Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
No tak jak myślałem że w tym jest błąd :) Nie wiedziałem jak to zrobić więc wszystko łączyłem to co podał MakG. A co mogę zrobić aby był taki efekt jaki chcę uzyskać?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Nie wiem czy jest sens wklejać cały, ale zależy mi na tym więc wkleję :) Tak wygląda po skompilowaniu ( niestety tylko taki mam )

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
0@ = 20 
1@ = 0 
2@ = 1 
3@ = 2 
4@ = 3 
5@ = 4 
6@ = 5 
7@ = 6 
8@ = 7 
9@ = 8 
10@ = 9 
11@ = 10 
12@ = 11 
13@ = 12 
14@ = 13 
15@ = 14 
16@ = 15 
17@ = 16 
18@ = 17 
19@ = 18 
20@ = 19 
21@ = 20 
2@ = Pickup.Create(1279, 3, 2469.274, -1748.606, 19.48172)
3@ = Pickup.Create(1279, 3, 2538.141, -1702.941, 13.38281)
4@ = Pickup.Create(1279, 3, 2469.375, -1702.941, 13.38281)
5@ = Pickup.Create(1279, 3, 2450.485, -2209.875, 49.32813)
6@ = Pickup.Create(1279, 3, 1796.775, -1578.146, 18.16127)
7@ = Pickup.Create(1279, 3, 1953.525, -1380.953, 24.14844)
8@ = Pickup.Create(1279, 3, 1870.33, -1318.711, 34.49219)
9@ = Pickup.Create(1279, 3, 1528.59, -1347.932, 329.4609)
10@ = Pickup.Create(1279, 3, 1254.906, -1236.658, 17.88538)
11@ = Pickup.Create(1279, 3, 1249.99, -905.7305, 46.60156)
12@ = Pickup.Create(1279, 3, 1282.515, -786.0227, 92.03125)
13@ = Pickup.Create(1279, 3, 1123.639, -2036.892, 69.88656)
14@ = Pickup.Create(1279, 3, 367.053, -2071.583, 8.015625)
15@ = Pickup.Create(1279, 3, 475.7036, -1504.95, 20.59977)
16@ = Pickup.Create(1279, 3, 660.6523, -1355.83, 21.75895)
17@ = Pickup.Create(1279, 3, 327.728, -1517.677, 71.4375)
18@ = Pickup.Create(1279, 3, 647.0067, -1056.758, 52.57992)
19@ = Pickup.Create(1279, 3, 811.2394, -1098.234, 25.90625)
20@ = Pickup.Create(1279, 3, 1528.181, -1695.74, 6.21875)
21@ = Pickup.Create(1279, 3, 1545.634, -1745.878, 5.210471)

:NONAME_653
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(2@)
jf @NONAME_702 
1@ += 1 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT1' numbers 1@ 0@ time 5000 flag 1 

:NONAME_702
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(3@)
jf @NONAME_752 
1@ += 2 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT2' numbers 2@ 1@ time 0@ flag 5000 

:NONAME_752
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(4@)
jf @NONAME_802 
1@ += 3 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT3' numbers 3@ 2@ time 1@ flag 0@ 

:NONAME_802
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(5@)
jf @NONAME_852 
1@ += 4 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT4' numbers 4@ 3@ time 2@ flag 1@ 

:NONAME_852
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(6@)
jf @NONAME_902 
1@ += 5 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT5' numbers 5@ 4@ time 3@ flag 2@ 

:NONAME_902
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(7@)
jf @NONAME_952 
1@ += 6 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT6' numbers 6@ 5@ time 4@ flag 3@ 

:NONAME_952
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(8@)
jf @NONAME_1002 
1@ += 7 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT7' numbers 7@ 6@ time 5@ flag 4@ 

:NONAME_1002
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(9@)
jf @NONAME_1052 
1@ += 8 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT8' numbers 8@ 7@ time 6@ flag 5@ 

:NONAME_1052
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(10@)
jf @NONAME_1102 
1@ += 9 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT9' numbers 9@ 8@ time 7@ flag 6@ 

