL column 0 header 'MTOR02C' data '1000' '100K' '500K' '1MLN' '10MLN' '100MLN' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY'  // ~z~And I mean everything.

:NONAME_185
wait 0 
if 
00E1:   player $PLAYER_CHAR pressed_key 15 
jf @wyjdz
00E1:   player $PLAYER_CHAR pressed_key 15 
08DA: remove_panel $PANEL 
03E6: remove_text_box 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @wyjdz 

:wyjdz
if 
00E1:   player $PLAYER_CHAR pressed_key 16 
jf @NONAME_185 
00E1:   player $PLAYER_CHAR pressed_key 15 
08D7: $WYBRANE = panel $PANEL active_row 
08DA: remove_panel $PANEL 
03E6: remove_text_box 
0871: init_jump_table $WYBRANE total_jumps 2 default_jump 1 @NONAME_1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 2 @wybrane3 3 @wybrane4 4 @wybrane5 5 @wybrane6 6  0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1

:wybrane1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 1000
jump @wyjdz 

:wybrane2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 100000
jump @wyjdz 

:wybrane3
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 500000
jump @wyjdz 

:wybrane4
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 1000000
jump @wyjdz 

:wybrane5
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 10000000
jump @wyjdz 

:wybrane6
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 100000000
jump @wyjdz 


Prosze o pomoc. Gdzie i jak mam umieścić opcod aby Menu pojawiało się po wciśnieciu klawisza, i jak naprawić pozostałe problemy?
Korzystałem z forum jak i tutoriala na stronie, lecz nic to nie pomogło, dlatego zwracam się do Was.

Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Macie może jeszcze jakieś pomysły? dziś bawiłem się współrzędnymi ekranu lecz nic z tego ie wyszło... Może dać Wam teksturę telefonu i ( no skrypt macie podany powyżej ) i mi pomożecie?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Tekstura nadal się nie wyświetla, chyba że w złym miejscu wpisuję ten opcod.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Z tego wszystkiego gdy pisałem faktycznie zapomniałem o tej linijce, jednakże problem nadal jest w tym samym miejscu. Gra bez skryptu włącza się normalnie, ale gdy tylko wstawię plik cs błąd od razu wyskakuje.

//Edit:

Jakieś postępy juz zrobiłem, plik cs jak i plik txd zrobiłem o takiej samej nazwie i gra już się pokazuje ( tzn. widzę postać oraz dom ) ale po 2 sek. błąd gta_sa.exe

//Edit2:

Zmieniłem skrypt na ten który podałem wcześniej, teraz gra działa prawdiłowo razem z plikiem txd oraz cs ( tekstura i skrypt ) lecz nie widać mojej tekstury na ekranie. Spróbuję zmienić współrzędne.
Created & Powered by MakG