:NONAME_1102
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(11@)
jf @NONAME_1152 
1@ += 10 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT10' numbers 10@ 9@ time 8@ flag 7@ 

:NONAME_1152
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(12@)
jf @NONAME_1202 
1@ += 11 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT11' numbers 11@ 10@ time 9@ flag 8@ 

:NONAME_1202
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(13@)
jf @NONAME_1252 
1@ += 12 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT12' numbers 12@ 11@ time 10@ flag 9@ 

:NONAME_1252
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(14@)
jf @NONAME_1302 
1@ += 13 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT13' numbers 13@ 12@ time 11@ flag 10@ 

:NONAME_1302
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(15@)
jf @NONAME_1352 
1@ += 14 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT14' numbers 14@ 13@ time 12@ flag 11@ 

:NONAME_1352
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(16@)
jf @NONAME_1402 
1@ += 15 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT15' numbers 15@ 14@ time 13@ flag 12@ 

:NONAME_1402
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(17@)
jf @NONAME_1452 
1@ += 16 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT16' numbers 16@ 15@ time 14@ flag 13@ 

:NONAME_1452
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(18@)
jf @NONAME_1502 
1@ += 17 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT17' numbers 17@ 16@ time 15@ flag 14@ 

:NONAME_1502
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(19@)
jf @NONAME_1552 
1@ += 18 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT18' numbers 18@ 17@ time 16@ flag 15@ 

:NONAME_1552
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(20@)
jf @NONAME_1602 
1@ += 19 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT19' numbers 19@ 18@ time 17@ flag 16@ 

:NONAME_1602
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(21@)
jf @NONAME_1652 
1@ += 20 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT16' numbers 20@ 19@ time 18@ flag 17@ 

:NONAME_1652
jump @NONAME_653 
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Sorka że nie edytuję swojej ostatniej wypowiedzi ale chciałbym abyście mogli to przeczytać. Otóż znalazłem pewien błąd gdyż teksty są źle wyświetlane. Chodzi mi o to że nie działają tak jak trzeba. Np. do 8 pickupa w kodzie mam napisane tak jak podał to MakG lecz gdy go zbiorę wyskakuje napisz " Zebrałeś 8 z 100 paczek " ale ja chcę aby wyskakiwał napis " Zebrałeś 1 z 100 paczek ". Chciałbym aby tekst nie był przydzielony do danego pickupa ale teksty były odliczane np.
Gdy zbiorę 1 paczkę
"Zebrałeś 1 z 100 paczek"
Gdy zbiorę 2 paczkę
"Zebrałeś 2 z 100 paczek"
Bez względu na to w jakiej kolejności zbiorę te paczki. Tak samo jest z podkowami do zbierania i identycznie chciałbym mieć tutaj. Czy jest jakiś sposób aby naprawić ten problem? Bo w taki sposób jak mi to teraz wyszło to po prostu nie ma to sensu, że po zebraniu pickupa wyskakuje mi nagle napis " Zebrałeś 8 z 100 paczek " mimo tego iz nie zebrałem wcześniej ani jednej...
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Gdy pobawię się mappowaniem za pomoca programu MEd i postawię kilka rzeczy więcej na mapie to tekstury podczas gry mi zanikają, przyczyną jest zapewne więcej modeli blisko siebie ale czy jest jakaś rada albo dodatek który może mi pomóc z zanikającymi teksturami? Dodam że posiadam coś takiego że dodaje większą pamięć gry ( jakoś tak )

I mam pytania.

- Gdy zrobię/dodam w MEdzie nową mapę i ( o ile się da ) zacznę dodawać obiekty np. w LV to tekstury również będą mi zanikały?
- I gdybym stawiał obiekty w CLEO czy tekstury również mogły by mi zanikać?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Dzięki Silent. A możesz mi powiedzieć który z plików mam edytować abym mógł łączyć się tylko z wybranymi stacjami?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
To chyba sobie tego nie zrobię, szkoda bo pomysł był fajny... A wątpię aby ktoś mi to zrobił.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Że tak powiem " łatwiej powiedzieć niż zrobić ". Tylko w jaki sposób, to zrobić, edytować czy co tam trzeba zrobić aby to działało? I czy to jest trudne do zrobienia? Chciałbym wiedzieć czy dałbym sobie radę. Chociaż z Waszą pomocą na razie z każdym zadaniem dawałem sobie radę :)
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Wpadłem na pomysł aby zrobić nowe radia w San Andreas ale nie na zasadzie podmieniania plików za pomoca programu SAAT bo to trochę za łatwe. Chciałbym aby można było słuchać radia za pośrednictwem internetu. Chodzi mi o to aby gracz wcisnął klawisz, pojawiła się ramka z napisami do wyboru np. Rmf Fm, RMF Maxx itp. itd. Tylko nie wiem w jaki sposób mógłbym takie coś wykonać ( o ile wogóle można ) Wydaje mi się że bez skryptów się nie obejdzie, ale po wykonaniu już tej ramki co mam zrobić aby łączyło się z daną stacja radiową? Widziałem taki bajer na MP ale jak wiadomo MP trochę inaczej działa. No pomysł mam, ale moje doświadczenie w tych sprawach jest za małe bym sam takie coś wykonał.

PS: Nie wiedziałem gdzie dodać ten temat więc jeżeli jest w złym miejscu to proszę o przeniesienie.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Tak jak w temacie, mam problem bo tworze moda ale nie wiem co mam zrobić aby były w nim wyświetlane teksty.
Kod:
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEKST' numbers 1@ 0@ time 5000 flag 1


Takiego kodu uzywam aby wywołać tekst, lecz nie wiem jakie pliki mam zrobić aby on się pojawiał.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
No i teraz wszystko działa. Dziękuję Ci bardzo!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Chyba pomogło, " chyba " dlatego że jaki numer bym nie użył ( w tym przypadku #1279 ) przy kompilacji wyskakuje kolejny błąd " Compiled file has no header, so the model name #1279 can not be used. Use number ID instead." Próbowałem już przeróżnych mozliwości i różnych ID ale z każdym wychodzi ten sam błąd. Przepraszam że stwarzam aż tyle problemów ale na prawde mi na tym zależy.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Kod jest napisany prze ze mnie.

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
0@ = 2
1@ = 0
2@ = 1
3@ = 2
0213: 2@ = create_pickup #1279 type 3 at 2464.088 -1678.193 13.52069
0213: 3@ = create_pickup #1279 type 3 at 2538.141 -1702.941 13.38281
:picked1
wait 0
if
  0214:   pickup 2@ picked_up
then
  1@ += 1
  02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PACZKA1' numbers 1@ 0@ time 5000 flag 1  // Zebrano ~1~ z ~2~ paczek
end
:picked2
wait 0
if
  0214:   pickup 3@ picked_up
then
  1@ += 2
  02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PACZKA2' numbers 2@ 1@ 0@ time 5000 flag 1  // Zebrano ~2~ z ~2~ paczek
end


Skrypt jest wzięty z tąd wszystko kopiowałem to co Ty mi podałeś ( tylko zmieniałem kilka rzeczy )
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
To jest jakieś rozwiązanie? Pliki pozyczyłem od kolegi gdyż u mnie podczas instalacji wyskakuje błąd z plikami. Powinno wszystko działac lecz błąd jak był tak jest. Macie może jakieś inne pomysły? Albo wrzuccie działają ce pliki tak abym nie miał tego błędu.

PS: Specjalnie nie edytuję swojego poprzedniego postu po to abyście mogli zauwazyć że mam nadal problem.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Po prostu skopiowałem to co mi podałeś, i wyskakuje mi błąd. Ok, spróbuję.

//Edit:

Zaktualizowałem tę bibliotekę i niestety błąd nadal wyskakuje.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Nie znany kod 2F2F w offset 0. Mam taki błąd gdy już skompiluję swój mod z paczkami. Gdy chcę na nowo otworzyć ten plik w SB3 wyskakuje mi ten błąd co powyżej. I nic nie mogę zrobić. Gdy włączam grę po załadowaniu gry wyskakuje błąd gta_sa.exe Ma może ktoś radę w jaki sposób to naprawić? Jeżeli jest to potrzebne to mogę wkleić swój kod.
Created & Powered by MakG